Mikroaaltouunin osto?
Mikroa ei ole ja tuntuu, että vois tarvita ettei aina tarvitse sotkea paistinpannua. Millinen on hyvä. Mihin kannattaa kiinnittää huomio ostaessa?
Kommentit (18)
Onnistin löytäm''ään kiljumattoman simsonin
Rikitaalisella saa ajat tarkasti
Gigantin mikro - mainosta nyt näyttä mulle tämä sivusto. Logik merkkinen olis 49€.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tarpeeton vekotin.
Antaisit pienen koululaisenkin lämmittää kaasuliedellä ruokansa?
Ostin vaan jonkun halvan Biltemasta ja hyvin toimii. Perinteinen malli veivattavalla aikanamiskalla ja tekee pling kun valmis. Sitä tehosäätöähän ei koskaan tarvitse muutenkaan ruuvata maksimista pienemmälle niin aika turha.
Melkeinpä sama minkä ostaa. Kaikki lämmittävät ruuan. Joissain saattaa olla jotain hienostelua mukana, esim. automaattisesti määrittelee miten kauan jonkun ruuan pitää olla, mutta aika turhia. Hyvin olen pärjännyt sellaisella, missä on kaksi pyöräytettävää nappulaa, jossa toisessa watit ja toisessa aika.
Perinteiseen roiskeläpän lämittämiseen käy ihan mikä tahansa.
Halvimmissa on mekaaniset ajastimet ja niillä voi olla hankala ajastaa tarkstti, mutta harvoin sekään on mikään ongelma.
Anoppi halusi mökille mikron ja hain sille verkkokaupp.com halvimman, taisi maksaa jotain 40€, ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Täysin tarpeellinen vekotin.
Vierailija kirjoitti:
Melkeinpä sama minkä ostaa. Kaikki lämmittävät ruuan. Joissain saattaa olla jotain hienostelua mukana, esim. automaattisesti määrittelee miten kauan jonkun ruuan pitää olla, mutta aika turhia. Hyvin olen pärjännyt sellaisella, missä on kaksi pyöräytettävää nappulaa, jossa toisessa watit ja toisessa aika.
No itseasiassa sulatustoiminnossa määrän mukaan ajan asetus on aika kätevä. Mutta tästä on hyötyä, vain jos on tapana sulatella usein pakasteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa sulatustoiminnossa määrän mukaan ajan asetus on aika kätevä. Mutta tästä on hyötyä, vain jos on tapana sulatella usein pakasteita.
Otan yleensä ajoissa sulamaan, koska mielestäni energian kulutus sulatteluun on järjetöntä.
Tärkeää on, että se mahtuu sille varattuun paikkaan. Itse ostettiin liian iso mikro... Typerää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaasuliesi ole yhtään sen vaarallisempi kuin mikrokaan on.
Talvel oli Logik digitaalinen 35e Gigantissa
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on, että se mahtuu sille varattuun paikkaan. Itse ostettiin liian iso mikro... Typerää...
Mulla mikro on jenkkijääkaapin päällä. hyvin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaasuliesi ole yhtään sen vaarallisempi kuin mikrokaan on.
Lähde?
Vähintään 800w,monitoimi paino/pyöritettävällä säätimellä oleva on kätevä. Ja valo joka on päällä, kun luukun avaa.
ei mullakaan oo