Asiat, joista olet kateellinen (mutta joita ei rahalla saa)?
Itse olen kateellinen yhden ystäväni suvulle. Pitävät ihania sukujuhlia, joissa oikeasti hauskaa, mahtava sydämellinen mummo joka oikeasti ymmärtää myös nuoria ja ei jatkuvasti valita. Olen pari kertaa päässyt osaksi näitä sukujuhlia ja vieraillut mummon luona ja miettinyt että tällaista elämän kuuluisia olla. Ja ystäväni on eri tavalla vahvempi kuin minä, uskaltaa elää ja nauttia. Oma sukuni ei muuta tee kuin puhuu seläntakana toisistaan. Hautajaisia kummempia sukujuhliakaan ei vietetä ja jos samaan paikkaan satutaan ollaan vaivaantuneita.
Kommentit (98)
Olen kateellinen henkisestä tasapainosta, kadehdin sellaisia jotka eivät vihaa ketään eivätkä saa raivareita. Ihmisiä joilla ei ole alkoholiongeomaa ja joilla ol täyspäisey vanhemmat.
Kai voin kuitenkin olla tyytyväinen sillä itselläni on nyt upea perhe ja kaikki yllämainittuja asioita lukuunottamatta todella hyvin, ystäviä rahaa jne.
Ihmisille, jotka ovat saaneet lapsia. Meillä tuloksettomat hoidot takana.
Kadehdin suurta ja tiivistä ystäväpiiriä, hyvää ratsastustaitoa, aviopareja joilla on hyvää seksiä sekä vahvaa mielenterveyttä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:46"]
Olen kateellinen heille, kenellä on mies joka laittaa perheensä etusijalle ja joka jumaloi vaimoaan. Oma mieheni on tietokone/peliriippuvainen, ei tee kotitöitä, ei jaksa olla lasten kanssa. Itse olen yksinäinen ja masentunut.
[/quote]
Sama, hän ei ole riippuvainen hän vain harrastaa omia juttujaan jonka lisäksi istuu tietokoneella, eikä huomaa lapsiaan, muuta kuin patistamalla...
Olen myös kateellinen ystävistä ja kaveriporukoista..
Ajattelin, etten ole kateellinen kennellekään, mutta tulin kieltämättä ajatelleeksi näin kun, törmäsin perheen kanssa lomareissulta palatessani koneessa sellaiseen todella kauniiseen ja huoliteltuun nuoreen naiseen varmaan työreissulta hän tulsosa kun niin vähän tavaroita mukana, kantoi erikseen keltaista shampanjapullo-kassia (?) ja pääsi ensimmäisten porukassa koneeseen... Vaikutti iloiselta ja varmaan ihan kivasti menestynytkin kun noin nuorena käy yksin työmatkoilla. Itse siinä rättiväsyneenä kahden muksun kanssa, joista toisen korvat eivät kestä koneen paineen vaihtelua lainkaan... Kieltämättä vähän kateellisena haaveilin että millaistakohan elämää se nainen mahtaa viettää. Tuskin mitään erityistä mutta mielikuvitus väritti
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]
Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.
[/quote]
no höh. Olet täydellinen juuri sellaisena kun olet. Olet kaunis ihminen.
Muista, että ne ketkä nimittelevät toisia voivat itse huonosti. Ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta nimitellä toisia.
Voimia sinulle.
[/quote]
Höh, minä pikku natiainen haluaisin olla juuri sinä 185 vau, mallin mittainen. Ole itsestäsi ylpeä, teitä on harvassa :)
[/quote]
Näinhän se on. Ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]
Pienikokoisille naisille.
olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.
[/quote]
Minä olen alle 150 cm ja kohtaloni on sama miesten puolelta. En oikein usko, että haluaisit olla näin lyhyt.
