Kenen luona sinä vietät joulusi
Jos vanhempasi ovat kuolleet eikä sukulaisia ole?
Kommentit (17)
Miksi on oletus, että jos vanhemmat ovat elossa, niin vietetään siellä joulu?
Omassa kodissa mieheni ja kissan kanssa.
On mulla sisaruksia, mutta hekin viettävät joulut omissa kodeissaan perheen kanssa. Kesällä tavataan ja vietetään aikaa yhdessä.
Olisit voinut laittaa tuon sisältösi otsikkoon myös, niin ei olis tarvinut avata tätä ketjua, jos viettää joulun vanhemmilla tai sukulaisilla.
Äitini on elossa, mutta asuu kaukana. Joulua vietän puolisoni kanssa kahdestaan. Äiti viettää joulua siskoni luona, joka asuu perheineen siinä lähellä.
Tänä jouluna yksin kotona kun oon aivan katseessa flunssassa tai koronassa.
Onko omassa kodissa joulun viettäminen sinun mielestä jotenkin epänormaalia? Vaikka vanhempani olivat vielä elossa, niin silti vietettiin joulu ihan oman perheen kanssa, miehen ja lasten.
"Vietän" jouluni yksin kotonani. Olen yksinäinen ja en kyllä edes joulua pahemmin vietä joten siksi heittomerkkeihin laitoin.
Vanhemmat on elossa. Kotonani olen. Lapset on exän kanssa hänen vanhemmillaan. Jännä kun hankkii monta lasta, eroaa ja sitten kun lapset on aikuisia niin äiti viettää kaikki joulut yksin. Tiedoksi kaikille jotka tuputtaa naisille lisääntymistä niin tämäkin voi olla se lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat on elossa. Kotonani olen. Lapset on exän kanssa hänen vanhemmillaan. Jännä kun hankkii monta lasta, eroaa ja sitten kun lapset on aikuisia niin äiti viettää kaikki joulut yksin. Tiedoksi kaikille jotka tuputtaa naisille lisääntymistä niin tämäkin voi olla se lopputulos.
Sama juttu, aikuiset lapset ovat isällään, minä olen yksin.
Siis onko oletus että ne sukulaiset huolisivat edes jouluksi, vaikka niitä olisikin? Kyllä minulla on, mutta yksinäinen olen.
En kenenkään luona. Vietän joulun yksin omassa kodissani. Aikuiset lapseni opiskelevat molemmat ulkomailla tällä hetkellä eivätkä tulleet jouluksi Suomeen.
Täh? On minulla vanhemmat elossa ja sukulaisia kymmenittäin. Vietän joulun silti omassa kodissani, kuten aina. Ja vieläpä ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, aikuiset lapset ovat isällään, minä olen yksin.
Kannattaisi äitien katella peiliin ja miettiä omaa käytöstään. Sillä tavalla selviäisi syy siihen miksi äiti saa viettää juhlapyhät yksin. Sitä saa mitä tilaa.
Kotona, lapset tulee huomenna käymään.
Kotona.