Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joista olet kateellinen (mutta joita ei rahalla saa)?

Vierailija
01.07.2014 |

Itse olen kateellinen yhden ystäväni suvulle. Pitävät ihania sukujuhlia, joissa oikeasti hauskaa, mahtava sydämellinen mummo joka oikeasti ymmärtää myös nuoria ja ei jatkuvasti valita. Olen pari kertaa päässyt osaksi näitä sukujuhlia ja vieraillut mummon luona ja miettinyt että tällaista elämän kuuluisia olla. Ja ystäväni on eri tavalla vahvempi kuin minä, uskaltaa elää ja nauttia. Oma sukuni ei muuta tee kuin puhuu seläntakana toisistaan. Hautajaisia kummempia sukujuhliakaan ei vietetä ja jos samaan paikkaan satutaan ollaan vaivaantuneita.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, joilla on vielä aikuisenakin isä elossa ja läheinen.

Ja ihmisille jotka saavat asioita aikaan, eivätkä vain rämmi masentuneena paikallaan vihaten menneisyyttä ja peläten tulevaisuutta.

Vierailija
82/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:40"]Olen kateellinen niille, jolla on kunnon mies jonka kanssa on perhe. Täytyy myös sanoa, että niille jolla on iso kaunis omakotitalo, jossa sitten tämä kyseinen perhe asuu. Toivon joka päivä, että joskus minulle tulisi nämä kans.

[/quote]

Voi kyllä se päivä vielä tulee! :) Pidät silmät auki ja nappaat itsellesi täydellisen miehen! Kyllä se oikea vielä sattuu kohdalle :) Unelmasikaan ei ole todellakaan mahdoton. Lämmin halaus & voimia sinulle! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamani miehen vaimolle, jonka kanssa jo vuosia naimisissa, kun me tapasimme.

Vierailija
84/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, jotka osaa olla uskollisia ja jotka kykenee rakastamaan toista koko sydämestään.

Vierailija
85/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen mistään. En pidä kateutta hyvänä asiana. Minä olen onnellinen ihminen:). Minulla on ihana perhe ja asiat todella hyvin. Ehkä toivoisin, että voisimme enemmän viettää aikaa yhdessä perheen kesken. Se olisi ehkä jonkin sortin toive, jota ehkä muilla enemmän. En tunnista kateudeksi.

Vierailija
86/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:17"]

Itse olen kateellinen yhden ystäväni suvulle. Pitävät ihania sukujuhlia, joissa oikeasti hauskaa, mahtava sydämellinen mummo joka oikeasti ymmärtää myös nuoria ja ei jatkuvasti valita. Olen pari kertaa päässyt osaksi näitä sukujuhlia ja vieraillut mummon luona ja miettinyt että tällaista elämän kuuluisia olla. Ja ystäväni on eri tavalla vahvempi kuin minä, uskaltaa elää ja nauttia. Oma sukuni ei muuta tee kuin puhuu seläntakana toisistaan. Hautajaisia kummempia sukujuhliakaan ei vietetä ja jos samaan paikkaan satutaan ollaan vaivaantuneita.

[/quote]

Ja mitähän sinä itse teet?:D tulet av:lle tekemään keskustelun jossa ylistät kaverisi perhettä josta olet nähnyt vain pienen osan et välttämättä koko totuutta ja haukut omia sukulaisiasi jotka ovat samaa lihaa ja verta kuin sinäkin, mutta niinhän se yleensä näkyy että jos on kiero suku niin kiero sinäkin olet kun tulet tänne avautumaan. Ällöttää ihmiset joita kiinnostaa pirusti toisten suvut ja toisten tekemiset, et varmaankaan ole romani joten elä omaa elämääsi ei sinun tarvitse väkisin kuulua mihinkään sukuun/sukuseuraan!

Vierailija
87/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Ja mitähän sinä itse teet?:D tulet av:lle tekemään keskustelun jossa ylistät kaverisi perhettä josta olet nähnyt vain pienen osan et välttämättä koko totuutta ja haukut omia sukulaisiasi jotka ovat samaa lihaa ja verta kuin sinäkin, mutta niinhän se yleensä näkyy että jos on kiero suku niin kiero sinäkin olet kun tulet tänne avautumaan. Ällöttää ihmiset joita kiinnostaa pirusti toisten suvut ja toisten tekemiset, et varmaankaan ole romani joten elä omaa elämääsi ei sinun tarvitse väkisin kuulua mihinkään sukuun/sukuseuraan!

