Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehesi "mitättömät" ärsyttävät tavat?

Vierailija
30.06.2014 |

Eli listata asioita, jotka ärsyttää miehessäsi, mutta ovat niin mitättömiä ettet halua nipottaa niistä. :D

Mulle tuli mieleen pari juttua..

- Ottaa suihkuun mennessä kaapista minkä sattuu pyyhkeen. Siis se kun kuitenkin jätetään vessan naulaan, niin olisihan se kiva että kaikki pyyhkeet olisi samaa sävyä tai muuten mätsäisivät, myös käsipyyhkeisiin! :D

- Mielestäni kummia tapoja siivota tai tehdä ruokaa. Tekis mieli mennä neuvomaan miten MINÄ aina teen, mutta en alennu moiseen. Tiedän, että se on todella ärsyttävää!

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisestä esimerkki!

- Pyykkien ripustus. Jos on vähän pyykkiä, laitan ne kuivumaan niin, että jokaisen ympärille jää paljon tilaa, jotta kuivuvat paremmin. Mies taas laittaa ne mahdollisimman pieneen tilaan, vaikka saman tilan se teline silti vie. :D

Ap

Vierailija
2/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva maidon hörppiminen ruokaillessa. Ällöttää, kun ruoka pitää huuhdella maidolla alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:31"]Jatkuva maidon hörppiminen ruokaillessa. Ällöttää, kun ruoka pitää huuhdella maidolla alas.

[/quote]

Joo ja siis vielä niin, että ruokaa on suussa ja sitä jää lasin reunaan. Yök!

Ap

Vierailija
4/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun roskapussi täyttyy, hän ei varmasti nosta sitä pois vaan laittaa vaan lisää roskia että meinaavat jo tippuilla. Minun täytyy aina vaihtaa roskapussi ja se on monesti ladottu niin täyteen että roskat tippuvat lattialle. Raivostuttavaa :D

Vierailija
5/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvasvälien "sahaaminen" sukalla, kun riisuu sukat. Tai sitten sukkanöyhtien pyyhkiminen nukkamattoon. Aaarrgh!

Vierailija
6/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:36"]Kun roskapussi täyttyy, hän ei varmasti nosta sitä pois vaan laittaa vaan lisää roskia että meinaavat jo tippuilla. Minun täytyy aina vaihtaa roskapussi ja se on monesti ladottu niin täyteen että roskat tippuvat lattialle. Raivostuttavaa :D

[/quote]

Tää myös! Tai oikeastaan, sitten kun ei roskikseen mahtuisi kun sullomalla, niin ne roskat kasataan pöydälle!

Ap (ei vitsi mulla on ärsyttävä mies ilmeisesti :D)

Vierailija
7/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita...

Kahvinporot ei vaan mene sinne suodatinpussiin, vaan ne on tiskipöydällä. Kun mainitsen, että pyyhkis pois, niin vartin päästä ne on lattialla.

Sakset, mittanauhat, ruuvarit, linja-auton aikataulut EI IKINÄ niille varatussa paikassa.

Ennen kusi pöntön suorastaan valuvaksi, taistelun jälkeen istuu ja PESEE!

Leikkeleet osataan ottaa suuhun pakkauksista, mutta voi helv...kuinka vaikeeta on laittaa ne muovirasiaan.

Laahustaa matot ryttyyn, osaan jo varoa.

Kun alkaa "remontoida" jotain, on ruuvit ja kaikki tilpehööri levällään jossain karvalankamatolla, kun mun mielestä ne kaikki pikkuosat sun muut vois jo HETI ALUKSI laittaa johonkin muovikippoon ja ottaa sieltä???

Kenelläkään EI voi olla niin paljon leivän- ja pullanmuruja, kuin meillä...

Märkä pyyhe sängyllä, sohvalla, every where...

Odottaa, kunnes alan syödä omenaa, appelsiinia ym.  ja kysyy voinko kuoria hänellekin. Muuten ei hedelmiin koske, siis laiskuuttaan?!!! :(

Jos ottaa alkoa, se voi venyä useisiin päiviin, sanoi itsekin, ettei viina sovi hänelle...

Jatkuu, jatkuu, jatkuu.......ja joo, tiedän kyllä........

Vierailija
8/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvasvälien sahaaminen sukalla, ei juma, mä kuolen ;D ;D ;D

Vierailija
9/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan alapeukutatte, tän ketjun tarkoitus on listata nimeomaan myös niitä omastakin mielestä typeriä ärsytyksen aiheita, joista EI kehtaa edes miehelle valittaa. :)

Ap

Vierailija
10/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne iänikuiset tyhjät ja n. 1/4 desin maitoa sisältävät maitopurkit jääkaapissa. Miksi, oi miksi?

Vierailija
11/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutukset tulee varmaan siitä, että juuri ne asiat eivät peukuttajista tunnu ärsyttäviltä, tai jopa se ärsyyntyminen tuntuu ärsyttävämmältä ja niuhottamiselta. 

Mulla ärsyyntymisen aiheita: roskien jättäminen minne sattuu (ja mulle valittaminen, jos itse satun hetkeksi jättämään jonkin roskan johonkin), ruoan kovaääninen maiskutus ja mässyttäminen, astioita ei viedä keittiöön jos syödään muualla. On varmaan muutakin, ei tuu just nyt mieleen. 

