Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?
Kommentit (224)
Ei voi nimetä yhtä painoa. Ihmisten ruumiinrakenteet ja rasva-/lihasjakautumat ovat niin erilaisia, että kaksi samanpituista ja samanpainoista voivat olla lähes toistensa vastakohdat.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:31"]
Av-mammat, provot ja sovinistit vastaa 50 kg, normaalit laskevat painoindeksin ja kun se on 18,5-25 on paino hyvä.
[/quote]
"Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?"
kysymykseen on vain subjektiivisia vastauksia niin turha alapeukutella :) t. mies
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:11"]Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Pidän heroin chick lookista.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:31"]
Av-mammat, provot ja sovinistit vastaa 50 kg, normaalit laskevat painoindeksin ja kun se on 18,5-25 on paino hyvä.
[/quote]
Kyllä 25 painoindeksillä varustettu ihminen näyttää jo lihavalta. Ei se välttämättä vielä ole haitallista lihavuutta, mutta ei tuossa painossa olla enää hoikkia tai ns. "normaalipainoisen" näköisiä. Oma painoindeksini on ollut joskus 24 ja naamani oli ihan turvonnut läskistä ja läskiä oli ympäri kroppaa. Olin ylipainoinen, huonokuntoinen ja kyllä hengästytti. Nyt 18,5 - 19 painoindeksillä olo tuntuu hyvältä ja olen hoikassa kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Kyllä 25 painoindeksillä varustettu ihminen näyttää jo lihavalta. Ei se välttämättä vielä ole haitallista lihavuutta, mutta ei tuossa painossa olla enää hoikkia tai ns. "normaalipainoisen" näköisiä. Oma painoindeksini on ollut joskus 24 ja naamani oli ihan turvonnut läskistä ja läskiä oli ympäri kroppaa. Olin ylipainoinen, huonokuntoinen ja kyllä hengästytti. Nyt 18,5 - 19 painoindeksillä olo tuntuu hyvältä ja olen hoikassa kunnossa.
[/quote]
Tuo on sinun mielipiteesi.
174 ja 70...vain 5,7 kg lisää ja olet painoindeksi 25 eli lihava.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:27"]
Siis mitä nää vastaukset on? Ite oon 174cm ja 70kg (bmi 23 eli normipaino) ja näytän hyvältä. Joten tämän perusteella vastaisin jotain 63-68kg väliltä varmaan aika sopivaks painoks.
170/57 =BMI 20
170/72=BMI 25
Eli noissa luvuissa ollaaan terveeellisyyden sisällä suurimmassa osassa tapauksia, harvoin naiset on esim. niin lihaksikkaita, ettei bmi toimis. Ja tuossa on aika iso liikkumavara. Eiköhän siitä jokaisen 170 senttisen kropalle oma sopiva paino löydy.
[/quote]
Ihmisillä on toki erilainen ruumiinrakenne ja osa näyttää hoikalta jo 60 kilossa, kun osa on silloin jo pullea. Mutta kyllä minä ihmettelen jos joku mukamas on hoikka 170 cm pitkänä ja painoa on jo jotain 70 kiloa? Siis voiko jonkun rinnat painaa niin paljon, että muu keho on sitten niin hoikka tuossa painossa? Näin pienirintaisena olen kyllä 60-kiloisenakin jo pulleassa kunnossa. No ehkä meillä on eri näkökulmat siitä, mikä on hoikka ja mikä ei.
Painoindeksi 25 on normaali, kysy vaikka lääkäriltä. Onko sinulla anoreksia??? Ja 25-29 on lievä ylipaino ei lihavuus. Se on vasta yli 30 bmi. Olet kyllä joku sairastunut ihminen...
Th
Itse olen 172cm ja paino laski imettäessä alle 60kg. Olin kyllä todella laiha silloin, vaatteet eivät enää näyttäneet hyvältä päällä. Kai sitten on vain paljon eroavaisuuksia, mutta itse katson peiliin paljon mieluummin nyt kun olen muutaman kilon "lihavampi" :)
"Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
Miten hitossa tätä on alapeukutettu näin paljon?"
50kg/170cm, painoindeksi noin 17 eli käytännössä anoreksia on lähellä, 55kg/170com painoindeksi noin 19.
Taas tämä sama vääntö siitä, että vain 20 alittava painoindeksi on hyväksyttävä. Miksi hitossa?
Itse olen 172 cm ja painan 57 kg. Näyttäisin paremmalta 60-63 kg.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:00"]
Painoindeksi 25 on normaali, kysy vaikka lääkäriltä. Onko sinulla anoreksia??? Ja 25-29 on lievä ylipaino ei lihavuus. Se on vasta yli 30 bmi. Olet kyllä joku sairastunut ihminen...
Th
[/quote]
Sillä ei ole mitään merkitystä, mikä on normaali painoindeksi. Kehonrakentaja ei ole lihava, vaikka indeksi menisi yli 25. Jos ihminen lihoo hitaasti, niin turha on odottaa, että painoindeksi menee reilusti ylipainon puolelle. Kyllä se painonnousu kannattaa lopettaa siinä vaiheessa, kun sen huomaa. Ja lihavuudella tarkoitin sitä, että kehossa alkaa näkymään liikaa rasvaa jaloissa, mahassa yms. Pieni pyöreys ei toki tee kenellekään pahaa.
Tuo normaalin painoindeksin on suht laaja, koska jokainen ihminen on erilainen. Toisen "normaalipaino" on silloin, kun BMI on 19. Toiselle normaalipaino voi olla painoindeksin ollessa 22. Se, joka näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta BMI:n ollessa 19, voi näyttää pullealta painoindeksissä 22. Ja painoindeksissä 22 hyvinvoiva voi olla liian laiha painoindeksissä 19.
- Itse olen ja 168cm ja 78-80 kg, suht kiinteä kroppainen ja kapea vyörätöinen, ylimääräistä mikä löytyy on pepussa ja reisissä joita koitan salilla ja lenkeillä muokkailla ahkeraan. Mut eipä ole kukaan läskiksi tullut sanomaan mitä nyt perseestä saan kommenteja baarissa. taisin painaa 55kg joskus ala asteella.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:00"]
Th
[/quote]
juu se on normaali, mutta alkuperäinen kysymys olikin mikä näyttää kauniilta. siihen on vain subjektiivisia vastauksia.
Naiset valehtelevat usein painonsa 10 kiloa alaspäïn jopa itselleen. 60 kiloa on ihan hoikka tuon pituiselle jos on kolmekymppinen. Alle kolmekymppinen voi mennä alle tuon ja olla ihan ok. Suurin osa painaa kuitenkin yli 60. Aina kun joku sanoo painonsa niin lasken siihen sen 10 kiloa lisää jolloin ulkonäkö ja totuus matsaavat.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
Tuo on sinun mielipiteesi.
[/quote]
Todellakin, jokaisella on se oma ihannepainonsa, jota kohti kehokin tuntuu "haluavan" ja valuvan. Usein oire siihen, että on laihduttanut liikaa voi monella olla ärtymys ja tyytymättömyys elämään, koska omassa kehossa on huono olla. Jokaisen olisi hyvä löytää se oma hyvän olon painonsa.
Vaikea uskoa tuolla painoindeksillä olevan mukava elää, aivan liian laiha ja luut vaan kolisee :/ itse olen 170-senttisenä todella tyytyväinen omaan 70kg painooni ja olen saanut kommentteja näyttäväni todella terveeltä ja hoikalta. Ihmiset uskovat minun olevan paljon hoikempi :D mutta se lienee todiste siitä, että tämä paino on juuri oikea minulle.
No itselle paras jos suhteutan oikeaan pituuteen noin 65kg.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 00:24"]
Naiset valehtelevat usein painonsa 10 kiloa alaspäïn jopa itselleen. 60 kiloa on ihan hoikka tuon pituiselle jos on kolmekymppinen. Alle kolmekymppinen voi mennä alle tuon ja olla ihan ok. Suurin osa painaa kuitenkin yli 60. Aina kun joku sanoo painonsa niin lasken siihen sen 10 kiloa lisää jolloin ulkonäkö ja totuus matsaavat.
[/quote]
No turhaan laskisit ainakaan kohdallani. Ihme oletus.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 23:11"]Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Pidän heroin chick lookista.
[/quote] olen painanut 50kg ja jälkikäteen kuvista katsottuna voin sanoa, että sairaalta näytti. Vyötärö oli kuin 10v lapsella..nou tänks.
Tiimalasivartalo on todella hot 75kg painolla, kun kurvit menee kohdalleen. Ainakin itse ;) atleettisen ja hoikan näköinen.