Vierailija
88/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta.

Vierailija
89/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, joilla on litteä ja pieni maha. Itselläni kolmen raskauden jälkeen jaänyt nahka roikkumaan, ja tätä roikkuvaa osaa mahasta on yli 10 cm. Itkettää melkein joka päivä, vaikka onhan nuo lapset ihania. Mutta SILTI, olen vielä nuori 34v ja maha ihan pilalla:(

Vierailija
90/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan kateellinen kenellekään. Oon tosi tyytyväinen omaan elämääni tällaisena kuin se on :)

Vierailija
91/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, jotka ei oo syntyny vanhoillisuskovaiseen perheeseen. Ja niille, jotka nauttii liikkumisesta ja tekee sitä joka päivä pysyen samalla timminä :)

Vierailija
92/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]

Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.

[/quote]185 cm puhdasta kauneutta!!!

Vierailija
93/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikielisyys

Vierailija
94/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka ovat syntyneet rikkaaseen perheeseen ja saaneet kokeilla kivoja juttuja ilman rahahuolia.

Vierailija
95/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille, joilla on pitkä esim. 185 cm nainen.

Vierailija
96/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen:

-käteville, osaaville ihmisille, jotka pystyvät vaikkapa tekemään kotinsa remontit itse

- heille, joilla ystäväpiiri ja sukulaiset, vanhemmat asuu lähiseudulla - heidän elämänsä ja lastenhoitonsa ym. on varmasti paljon helpompaa!

Muut asiat kyllä on sitten kunnossa. Rakastava puoliso, ihana, aika helppo lapsi, hauska, stressitön unelmatyö (jossa palkka tosin huonommanpuoleinen), kaunis, sympaattinen vanha talo ja ihana puutarha. Terveys OK. Hyvää seksiä riittävän usein.

Täytyy siis vain olla iloinen!

Vierailija
97/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:42"]

- Hurmaavat, nuorekkaat, positiiviset, suvaitsevaiset, matkustelusta ja kulttuurista pitävät vanhemmat, sisarukset ja sukulaiset, joiden kanssa olisi ihanaa viettää yhdessä aikaa esim. järjestäen illanistujaisia, juhlia, mökkiviikonloppuja tai vaikkapa matkustella yhdessä. Meidän perhe ja suku on kovin "ilotonta", konservatiivista, pihiä ja arvostelevaista sakkia.

- Kauniit kasvot, pitkät sääret ja hyvä iho. Toki rahalla saisi leikattua kasvonpiirteet kauniimmaksi, mutta en haluaisi sellaisiin toimenpiteisiin ryhtyä.

- Musikaalisuus. Tämä on ehkä asia, jota eniten haluaisin. Rakastan musiikkia, mutta lauluääneni ei ole kovin erityinen. Haluaisin laulaa kauniilla äänellä sydämeni kyllyydestä ja taituroida ääneni kanssa. Tai kunpa osaisin edes soittaa jotain instrumenttia taitavasti. Tämän toki voi oppia harjoittelemalla kovasti.

- Haluaisin myöskin osaa piirtää todella hyvin tai olla muulla tavoin taiteellisesti lahjakas.

- Toivoisin olevani hauskaa ja karismaattista seuraa. Olla hyvä tarinankertoja ja miellyttävä, varma (ei kuitenkaan ylimielinen) esiintyjä.

[/quote]

Tuohon ulkonäköasiaan en ota kantaa, mutta aloita sinä tuollaiset jutut lähipiirissäsi. Aluksi sivuutat vain nuo vähemmän tärkeät seikat kuten "hyvin tai olla hyvä".

Vierailija
98/98 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.

[/quote]

Nyt sanot niille ääliö-miehille, että "talk to mu hand senkin Napanuuskija-kääpiö". Ja sitten korkkarit jalkaan ja lasikattoja rikkomaan.

T. 159cm hieman pyöreä nainen, joka näyttäisi hassulta 195cm miehen kainalossa ja jota ei kukaan ota ammatillisesti vakavasti