Vierailija
12/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pese joka päivä monesti käyttämäänsä jogurttikuppia pesuaineella vaan huuhtoo vedellä ja jättää tiskipöydälle. Ei huuhtaise lautasta jos ei aio heti tiskata sitä vaan jättää pinttymään.

Ei pyyhi pöytää muruistaan. Ei laita kaikkia astioita kuivauskaappiin tiskattuaan.

Hautoo märkää pyyhettä päällään tunteja ja heittää sen myttyyn jonnekin, ei pese ja vaihda lakanoita ja pyyhkeitä vaikka niisdä oikeasti olisi paskatahrat ja ummehtunut haju.

Heittelee vaatteensa ympäri taloa likaisina.

jep, asun porsaan kanssa...

Vierailija
13/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen ääni kun syö, pientä lässytystä, arghh, hieltä haiseva treenikassi eteisessä.

Vierailija
14/146 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät mitkä tahansa. Maidot, kahvipurkit, wc-paperipussit, lasagnelevylaatikot ja maustepurkit, pyykibpesuaineet. Yritä siinä pitää kaapissa kaikkea kun istut paskahädässä pöntölle, huomaat on tyhjä rulla. Juokset housut kintuissa siivouskomerolta hakemaan uutta, siellä roikkuu tyhjä pussi. Helvetti!

Tai herää aamulla ja lataa kahvinkeittmen vaan huomatakseen että jääkaapissa on tyhjä purkki.

Mä kkäyn kaupassa, mies kokkaa. Oon jo oppinut ravistelee kaikkea minkä tarkistan onko sitä jäljellä.

Vierailija
15/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 23:53"]Alapeukutukset tulee varmaan siitä, että juuri ne asiat eivät peukuttajista tunnu ärsyttäviltä, tai jopa se ärsyyntyminen tuntuu ärsyttävämmältä ja niuhottamiselta. 

Mulla ärsyyntymisen aiheita: roskien jättäminen minne sattuu (ja mulle valittaminen, jos itse satun hetkeksi jättämään jonkin roskan johonkin), ruoan kovaääninen maiskutus ja mässyttäminen, astioita ei viedä keittiöön jos syödään muualla. On varmaan muutakin, ei tuu just nyt mieleen. 

[/quote]

Niin mutta eihän se ole mitään niuhottamista, jos asian antaa kuitenkin olla. Ei siis valita miehelle niistä typeristä asioista, jotka nyt vaan joskus tuppaavat ärsyttämään. :)

Vierailija
16/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni siisteyskäsitys on liittomme aikana taantunut johonkin teinipojan tasolle. Roskat eivät löydä roskikseen edes keittiössä, vaan tyhjät maitopurkit, leikkelepaketit, leipäpussin sulkijat jne jäävät pöydälle roskiskaapin päälle. Ei kuulemma uskalla laittaa niitä roskikseen, kun ei mukamas tiedä, mihin laatikkoon mikäkin kuuluu. "Sinähän täällä kierrätät". Argh. Hän ei myöskään "osaa" vieläkään tyhjentää pölypussitonta imuriamme, vaan aina pyytää näyttämään, miten se pitikään tehdä. Ja niinhän siinä käy, että minä sen loppujen lopuksi tyhjennän ja putsaan. Sentään imuroi. Näistä olen kyllä saattanut joskus nalkuttaakin...

On sillä niitä oikeasti mitättömämpiäkin ärsyttäviä tapoja, esim. keittiön laatikot jättää hieman raolleen. Ei siis auki, mutta ei kuitenkaan täysin kiinni. Ehkä olen itse nipo, mutta pakko aina käydä pukkaamassa ne kunnolla kiinni.

Unissaan sen usein maiskuttelee suutaan ja "haroo hiuksiaan", vaikka onkin kalju. Nuo ärsyttävät silloin, kun en itse meinaa saada unta ja pyörin vieressä, mutta jotain niin hellyyttävää niissä on, etten ole koskaan kehdannut mainita :D

Vierailija
17/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pyyhkii ja kuivaa aina kaiken talouspaperilla, mitäköhän varten meillä on niitä rättejä ja keittiöpyyhkeitä? :D

- laittaa esim. maustepurkkeja jääkaappiin

- jättää tölkkeihin pienen lirun pohjalle ja sitten niitä kerätessä epähuomiossa kaataa niitä liruja sinne pullopussiin ja kaikki pullot on ihan tahmasia

- jättää valot päälle kaikkialle

- toteaa näistä kaikista aina joojoo ja lupaa parantaa tapansa, jepjep :D

Vierailija
18/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvat, ne mielikuvat näistä xDDD

Vierailija
19/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
20/146 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää valot päälle, tietokoneen yöksi auki, jääkaapinkin oven välillä...

Lotraa vedellä. Saattaa käydä esim kesken suihkun kakalla ja jättää veden valumaan siksi aikaa. Olin saada halvauksen kun näin tämän tapahtuman ensi kertaa. Valitettavasti tavat istuvat tiukassa...

Ei halua syödä uusia ruokalajeja, eikä ainakaan jos ovat kasvisruokia.

Haisee usein pahalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi