Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, joista olet kateellinen (mutta joita ei rahalla saa)?

Vierailija
01.07.2014 |

Itse olen kateellinen yhden ystäväni suvulle. Pitävät ihania sukujuhlia, joissa oikeasti hauskaa, mahtava sydämellinen mummo joka oikeasti ymmärtää myös nuoria ja ei jatkuvasti valita. Olen pari kertaa päässyt osaksi näitä sukujuhlia ja vieraillut mummon luona ja miettinyt että tällaista elämän kuuluisia olla. Ja ystäväni on eri tavalla vahvempi kuin minä, uskaltaa elää ja nauttia. Oma sukuni ei muuta tee kuin puhuu seläntakana toisistaan. Hautajaisia kummempia sukujuhliakaan ei vietetä ja jos samaan paikkaan satutaan ollaan vaivaantuneita.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen niille, jolla on kunnon mies jonka kanssa on perhe. Täytyy myös sanoa, että niille jolla on iso kaunis omakotitalo, jossa sitten tämä kyseinen perhe asuu. Toivon joka päivä, että joskus minulle tulisi nämä kans.

Vierailija
22/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hurmaavat, nuorekkaat, positiiviset, suvaitsevaiset, matkustelusta ja kulttuurista pitävät vanhemmat, sisarukset ja sukulaiset, joiden kanssa olisi ihanaa viettää yhdessä aikaa esim. järjestäen illanistujaisia, juhlia, mökkiviikonloppuja tai vaikkapa matkustella yhdessä. Meidän perhe ja suku on kovin "ilotonta", konservatiivista, pihiä ja arvostelevaista sakkia.

- Kauniit kasvot, pitkät sääret ja hyvä iho. Toki rahalla saisi leikattua kasvonpiirteet kauniimmaksi, mutta en haluaisi sellaisiin toimenpiteisiin ryhtyä.

- Musikaalisuus. Tämä on ehkä asia, jota eniten haluaisin. Rakastan musiikkia, mutta lauluääneni ei ole kovin erityinen. Haluaisin laulaa kauniilla äänellä sydämeni kyllyydestä ja taituroida ääneni kanssa. Tai kunpa osaisin edes soittaa jotain instrumenttia taitavasti. Tämän toki voi oppia harjoittelemalla kovasti.

- Haluaisin myöskin osaa piirtää todella hyvin tai olla muulla tavoin taiteellisesti lahjakas.

- Toivoisin olevani hauskaa ja karismaattista seuraa. Olla hyvä tarinankertoja ja miellyttävä, varma (ei kuitenkaan ylimielinen) esiintyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei ole läheistä siskoa, jonka kanssa voisi käydä ulkomailla, johon voisi luottaa jne.

Vierailija
24/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:25"]

Miehille peniksestä. Kuten varmasti salaa kaikki muutkin naiset.

[/quote]

se, että sinä haaveilet sukupuolenkorjausleikkauksesta, ei tarkoita, ettäkö kaikki sitä halajaisivat. Katsos kun jotkut meistä ovat aivan tyytyväisiä omassa kehossaan.

Tsemppiä sinulle. Kannattaa varata aika tk.hon niin saat käyntiin sukupuolenkorjausprosessin, joka starttaa psykiatrin arvioinneilla.

Vierailija
25/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille joilla on ainakin se yksi ystävä jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut :(

Vierailija
26/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:22"]

Lisäksi olen kateellinen ihmisille joilla on suuri yhtenäinen kaveriporukka. Sellainen porukka jossa kaikki on hyviä ystäviä ja läheisiä keskenään, vietetään tyttöjeniltoja ja käydään tyttöjen kanssa ulkona jne.[/quote] Tämä on suurin kateuden aiheeni. Lisäksi kauneudesta, positiivisuudesta, tyylikkyydestä ja älykkyydestä. 

