Ärsyttävin biisi tällä hetkellä?
Ehdottomasti "Vadelmavene"!!! 5 minuutin välein kuuluu radiosta: "hänkööön, hänköön!!!" Voi viiittttt.... Ja toinen "lupään olla syn kyn päivä kääntyy iltään..." Ärhhh!!!
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:17"]
Mutta ei kai nyt MISSÄÄN voi olla KETÄÄN joka haluaisi IKINÄ kuulla sen Jukka Pojan Brand new ihanuuden??? Miksi ihmeessä sitä soitetaan radiossa?!
[/quote]
Höh :(, mä oon vissiin sitten ihan tyylitajuton, mutta kun mun mies aina joskus herättää mut laulamalla mulle "Hyvää huomenta, näytät kauniilta, jotenkin tuoreelta", ja kyseessä siis sellainen mies, jolta harvemmin saa kuulla mitään tuollasta, niin mä aina ensimmäisenä tirautan pienet itkut silkasta liikutuksesta. :) Eli en oikein osaa vihata tuota biisiä..
Onneksi ei ole tarvinnut viimeaikoina kuunnella paljon radiota, mutta kaikki Jannan, Jannika B:n, Sannin, Haloo Helsingin ja Jenni Vartiaisen kappaleet on kamalia. Yksittäisistä kappaleista inhokkeja on jo mainitut Vadelmavene, Brand new ihanuus, Woppaa ja Kesärenkaat. Hyi.
Jannan biisit, Vadelmavene, Cheekin uusimnat, lupaan olla sun, ratatatatataaaaaaa Anna Abreu, Enrique Iglesiaksen enkuksi vedetty Bailando... Aargh...
"done done done done we aaare dooone!"
arghhhh. aina tulee radiosta kun pyöräilen töihin JA kun pyöräilen takas kotiin.
sit en tykkää siitä yellow house biisistä, olikohan softengen ja se cinammon hearts on kans ärsyttävä. joku eva ja manuko sen esittää. mitä hiton kanelisydämiä ne oikein on? en tajuu.
Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:56"]Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"
[/quote]
Jontte Valosaari - Rannalle :)
Hei beibi lähdetään uimaaaaaaan...
Ei ärsytä erityisemmin mitkään biisit. Jos en tykkää en kuuntele. Ja jos soitetaan jotain radiosta, kanavaa voi vaihtaa tai laittaa soimaan cd:ltä mielimusaa. En ymmärrä miten mikään biisi voi ärsyttää niiiiin paljon.
Jannan tytöt lähtee tanssimaan.. Kamalaa kuultavaa hänen esittämänä, vaikka sanoma ihan hyvä..
Kaikki Kaija Koon, kaikki Jannan (vielä kamalampi kuin Kaija Koo) biisit, Cheek ja tosiaa se Sillanpään uusin.
Kaikki ihan karmeita. En voi enää kuunnella Iskelmäradiota, koska soittavat pääasiassa näitä kaikkein kamalimpia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:59"]
Ei ärsytä erityisemmin mitkään biisit. Jos en tykkää en kuuntele. Ja jos soitetaan jotain radiosta, kanavaa voi vaihtaa tai laittaa soimaan cd:ltä mielimusaa. En ymmärrä miten mikään biisi voi ärsyttää niiiiin paljon.
[/quote]
Koska nämä biisit todellakin soivat radiossa noin tunnin välein, ja työpaikalla et voi vaihtaa kanavaa jos kaikki muut jaksavat (ehkä jopa haluavat) kyseistä kanavaa kuunnella.
Se Stigin ja jonkun iskelmäpumpun kesäbiisi ...kesä vielä jäädä vois? Mitkä sanat, hirvee!!! Lauletaan jostain hätänumeroon soittamisesta.
Joo mätuun mätuun mä tuun vai mitä se tyttö jankkaa, mustasta miehestä laulaa. Idolsista tuttu.
Se biisi missä Nicke Lignell mainosta vitabrota. Ook sä tuplannu annoksen? AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:56"]Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"
[/quote]
Avasin tämän ketjun ko. kappale mielessäni enkä yllättynyt yhtään, että se on jo mainittu täällä! Kakkaa!
Jontte Valosaari - Rannalle :)
[/quote]
"mä en aio mennä duuniin enää", siis onnea vaan sulle, jos oot niin rikas että pärjäät ilman työntekoa :D
Tämä jonkun naisen laulama uusversio siitä biisistä, jossa mietitään mitä sitten "kun mä kuolen." Ei se alkuperäinenkään niin kaksinen biisi ollut, mutta tämä "se päivä ei oo vielä tänään, ää ää ää" saa hermot uskomattoman kireäksi.
Coldplayn Sky full of stars alkaa jo pahasti tympiä. Ei se nyt NIIN hyvä biisi ole että tarvitsee yhden työpäivän aikana kuulla se 4 kertaa samalta kanavalta. Silloin tällöin vielä menis ehkä...