En ole naisena tyypillisen kaunis mutta silti joskus joku ihastuu
Kommentit (12)
Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen on jonkun mielestä kaunis.
Vaikka olisi kuinka kaunis nainen, niin on muutamia asioita jotka on luotaantyöntäviä:
- intersektionaalinen ajatusmaailma, myös vihamielinen feminismi
- vihervasemmistolaisuus, koska faktoja ei tarvitse kuunnella eikä argumentoida, riittää että huutaa mielipiteensä ja uhriutuu ja loukkaantuu
- samoista syistä myös veganismi
- kasvissyöntikin mulle jo iso miinus koska syön lihaa paljon enkä halua mitään säätöä
- tarve miespuolisiin ystäviin, ja varsinkin jos on tarve hankkia uusia miesystäviä
- epäluotettavuus
- someriippuvuus
- huono hygienia
No, kaipa olen vaan niitä oman tien kulkijoita. En ymmärrä miellyttämisestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
No, kaipa olen vaan niitä oman tien kulkijoita. En ymmärrä miellyttämisestä mitään.
Olen kyllä miellyttänyt muita vastaavanlaisiani. Ehkäpä useammilla tulisikin olla vähän friikimpi puoli.
Tai siis no, uniikki.
Onhan noita ns kavereita jotka naureskelee toisen ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita ns kavereita jotka naureskelee toisen ulkonäölle.
Ei tuollaista voi sanoa edes kaveriksi. Toivottavasti tajuaa edes hävetä.
En ole miehenä tyypillisen komea, mutta aina joku nainen minuunkin ihastuu, tosin ei se kestä, kun nainen kuuntelee hetkenkin juttujani.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kaunis nainen, niin on muutamia asioita jotka on luotaantyöntäviä:
- intersektionaalinen ajatusmaailma, myös vihamielinen feminismi
- vihervasemmistolaisuus, koska faktoja ei tarvitse kuunnella eikä argumentoida, riittää että huutaa mielipiteensä ja uhriutuu ja loukkaantuu
- samoista syistä myös veganismi
- kasvissyöntikin mulle jo iso miinus koska syön lihaa paljon enkä halua mitään säätöä
- tarve miespuolisiin ystäviin, ja varsinkin jos on tarve hankkia uusia miesystäviä
- epäluotettavuus
- someriippuvuus
- huono hygienia
Miksi ymmärsit, että aloituksen nainen on tyrkyllä Sinulle?
Kunnes avaat suusi... missä tarkoituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloituksen pointti on?
Jos missasit sen niin eipä se meidän muiden vika ole.
- n66v-
Asenteellisia naisia on varmasti monen "miehen" hankala kestää.
Ns,. rumana samaistun.