Vierailija
27/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen niille joilla on perhe, ja jotka eivät ole joutuneet kokemaan paljoa väkivaltaa

Vierailija
28/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, jotka saavat juhlia häitään kun ovat vielä alle kolmikymppisiä :)

En ole uskonnollinen, enkä usko teinikihloihin, mutta olen ollut 4vuotta avoliitossa, kolmekymppiä alkaa kolkuttaa eikä sormusta kuulu :(

Vierailija
29/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:27"]Sellaisille naisille jotka on aina tyylikkäitä ja kauniita. Kotona yöpaidassakin ja salilla hikisenä. Joillain vain on pettämätön tyylitaju, ihania vaateyhdistelmiä ja aina uusia ihania kokonaisuuksia joka tilanteeseen. Eikä sen tyylin tarvitse olla edes kallis, vaan se vaatteiden ja materiaalien yhdistely on kai se juju ja saa halvatkin vaatteet näyttämään laadukkailta ja hienoilta. Vaikka kuinka yritän, olen aina jotenkin halpa ja homssuinen.

[/quote]

En olisi itse osannut sanoa paremmin!

Vierailija
30/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille teille joilla ei ole paniikkihäiriötä. Olkaa onnellisia mielenterveydestänne jos teillä sellainen on.

Vierailija
31/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen elämänkumppanista, josta voisi sanoa:

"En tarvitse mitään, kun minulla on sinut" :)

Vierailija
32/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon kaikista eniten kateellinen kauniista kasvoista. Olen jo yli 30-vuotias mutta joka aamu oma peilikuva ällöttää. Hoikka olen, ongelmani on siis vain rumat kasvot.

Olen kateellinen myös hyvästä ihosta ja pitkistä sääristä.

Olen kateellinen sellaisille, joilla isovanhemmat asuu lähellä.

Olen kateellinen myös sellaisille, jotka tulee toimeen kaikkien kanssa, ovat luontevia joka tilanteessa.

Mutta kyllä ykköskateus on silti se kauneus :) Ei tarvitse olla superkaunis, vaan tavallisen nätti.

Vierailija
33/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen normaalipainoisille ihmisille, jotka pysyvät normaalipainossa ilman jatkuvaa taistelua ja jotka tulevat normaalista ateriasta kylläisiksi eivätkä kaipaa lisää ruokaa ennen seuraavaa ruoka-aikaa.

Olen kateellinen ekstroverteille, jotka pystyvät olemaan toisten ihmisten seurassa luontevasti ja nauttimaan ihmisten kohtaamisesta, jopa virkistymään siitä.

Olen kateellinen ihmisille, jotka uskaltavat tehdä asioita, matkustella, opiskella, ruveta vaikka yrittäjiksi, muuttaa ulkomaille jne.

Vierailija
34/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, joilla on kaunis ja terve iho. T. Atoopikko

Vierailija
35/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, joilla on hyvä äiti, tai hyvä mummo, tai edes joku kannustava nainen elämässään.

Naisille, joilla on ystäviä (minulla ei yrityksistä huolimatta ole, ja esim. viime viikonloppuna katselin kaupunkini kirkon portaita nousevaa naislaumaa niin kateellisena että itku tuli, onneksi istuin autossa. Siinä meni morsian ja kolme kaasoa... minulla ei häissäni ollut kaasoa ollenkaan, ei vain ollut ketään siihen työhön). 

Ihmisille, joilla on välittävä suku takanaan. 

Rahasta, menestyksestä ym. en osaa olla kateellinen. Ne on osittain sattumaa, osittain omaa työtä. Minä en ole älykäs, mutta olen lämmin ja hyvä ihminen - ja silti ihan saatanan yksin. 

Vierailija
36/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä, jotka ovat löytäneet rakkauden ja eivät ole masentuneita. Komeakin voisin toki olla.

Vierailija
37/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.

[/quote]

Mäkin oon aina ollut kateellinen pienille naisille, mutta oppinut elämään itseni kanssa. Aina kehut on ollut tyyliä "iso ja komee". Vittuilevia miehiäkin kohdannut paljon, mutta ne on vaan yleensä epävarmoja itsestään siinä pitkän naisen vieressä. Ajattele sitä se helpottaa.

Vierailija
38/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille, joilla on lapsia.

Vierailija
39/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille joilla on hieno mutta persoonallinen tyyli

Vierailija
40/98 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla terve.Olen kyllä sopeutunut jo osaani ,mutta pelkään silti kuolemaa.