Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin biisi tällä hetkellä?

Vierailija
03.07.2014 |

Ehdottomasti "Vadelmavene"!!! 5 minuutin välein kuuluu radiosta: "hänkööön, hänköön!!!" Voi viiittttt.... Ja toinen "lupään olla syn kyn päivä kääntyy iltään..." Ärhhh!!!

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coldplayn Sky full of stars alkaa jo pahasti tympiä. Ei se nyt NIIN hyvä biisi ole että tarvitsee yhden työpäivän aikana kuulla se 4 kertaa samalta kanavalta. Silloin tällöin vielä menis ehkä...

Vierailija
42/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 10:17"]

Mutta ei kai nyt MISSÄÄN voi olla KETÄÄN joka haluaisi IKINÄ kuulla sen Jukka Pojan Brand new ihanuuden??? Miksi ihmeessä sitä soitetaan radiossa?!

[/quote]

Höh :(, mä oon vissiin sitten ihan tyylitajuton, mutta kun mun mies aina joskus herättää mut laulamalla mulle "Hyvää huomenta, näytät kauniilta, jotenkin tuoreelta", ja kyseessä siis sellainen mies, jolta harvemmin saa kuulla mitään tuollasta, niin mä aina ensimmäisenä tirautan pienet itkut silkasta liikutuksesta. :) Eli en oikein osaa vihata tuota biisiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarvinnut viimeaikoina kuunnella paljon radiota, mutta kaikki Jannan, Jannika B:n, Sannin, Haloo Helsingin ja Jenni Vartiaisen kappaleet on kamalia. Yksittäisistä kappaleista inhokkeja on jo mainitut Vadelmavene, Brand new ihanuus, Woppaa ja Kesärenkaat. Hyi. 

Vierailija
44/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannan biisit, Vadelmavene, Cheekin uusimnat, lupaan olla sun, ratatatatataaaaaaa Anna Abreu, Enrique Iglesiaksen enkuksi vedetty Bailando... Aargh...

Vierailija
45/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on oikeesti surkea

Vierailija
46/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"done done done done we aaare dooone!"

arghhhh. aina tulee radiosta kun pyöräilen töihin JA kun pyöräilen takas kotiin.

sit en tykkää siitä yellow house biisistä, olikohan softengen ja se cinammon hearts on kans ärsyttävä. joku eva ja manuko sen esittää. mitä hiton kanelisydämiä ne oikein on? en tajuu.

Vierailija
47/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"

Vierailija
48/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsun uusi bilebiisi...

Vierailija
49/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:56"]Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"

[/quote]

Jontte Valosaari - Rannalle :)

Vierailija
50/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei beibi lähdetään uimaaaaaaan...

Vierailija
51/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä erityisemmin mitkään biisit. Jos en tykkää en kuuntele. Ja jos soitetaan jotain radiosta, kanavaa voi vaihtaa tai laittaa soimaan cd:ltä mielimusaa. En ymmärrä miten mikään biisi voi ärsyttää niiiiin paljon.

Vierailija
52/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannan tytöt lähtee tanssimaan.. Kamalaa kuultavaa hänen esittämänä, vaikka sanoma ihan hyvä..

Vierailija
53/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Kaija Koon, kaikki Jannan (vielä kamalampi kuin Kaija Koo) biisit, Cheek ja tosiaa se Sillanpään uusin.

Kaikki ihan karmeita. En voi enää kuunnella Iskelmäradiota, koska soittavat pääasiassa näitä kaikkein kamalimpia.

Vierailija
54/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:59"]

Ei ärsytä erityisemmin mitkään biisit. Jos en tykkää en kuuntele. Ja jos soitetaan jotain radiosta, kanavaa voi vaihtaa tai laittaa soimaan cd:ltä mielimusaa. En ymmärrä miten mikään biisi voi ärsyttää niiiiin paljon.

[/quote]

Koska nämä biisit todellakin soivat radiossa noin tunnin välein, ja työpaikalla et voi vaihtaa kanavaa jos kaikki muut jaksavat (ehkä jopa haluavat) kyseistä kanavaa kuunnella.

Vierailija
55/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Stigin ja jonkun iskelmäpumpun kesäbiisi ...kesä vielä jäädä vois? Mitkä sanat, hirvee!!! Lauletaan jostain hätänumeroon soittamisesta.

Vierailija
56/97 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mätuun mätuun mä tuun vai mitä se tyttö jankkaa, mustasta miehestä laulaa. Idolsista tuttu.

Vierailija
57/97 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se biisi missä Nicke Lignell mainosta vitabrota. Ook sä tuplannu annoksen? AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
58/97 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:56"]Joo se vadelmavene on kyllä ärsyttävä mutta pahhempi on se "mä vien sut rannalle ja ilta uinnille" en muista kappaleen nimeä. Oisko joku "mun kaa"

[/quote]

Avasin tämän ketjun ko. kappale mielessäni enkä yllättynyt yhtään, että se on jo mainittu täällä! Kakkaa!

Jontte Valosaari - Rannalle :)

[/quote]

Vierailija
59/97 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä en aio mennä duuniin enää", siis onnea vaan sulle, jos oot niin rikas että pärjäät ilman työntekoa :D

Vierailija
60/97 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jonkun naisen laulama uusversio siitä biisistä, jossa mietitään mitä sitten "kun mä kuolen." Ei se alkuperäinenkään niin kaksinen biisi ollut, mutta tämä "se päivä ei oo vielä tänään, ää ää ää" saa hermot uskomattoman kireäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi