Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä painossa 170cm nainen kauneimmillaan?

Vierailija
01.07.2014 |

50kg, 60kg, 70kg, 80kg, 100 kg tai yli?

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliitti on rasvaa. Se tarkoittaa sitä että et ole ollut tarpeeksi liikunnallinen ja istut paljon. Sillä ei ole MITÄÄN tekemistä ylipainon kanssa. 

Minä harrastan hölkkää 3-5 kertaa viikossa. Lisäksi arkiliikuntaa paljon. Askeleita joka päivä 10 000-20 000. Sellua löytyy kyllä. Tiedän myös ylipainoisia ihmisiä joilta EI löydy yhtään selluliittia!

Vierailija
102/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä painan jotain about 57kg, mutta isot reidet tekee lihavan näköiseksi. Yläkroppa on tosi hoikka ja selkäranka sekä kylkiluut näkyy, mutta reidet on isot ja löllöt. Mulla kertyy kaikki reisiin, ei mihinkään muualle. Käsivarretkin tosi ohuet ja siro olen yleisesti. Mutta noh, mulle tää 57kg on ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä rasvaton massani on jo yli 60kg enkä ole kuin muutaman sentin yli 170cm. Aika kuiva käpy olisin jos rasvaprosentti olisi nolla. Ja koska naisessa pitää olla lihasta ja hieman läskiäkin niin 70kg on ihan hyvä. Laihat läskit ei kiehdo kuin alistajamiehiä ja muita sairaita perverssejä jotka tykkää että nainen on heikko ja avuton.

Vierailija
104/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 kg

Vierailija
105/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut ovat aina yhtä koomisia. Oikeita ja vääriä painoja ja pituuksia on helppo veivata netissä vaikka maailman tappiin, mutta tosielämässä pelataan hieman eri säännöillä kun ne ihmiset ovatkin lihaa ja verta eivätkä numeroita ja pikseleitä. 

Luin koko ketjun koska ajattelin ettei löydy yhtään fiksua kommenttia koko ketjusta. Tämä oli poikkeus, salute. On muuten vaikeaa löytää sopivaa kumppania. Tässäkin ketjussa yli sata viestiä ja vain yksi järkevä kommentti. Joten sadasta kiinnostuisin ainoastaan hänestä. Kaikki muut olisivat ajanhukkaa ja mielenkiinnottomia ihmisiä.

Sitten pitäisi vielä verrata luonteet, ajatukset ja mieltymykset, haaveet, niin paljon liikkuvia asioita. Vähän jo turhautuneena ajattelisi, että ihan sama onko mies tai nainen, hänen seurassaan sentään voi olla.

Mutta pidän asiat yksinkertaisina - miehessä katson ensin vanteet ja sitten perseen, niillä mennään.

Vierailija
106/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon pituinen ja näytän parhaimmalta n. 65 kg:n painossa. Olen painanut myös 48-58 kg ja noissa painoissa näytän luurangolta (kylkiluut ja solisluut törröttävät, ei rintoja, posket kuopalla). Minulla on kapea luusto, mutta lihaksia, rasvaprosenttini on alhainen.

Vierailija
107/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yli 60kg näyttää mielestäni hyvin pulskalta ellei paino ole lihasta. Minusta 50-55kg on sopiva paino naisella joka ei treenaa. Itse painan 58kg, valitettavasti.

Miten hitossa tätä on alapeukutettu näin paljon?"

50kg/170cm, painoindeksi noin 17 eli käytännössä anoreksia on lähellä, 55kg/170com painoindeksi noin 19.

Taas tämä sama vääntö siitä, että vain 20 alittava painoindeksi on hyväksyttävä. Miksi hitossa?

Anoreksia ei katso painoindeksiä. Se on mielen häiriö. Ei ole sellaista painoindeksiä, jossa todetaan "nyt on saavutettu anoreksia". Voit painaa 40kg muustakin syystä.

Että pitää "fiksuillekin" ihmisille tällaista muistuttaa...

Vierailija
108/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta.

Itse olen 170 ja paino vaihtelee 58-62. Olen vartaloltani normaali, vähän lihasta, vähän läskiä. Tissit on pienet. Alle 60 on mulle sopiva.

Vierailija
109/224 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juurikin 170 pituinen ystävä jonka paino on vaihdellut 50-75 välillä. Sanoi että 50-kiloisena kysyntä räjähti käsiin ja miehiä oli tarjolla oikealta ja vasemmalta. Huomasin tämän myös itse, kävimme tuolloin paljon ulkona yhdessä. Ottajia oli toki sitten painavampanakin mutta ei tuollaista miesten ryntäystä mitä laihimmillaan.

Mitä iloa on ihmiselle siitä, että on ’ottajia’ jotka ihailevat painoa, joka on kantajalleen epäterveellinen? En minä ainakaan kaipaa enää lisää miesten huomiota, enkä todellakaan sellaisten, joille pitää olla sairaissa mitoissa kelvatakseen.

Vierailija
110/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hassu, vanha ketju. Jokaiselle ihmiselle löytyy varmasti se oma, paras paino, jossa näyttää kauniilta ja terveeltä.

Riippuu todella paljon rakenteesta, kehon koostumuksesta ja iästä, mikä paino näyttää hyvältä. Olen hyvä esimerkki siitä, miten pitkänä, kaitakasvoisena ja V -mallisena minua kauhistellaan liian hoikaksi ja luurankomaiseksi vaikka olen aivan hyvässä normaalipainossa. (Ihannepaino BMI.n mukaan)

Kun olin lähellä ylipainoa tai lievästi ylipainoinen, sain paljon kehuja ulkonäöstäni. Nyt on posket lommolla ja silmät kuopissa, vaikka paino on normaali. Näin oli nuorenakin, hiukan pyöreänä olin hehkeä ja naisellinen, hoikkana puolestaan luiseva ja poikamainen. Joillekin sopii pieni pyöreys paremmin. Kokonaisuus ratkaisee, ei puntari.

Vierailija
111/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55

Vierailija
112/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 kg

Vierailija
113/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 25-26 on ihan hyvä. Ja sitäpaitsi suuri osa miehistä pitää myös rehevimmistäkin naisista.

Vierailija
114/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee että rasvaprosentin voi mitata vaa'alla...

Vierailija
115/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitajuoksija Lotta Harala on 170 cm pitkä ja painaa 56 kg. Siis Googlen mukaan. Katsokaapa kroppaa. Timmi on, eikö?

Eli todellakin tuo noin 55 kg on 170 cm naiselle paras paino. Jos paino alkaa kuutosella, niin se on jo liikaa!

Vierailija
116/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on silloin kauneimmillaan, kun hän on siinä normaalipainossa (siinähän on suuri vaihteluväli) jossa itse viihtyy. Kantaa kroppansa kauniisti. Kuten Ranskassa sanotaan on ”bien dans sa peau”. Merkityksen voisi kai kääntää ”on sinut kroppansa kanssa”.

Vierailija
117/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nää vastaukset on? Ite oon 174cm ja 70kg (bmi 23 eli normipaino) ja näytän hyvältä. Joten tämän perusteella vastaisin jotain 63-68kg väliltä varmaan aika sopivaks painoks.

170/57 =BMI 20

170/72=BMI 25

Eli noissa luvuissa ollaaan terveeellisyyden sisällä suurimmassa osassa tapauksia, harvoin naiset on esim. niin lihaksikkaita, ettei bmi toimis. Ja tuossa on aika iso liikkumavara. Eiköhän siitä jokaisen 170 senttisen kropalle oma sopiva paino löydy.

Minun silmäni lepää parhaiten n. bmi 25 tiimalasivartalossa.

Vierailija
118/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on silloin kauneimmillaan, kun hän on siinä normaalipainossa (siinähän on suuri vaihteluväli) jossa itse viihtyy. Kantaa kroppansa kauniisti. Kuten Ranskassa sanotaan on ”bien dans sa peau”. Merkityksen voisi kai kääntää ”on sinut kroppansa kanssa”.

Sama koskee aivan yhtä lailla miehiä.

Ehkä muusujakin.

Vierailija
119/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMI 25-26 on ihan hyvä. Ja sitäpaitsi suuri osa miehistä pitää myös rehevimmistäkin naisista.

Jep.

Vierailija
120/224 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuon mittaisena näytin tosi hyvältä 59-60 kg. Eikä ollut lihasta, eli kiinteyttäminen olisi kaunistanut entisestään. Siitä laihempana olisi posketkin luimistuneet. Tämä kaikkihan riippuu aina ihmisestä ja yksilöllisistä tekijöistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän