Pistoshoidot ovat uusi naisten alistamisen muoto
Olen kyllästynyt keskusteluun, että pistoshoidot olisivat jokaisen oma valinta. Eivät ole, jos elämme yhteiskunnassa, jossa naisoletettu ei saa näyttää ikäiseltään ja yksilölle ladataan valtavat paineet näyttää tietynlaiselta. Some on tuonut sairaalloisen kauneusihanteen keskuuteemme, ja nyt näitä ottavat vaikuttajien lisäksi jo tavalliset peräkylien naisetkin. Ei kellekään olisi tullut vielä 10 vuotta sitten mieleenkään alkaa pumppaamaan huuliinsa täyteaineita! Jokainen piti huuliaan kauniina sellaisina kuin ne ovat. Ja millaisen hinnan naiset maksavat kehoillaan näistä "hoidoista"?! Joku huulten täyttö johtaa pahimmillaan sokeutumiseen. Ja vaikkei komplikaatioita saisikaan, niin noihin menee aivan tuhottomasti RAHAA. Jonka voisi käyttää myös itselle oikeasti nautinnollisiin asioihin, kuten vaikka kakkuun tai vibraattoriin.
Jos ikääntymisen merkit tai pieni ylähuuli ahdistaa, älä ryntää pistoshoitoihin, vaan laita some kiinni. Laita naistenlehdet kiinni, laita kiinni kaikki, missä altistut haitalliselle kuvastolle. Pikkuhiljaa se oma luonnollinen keho alkaa taas näyttää ihan kivalta. Ja muista, että et ole täällä olemassa miellyttääksesi muiden esteettistä silmää!
En toivo ketjuun kauhistelua kenenkään ulkonäöstä, vaan keskustelua asiasta yhteiskunnallisella tasolla. Sanotaan EI meille tuputetuille ulkonäköpaineille ja kauneusihanteille!
Kommentit (9)
naisethan ne toisiaan näillä ulkonäkövaatimuksilla kiusaavat. miehille riittäisi luonnollinen ja omaan itseensä tyytyväinen nainen.
Yksikään mies ei pidä niitä viehättävinä. Se on teidän akkojen omia paskajuttuja taas.
Hyvin kaksipiippuinen juttu. Kyllähän nainen saa tehdä keholleen mitä haluaa, aika vaikea olisi alkaa kontrolloimaan tätä(kin) asiaa. Nykyään naiset tienaavat oman elintasonsa ja saavat käyttää rahansa juuri kuten itse haluavat, oli se sitten ulkonäkö, käsilaukku tai vibraattori.
Tokihan kolikon toinen puoli on sitten tuo mitä ap kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
naisethan ne toisiaan näillä ulkonäkövaatimuksilla kiusaavat. miehille riittäisi luonnollinen ja omaan itseensä tyytyväinen nainen.
Mistä sä nyt taas ne miehet tähän vedit? Miehistä ei puhuttu yhtään mitään eikä miehet liity tähän mitenkään.
Minulle edustaa luksusta se, että peilistä katsoo freshi ihminen. En tarkoita mitään överi täytteitä, todellakaan. Vähän botoxia otsassa ja napakampi leukalinja. En ole vielä näitä tarvinnut, mutta varmasti tulen harkitsemaan kun sen aika koittaa. Ihan sama mitä joku on asiasta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisethan ne toisiaan näillä ulkonäkövaatimuksilla kiusaavat. miehille riittäisi luonnollinen ja omaan itseensä tyytyväinen nainen.
Mistä sä nyt taas ne miehet tähän vedit? Miehistä ei puhuttu yhtään mitään eikä miehet liity tähän mitenkään.
miehet pitää olla mukana aina. on niitä miehillekin pistoshoitoja. vibralla ja ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisethan ne toisiaan näillä ulkonäkövaatimuksilla kiusaavat. miehille riittäisi luonnollinen ja omaan itseensä tyytyväinen nainen.
Mistä sä nyt taas ne miehet tähän vedit? Miehistä ei puhuttu yhtään mitään eikä miehet liity tähän mitenkään.
miehet pitää olla mukana aina. on niitä miehillekin pistoshoitoja. vibralla ja ilman.
Nosto, pisto ja ravistus - miehet
Täytesine ei saisi olla ainakaan myrkky. Kannattaa tutustua vähän mitä niissä on ja kuka tekee sen. Ja ei pistä kurkkuchakraan tai kolmassilmä.
🥴🤮🥱🥱🥱🥱🥱