Asiat, joista olet kateellinen (mutta joita ei rahalla saa)?
Itse olen kateellinen yhden ystäväni suvulle. Pitävät ihania sukujuhlia, joissa oikeasti hauskaa, mahtava sydämellinen mummo joka oikeasti ymmärtää myös nuoria ja ei jatkuvasti valita. Olen pari kertaa päässyt osaksi näitä sukujuhlia ja vieraillut mummon luona ja miettinyt että tällaista elämän kuuluisia olla. Ja ystäväni on eri tavalla vahvempi kuin minä, uskaltaa elää ja nauttia. Oma sukuni ei muuta tee kuin puhuu seläntakana toisistaan. Hautajaisia kummempia sukujuhliakaan ei vietetä ja jos samaan paikkaan satutaan ollaan vaivaantuneita.
Kommentit (98)
Onnistuneesta parisuhteesta, ydinperheestä.
Luulin, että lapsen kanssa kahdestaankin olisi ihan ok, mutta harmittaa, ettei pojalla ole suhdetta isäänsä.
Olen kateellinen siroille naisille, joilla on kauniit kasvonpiirteet.
Älykkäille ihmisille, jotka sisäistävät uuden asian helposti ja nopeasti ja osaavat soveltaa sitä.
Ihmisille, joilla on rakastava puoliso ja tiivis ystäväpiiri.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.
[/quote] Mä näin tänään kaupungilla todella pitkän naisen, oli korkokengissään ainakin päätä pidempi vastaan tulevia miehiä. Oli todella kaunis ja kävi kyllä kateeksi se itsevarmuus joka oikein säteili naisesta. Kanna sinäkin itsesi ylpeydellä ja ryhdissä niin olet kaunis, ei sekään nainen mikään siroluinen tai mallin mitoissa ollut mutta Se itsevarmuus kaunisti.
Tunteista, en enää kykene tuntemaan. Vanhemmista. Fyysisestä ja psyykkisestä tetveydestä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:17"]
Olen kateellinen vaimoille, joiden miehet haluavat heitä seksuaalisesti.
[/quote]
Sama :(
Haluaisin, että minulla olisi sellaiset vanhemmat ja sukulaiset, jotka eivät odota minulta naimisiinmenoa ja lasten hankkimista. En halua häitä, olla naimisissa enkä lapsia, mutta se ei mene sukulaisten eikä edes vanhempieni kalloon. Heistä olen jotenkin poikkeava, koska kyllähän jokainen nainen haluaa unelmahäät ja ilman lapsia ei voi olla "täysin onnellinen". Inhoan suvussani vallitsevaa painostavaa ilmapiiriä näiden asioiden suhteen. He eivät lainkaan iloinneet kanssani akateemisista saavutuksistani tai uudesta hyvästä työpaikastani. Ne eivät ole tärkeitä, vaan vain lapsia synnyttävä ja kunniallisesti aviomiehen kanssa elävä nainen on arvokas.
Tajusin tätä lukiessani, että mullakin on tosi paljon asioita, jotka haluisin elämääni mutta samalla myös sen, että mulla on sellasiakin asioita, joita toiset ihmiset haluisivat saada elämäänsä. :)
Siitä, että on saanut syntyä taiteelliseen, lämpimään ja älykkääseen sukuun jossa on saanut elää huolettoman lapsuuden. Olen kateellinen ihmisille joita on kannustettu ja tuettu lapsen ja nuorena joten opiskelu on ollut helppoa.
Hyvästä parisuhteesta. Kun kuulen, miten joidenkin miehet palvovat vaimojaan, hoitavat lapsiaan pyytämättäkin ja niin, että äiti pääsee joskus omiin menoihinsa/harrastuksiinsa. Siitä, että miestä kiinnostaisi laittaa rahat muuhunkin kuin harrastukseensa. Siitä, että kotityöt jaetaan. Siitä, että mies siivoaa jälkensä. Huoh. Pian kuusi vuotta asuttu saman katon alla, ja muutaman vuoden aikana miehestäni on muuttunut lapsi.. kadehdin siis naisia, joilla on Mies.
En ole kateellinen kenellekään, ihan oikeasti. Ei ole mitään syytä. En väitä etteikö elämä olisi ollut vaikeaa, mutta niin kaikesta pääsee ylitse.
Niille joilla hyvä mielikuvitus, kädentaitoja. Osaavat loihtia herkkuruokia ja leipomuksia, ompelevat/korjaavat itse vaatteita.
Niille joilla on äiti elossa. Menetin oman äitini hänen ollessaan 63 vuotta. Ikävä on pohjaton :((.
Ihmisille jotka ovat työelämässä ja ovat vielä tosi päteviä työssään.
Olen kateellinen heille, kenellä on mies joka laittaa perheensä etusijalle ja joka jumaloi vaimoaan. Oma mieheni on tietokone/peliriippuvainen, ei tee kotitöitä, ei jaksa olla lasten kanssa. Itse olen yksinäinen ja masentunut.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 20:24"]
Pienikokoisille naisille. Vihaan itseäni ja olen teini-iästä saakka vain odottanut elämäni päättymistä. Olen 185 cm pitkä, muutenkin roteva, vaikka hoikka nainen ja olen kokoni vuoksi kuunnellut miehiltä heidän koulutuksesta, iästä ja asemastaan riippumatta niin paljon vittuilua ja haukkumista koko aikuisuuteni ajan, että en enää kohta enää jaksa elää.
[/quote]
no höh. Olet täydellinen juuri sellaisena kun olet. Olet kaunis ihminen.
Muista, että ne ketkä nimittelevät toisia voivat itse huonosti. Ihminen jolla on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta nimitellä toisia.
Voimia sinulle.
[/quote]
Höh, minä pikku natiainen haluaisin olla juuri sinä 185 vau, mallin mittainen. Ole itsestäsi ylpeä, teitä on harvassa :)
Olen mies.
Hieman kateellinen pitkille ja joukolle miehille, joilla on iso penis. Haluaisin myös olla musikaallisempi ja osata soittaa jotakin. Olen aika ollut kaikessa tasapaksu eli hyvää keskitasoa. En missään 'huippu'. Johtotehtäviin olen päätynyt monipuolisen osaamisen avulla, mutta...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:48"]Olen mies.
Hieman kateellinen pitkille ja joukolle miehille, joilla on iso penis. Haluaisin myös olla musikaallisempi ja osata soittaa jotakin. Olen aika ollut kaikessa tasapaksu eli hyvää keskitasoa. En missään 'huippu'. Johtotehtäviin olen päätynyt monipuolisen osaamisen avulla, mutta...
[/quote]
Hoikille - ainoa asia jolle voisin jotain. Laihduttaa.
Olen kateellinen niille, joiden terveydentila sallii "normaalin" arkielämän töineen ja opiskeluineen.
Olen kateellinen niille, jotka pystyvät löytämään asioista helposti positiivisia puolia. Tähän kykenen kyllä osittain itsekin, mutta jostain syystä pessimistisyys ottaa jossain vaiheessa vallan.
Olen kateellinen luonnontieteiden ja musiikin saralla lahjakkaille ihmisille.
Olen kateellinen vaimoille, joiden miehet haluavat heitä seksuaalisesti.