Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?
Kommentit (224)
Ihme mittoja. Olin lukioaikoina pitkään 55 kg ja todella hoikka, poikamainen jopa. Kun oli pipo päässä ja toppatakki päällä niin mummot ja lapset luuli pojaksi välillä. Nyt 30v jälkeen painoa on ollut 63-66kg enkä kyllä mitenkään pullukalta näytä. Nyt raskaana, laskettu aika meni jo, painoa 80kg... sivusta kyllä tod. Pulska mutta edestä ja takaa suht entisem mallinen. Mulle oikea paino 170cm on tuo noin 65kg. Itse ainakin haluan että kroppa on naiseksi tunnistettavissa jos on vaatteetki päällä
Hui mitä vastauksia! Minä 177cm ja 62kg ja saan jatkuvasti kuulla kuinka olen onnettoman laiha jne. :D
Haha! Mahtavia kommentteja!
Ei sillä ole mitään merkitystä, jos painaa 50kg ja on 170cm pitkä, jos se 50kg koostuu kaikesta musta paitsi lihaksesta!! Jos minä painaisin alle 60, alkaisin olla kisakunnossa=rasvat pois.
Vaa'an tuijottaminen on todella typerää, keskittyisitte ennemmin siihen, mistä se paino koostuu.
Vierailija kirjoitti:
Paras paino on noin 55kg, maksimipaino on 60 kg, siitä eteenpäin 67 kg:n saakka näyttää normaalilta ( = lue lihavalta), mikä ei ole hyvä! Ex-vaimo oli 170 cm ja näytti lihavalta jo kun 60 kg tuli täyteen eikä 60 kg ole naisen paino enää.
m42
Noniin mä olen sit kyllä valtava sotanorsu.. painan 62kg ja olen 160cm pitkä.. niin ja yläosa xs ja alaosa s.. että näin :D
Jos haluat tietää vyötärönympäryksen (ettei tarvii väittää että ahtaan itseni liian pieniin vaatteisiin) niin se on 65cm
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:31"]
Av-mammat, provot ja sovinistit vastaa 50 kg, normaalit laskevat painoindeksin ja kun se on 18,5-25 on paino hyvä.
Kyllä 25 painoindeksillä varustettu ihminen näyttää jo lihavalta. Ei se välttämättä vielä ole haitallista lihavuutta, mutta ei tuossa painossa olla enää hoikkia tai ns. "normaalipainoisen" näköisiä. Oma painoindeksini on ollut joskus 24 ja naamani oli ihan turvonnut läskistä ja läskiä oli ympäri kroppaa. Olin ylipainoinen, huonokuntoinen ja kyllä hengästytti. Nyt 18,5 - 19 painoindeksillä olo tuntuu hyvältä ja olen hoikassa kunnossa.
Painoindeksi 24 (jos painaisin 2 kiloa enemmän niin se olisi 25) ja vaatekoko mulla on se xs-s ..
Ihan naurettavaa sanoa mitään kilomääriä, riippuu ihan vartalon mallista ja muusta rakenteesta.
Miksi tällaista edes pitää kysyä, onko oikeasti noin suppea ajatusmaailma jollakin!?
29kg. Ei yhtään enempää, muuten on ihan liian lihava ja ennen kaikkea ruma.
Vierailija kirjoitti:
Paras paino on noin 55kg, maksimipaino on 60 kg, siitä eteenpäin 67 kg:n saakka näyttää normaalilta ( = lue lihavalta), mikä ei ole hyvä! Ex-vaimo oli 170 cm ja näytti lihavalta jo kun 60 kg tuli täyteen eikä 60 kg ole naisen paino enää.
m42
Sulla on ollut tirpunen vaimona. Sellaisella tulee läski näkyviin, kun on hento ranka.
Urheilevat ja atleettimalliset on kyllä ihan anorektikkoja noissa kiloissa.
Erikseen in sittn maratoonarit ja suunnistajat.
