Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?
Kommentit (224)
170cm 47.5 kirjoitti:
Oon aikalailla tasan 170cm pitkä ja painoa mulla on semmoset 47.5 kiloa ja en mä miltään luukasalta näytä. Pari kiloa ois ihan kiva vielä saaha pois. En ikinä pystyisi kuvitellakkaan painavani 60 kiloa!
Painat vähän liian vähän. 53 olisi sinulle hyvä paino.
Itsekin 170 ja viimeksi puntari näytti 59. Silloin kun painoin 65 oli todella sellua pitkin reittä ja kaksoisleukaa, mutta toisaalta en liikkunut silloin eli oli löysää muutenkin. Nyt pyöräilen melkein päivittäin matkoja ja kotona nostan punttia jos allit vielä jäis tulematta. Olen aina siis aina saanut kuulla olevani niin hoikka, no johtuen myös hennosta rakenteesta. Eikö pääsasia ole , että tuntuu hyvältä ja jaksaa on energinen. Kilo sinne kilo tänne. Tosin tuli mieleen myös jos on suora ruumiinrakenne toisinsanoen ei leveämpää lannetta, niin silloinkin saa hoikemman kuvan. Itselläni tavoite, ettei paino koskaan nouse yli 70.
Jos on kuulantyöntäjä niin siinä 80-90 kg
Vierailija kirjoitti:
Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
Painossa 50 kg painoindeksi on 17,3, eli ollaan jo alipainossa, jossa on selkeät terveysriskit. Itse olen tuolla pituudella painanut 54kg, jolloin olin jo laiha. 58 on oikein hyvä paino, hoikka, mutta ei liian laiha, ja suosittelen lääkärikäyntiä, jos oikeasti sinua tuo paino ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
Painossa 50 kg painoindeksi on 17,3, eli ollaan jo alipainossa, jossa on selkeät terveysriskit. Itse olen tuolla pituudella painanut 54kg, jolloin olin jo laiha. 58 on oikein hyvä paino, hoikka, mutta ei liian laiha, ja suosittelen lääkärikäyntiä, jos oikeasti sinua tuo paino ahdistaa.
Olen pari senttiä vaille 170cm ja mulla max 50kg tuntuu ja näyttää kropassa parhaalta, vaikka indeksin mukaan se alakanttiin onkin.
Joku 65-85 kg. Kilot kun jakautuu sopivasti peppuun, reisiin, rintoihin ja mahaan niin ai että :)
Juu, itse myös paria senttiä vaille tuon 170cm ja joku 52kg on sellainen paino, missä näyttää ja tuntuu hyvältä. Olen myös suht rintava, 70/75-D. Ylimääräiset kilot tuppaa näkymään heti vyötäröllä, ei kiva.
Aika lihaksikkaita tyyppejä tämä palsta täynnä, kun kaikilla 10kg lihasta kropassa :D.
About 55-60, toki jos on paljon lihasta niin voi olla 65...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras paino on noin 55kg, maksimipaino on 60 kg, siitä eteenpäin 67 kg:n saakka näyttää normaalilta ( = lue lihavalta), mikä ei ole hyvä! Ex-vaimo oli 170 cm ja näytti lihavalta jo kun 60 kg tuli täyteen eikä 60 kg ole naisen paino enää.
m42what fuck?? 28 alapeukkua..inhoan kanssa tätä läskidenialismia vaikken ihailekkaan anoreksiaa. Täysin totta tuo että 67 asti on NORMAALI muttei näytä hyvältä/ole hoikka. Eihän missitkään tuonpituisena saa painaa paljoa yli 60kg, koska se nyt vaan ei näytä hyvältä.
Ihan samaa mieltä. Tuossa joku sanoi olevansa parhaimman näköinen 70 kilosena... No, kauneus on katsojan silmissä ;).
Itsellä 60-65 kg, vaikkei tästä palstan anorektikko-ihannoijat tykkääkään. Olen tasan 170 cm pitkä, ja 55-kiloisena olin liian hoikka, koko ajan oli kylmä, verenpaine matalalla, pyörrytti ja kuukautiset tuli ihan miten sattui. Jollekin toiselle tuo voi tietysti olla hyvä paino, mutta itselle ehdottomasti liian alhainen, kun en ollut enää terve. Riippuu tietysti myös lihaksen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat, provot ja sovinistit vastaa 50 kg, normaalit laskevat painoindeksin ja kun se on 18,5-25 on paino hyvä.
Tilastotieteilijä laskee painoindeksin, normaali ihminen mittaa rasvaprosentin tai käyttää kaavaa pituus - 110. 170 senttiä pitkällä ehkä vähän enemmänkin voi poistaa, riippuen onko pitkäraajainen vai persjalkainen.
kaavaa pituus - 110. Jaa - olen tuon panoinen ja minulla kyllä näkyvät kylkiluut tässäkin painossa. Olen hoikka, mutta lihakset painavat.
Tuolla kaavalla minun pitäisi painaa 58kg, jolloin olisin auttamattomasti lihavan näköinen... Ei kiitos.
Olen 172cm ja näytän parhaalta 55-59 kiloisena. Minulla on luonnostaan pyöreä naama joten nytkin 62kiloisena näytän kasvoista lihavalta, löytyy kaksoisleuka jne. En ole myöskään himourheilija tai painonnostaja, pyöräilen töihin ja harrastan tanssia pari kertaa viikossa.
Olen sporttinen ja tiimalasivartaloinen, hartiat ei ole sirot. Painan 72kg.
Vierailija kirjoitti:
Joku 65-85 kg. Kilot kun jakautuu sopivasti peppuun, reisiin, rintoihin ja mahaan niin ai että :)
Jaa, että sellainen marilyn / mansfield tyyppinen tiimalasi nainen 50-luvulta sinun mieleesi. Olet niin perusmies suomesta ; naisessa pitää olla jotain mistää ottaa kiinni AI ETTÄ !
90kg olen ja tosi kaunis.
Not.
😁
Minulla on juurikin 170 pituinen ystävä jonka paino on vaihdellut 50-75 välillä. Sanoi että 50-kiloisena kysyntä räjähti käsiin ja miehiä oli tarjolla oikealta ja vasemmalta. Huomasin tämän myös itse, kävimme tuolloin paljon ulkona yhdessä. Ottajia oli toki sitten painavampanakin mutta ei tuollaista miesten ryntäystä mitä laihimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans paras paino 56kg. Heti kun kilolla nousee niin maha pömpöttää. Oon tasan 170 cm.
Aika mielenkiintoista jos kilolla maha pömpöttää 😂 paino heittää kilolla suuntaan ja toiseen ihan normaalistikin.
Olen itse 172/58. Ihan tyytyväinen joo, mutta haluaisin kyllä olla hoikempi. Olen todennut useaan otteeseen, että jo parin kilon painon lasku saa aikaan kuukautisten poisjäännin kokonaan. Ihan uskomatonta, mutta totta. Todella ärsyttävää.
Oon aikalailla tasan 170cm pitkä ja painoa mulla on semmoset 47.5 kiloa ja en mä miltään luukasalta näytä. Pari kiloa ois ihan kiva vielä saaha pois. En ikinä pystyisi kuvitellakkaan painavani 60 kiloa!