Olen kateellinen niille, jotka asuvat sellaisessa paikassa jossa viihtyvät. Itse haluaisin muuttaa isompaan kaupunkiin, mutta talo täytyy ensin remontoida loppuun ja saada myytyä, enkä tiedä kuka tämän täältä periferiasta suostuu ostamaan.
Kadehdin niitä ihmisiä, joilla on sellainen hälläväliä-asenne. Niitä, jotka ottavat äkkilähdön ja lähtevät seuraavana aamuna ulkomaanmatkalle pelkkä reppu selässä. Niitä jotka uskaltavat ottaa riskejä. Itse pelaan aina varman päälle.
Niille, jotka ovat saaneet lapsena elämäänsä hyvät eväät. En tarkoita nyt mitään hyvätuloista kulissiperheitä, sillä niitäkin on riittämiin, vaan rakastavia luotettavia ja tasapainoisia vanhempia ja siistiä ja lapselle sopivaa elinympäristöä, kaiken kaikkiaan tasapainoista ja säällistä elämää.
Niitä joilla ei ole päihderiippuvaisia lähipiirissään. Niitä jotka käyvät etelässä kolmen sukupolven matkoilla ilman että kukaan aikuisista joisi joka päivä.
Reippaille ja aikaansaaville ihmisille sekä tähän liittyen myös siisteysintoilijoille.
Perheille joilla elossa kaikki isovanhemmat sekä muutenkin tukiverkostoa johon voisi lapset joskus jättää hoitoon. Meillä vain molempien äidit elossa. Toinen masentunut eikä autoakaan jolla tulisi kylään ja toinen asuu kaukana.
89 jatkaa vielä että olen myös kateellinen kielitaitoisille ja kahta kieltä äidinkielenään osaaville.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 03:54"]
Olen kateellinen niille, joilla on litteä ja pieni maha. Itselläni kolmen raskauden jälkeen jaänyt nahka roikkumaan, ja tätä roikkuvaa osaa mahasta on yli 10 cm. Itkettää melkein joka päivä, vaikka onhan nuo lapset ihania. Mutta SILTI, olen vielä nuori 34v ja maha ihan pilalla:(
[/quote] Rahalla SAA uuden mahan.
Terveydestä. Sairastan kroonista sairautta, joka vaikuttaa ulkonäköön ja koko elämän laatuun. Silti sitä vähätellään ja hoitoa on vaikea saada.
Niille, joiden äiti soittaa joka viikko ihan vain kysyäkseen kuulumisia, ja huolehtii ja tarjoaa apuaan pikkuasioissa. Minä olen aina äidilleni vaivaksi. Kerran jouduin hengenvaarassa sairaalaan eikä äitini tullut edes katsomaan minua vaikka asuu vain 50km päässä ja hänellä oli vapaapäivä ja auto. Oli kuulemma muuta menoa. Sairaalasta päästyäni hän kysyi vointiani vasta kahden viikon jälkeen.
Mitättömimmistä asioista: olen kateellinen pitkille naisille, itse olen lyhyt ja tietenkin vielä lisäksi persjalkainen. Lisäksi olen kateellinen niille, joilla on ampiaisvyörätö, itselläni vyötärö on edestäpäin katsottuna tasapaksu, vaikka olenkin hyvin laiha.
Olen aina tahtonut normaalit, terveet ja ystävälliset vanhemmat. Mitä enemmän vuosia kuluu, sen enemmän uskoni hiipuu.
Kadehdin mm. avomiestäni, sillä hänen vanhempansa ovat aivan ihanat ja olenkin onnellinen, että he ovat ja haluavat olla osa elämäämme.
Terveys. En nyt ole erityisesti kenellekään henkilölle kade, mutta yleisesti kade siitä, että oma terveys ei ole niin hyvä kuin voisi olla täysin tereellä, vaan rajoittaa monta asiaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:44"]
Niille joilla on äiti elossa. Menetin oman äitini hänen ollessaan 63 vuotta. Ikävä on pohjaton :((.
[/quote]Saat mun, on 65v.