Nämä keskustelut ovat aina yhtä koomisia. Oikeita ja vääriä painoja ja pituuksia on helppo veivata netissä vaikka maailman tappiin, mutta tosielämässä pelataan hieman eri säännöillä kun ne ihmiset ovatkin lihaa ja verta eivätkä numeroita ja pikseleitä.
75 kiloa, silloin nainen on kaikkein muodokkaimmillaan. 70 kiloa on vielä hyvä paino mutta siitä alaispäin mentäessä naiselta katoaa muodot.
Vierailija kirjoitti:
75 kiloa, silloin nainen on kaikkein muodokkaimmillaan. 70 kiloa on vielä hyvä paino mutta siitä alaispäin mentäessä naiselta katoaa muodot.
Minä olen 170 pitkä ja painan 70. Jos paino putoaa yhtään alle tuon, niin alan näyttämään huonolta ainakin kasvoista, posket menee pahasti lommolle ja kasvot on luisen ja sairaan näköiset koska rasva% on liian alhainen. Ei sekään näytä hyvältä kun alle 70 kiloisena kylkiluut paistaa rumasti.. Tiimalasivartalo on eli kapea vyötärö jne..
Vierailija kirjoitti:
m42
what fuck?? 28 alapeukkua..inhoan kanssa tätä läskidenialismia vaikken ihailekkaan anoreksiaa. Täysin totta tuo että 67 asti on NORMAALI muttei näytä hyvältä/ole hoikka. Eihän missitkään tuonpituisena saa painaa paljoa yli 60kg, koska se nyt vaan ei näytä hyvältä.
Terveydestä jankkaajat ottakaa huomioon, että tässä kysyttiin että mikä on kaunein paino. Vaikka painoindeksi 24-25 on normaali niin se näyttää väistämättä tukevalta/pyöreältä ja kuka haluaa olla tukeva?
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat, provot ja sovinistit vastaa 50 kg, normaalit laskevat painoindeksin ja kun se on 18,5-25 on paino hyvä.
Tilastotieteilijä laskee painoindeksin, normaali ihminen mittaa rasvaprosentin tai käyttää kaavaa pituus - 110. 170 senttiä pitkällä ehkä vähän enemmänkin voi poistaa, riippuen onko pitkäraajainen vai persjalkainen.
no en tiiä itse haluan olla laiha ja painan varmaan 269921684388119021kg en osaa laihduttaa ja näytän ihan hirveältä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastotieteilijä laskee painoindeksin, normaali ihminen mittaa rasvaprosentin tai käyttää kaavaa pituus - 110. 170 senttiä pitkällä ehkä vähän enemmänkin voi poistaa, riippuen onko pitkäraajainen vai persjalkainen.
kaavaa pituus - 110. Jaa - olen tuon panoinen ja minulla kyllä näkyvät kylkiluut tässäkin painossa. Olen hoikka, mutta lihakset painavat.
Olen vähän yli 170 pitkä. Treenaan kovaa ja monipuolisesti, ja esim. penkkipunnertanut 82,2kg parhaimmillaan, mikä on uskoakseni naiselle jo kohtuu hyvä tulos. Timmin ja hyvän näköinen olisin 60-65kg. Kun +-70 tienoilla saa pidettyä tällä treenillä, hyvä. Jykevä olen nytten, joskin moni mies salilla kehunut kroppaa nyttenkin, koska takapuoli ja rinnat on, samoin vyötärö tulee esille. Katson myös mistä ravintoaineista energiani otan. Mutta, jos puhtaasti ulkonäköä haettaisiin ja treenin pidän edelleen kovana eli kolme punttitreeniä viikossa ja yks aerobinen päälle, kuten olen treenannut useamman vuoden, 63-65kg painossa olen jo todella tiukassa kunnossa. Ja olen joskus sen verran painanutkin. Eiköhän tuo lihaksen ja liikunnan määrä vaikuta asiaan aikalailla.
Onko sillä painolla väliä,jos hampaat on sikin sokin,akne,eri kokoset tissit,isot lättä jalat ym. Painoko se vaan ratkasee?