Miehesi "mitättömät" ärsyttävät tavat?
Eli listata asioita, jotka ärsyttää miehessäsi, mutta ovat niin mitättömiä ettet halua nipottaa niistä. :D
Mulle tuli mieleen pari juttua..
- Ottaa suihkuun mennessä kaapista minkä sattuu pyyhkeen. Siis se kun kuitenkin jätetään vessan naulaan, niin olisihan se kiva että kaikki pyyhkeet olisi samaa sävyä tai muuten mätsäisivät, myös käsipyyhkeisiin! :D
- Mielestäni kummia tapoja siivota tai tehdä ruokaa. Tekis mieli mennä neuvomaan miten MINÄ aina teen, mutta en alennu moiseen. Tiedän, että se on todella ärsyttävää!
Kommentit (146)
Ei pyyhi pöytää leivänmurusista ym, pitää vain mustia paitoja, on kaavoihin kangistunut nörttI.
Kun kokkaa niin tuottaa aivan järjettömiä määriä tiskiä ja saa keittiöön kaaoksen. Kun siivoa niin aloittaa imuroimisen, vaikka tavaroita on joka puolella tiellä. Väittää siirtävänsä niitä imuroidessaan, mutta pölykoirista päätellen ei tee sitä.
Käyttää todella huonoja irstaita sutkautuksia, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Pikkujuttuja silti. Kumppanina ihan loistava.
- Aina kokatessaan jättää jääkaapin oven auki. Esim. eilen todistettua: otti jääkaapista kananmunat, teki itselleen munakkaan, pesi paistinpannun ja muut tiskit, siivosi keittiön, tyhjäsi roskapussin ja sitten vasta laittoi ne kananmunat takaisin jääkaappiin sulkien oven.
- Jättää kaikki elektroniset laitteet lataukseen yön yli, vaikka ne olisivat jo illalla täysin ladattuja. Lopputuloksena tuhat paskottua akkua, jotka eivät kestä muutamaa tuntia pidempään.
Kun leikkaa kynsiään, koko vessa on täynnä sitä kynsisilppua. Eikö niitä voi leikata nätimmin, ei mulla ainakaan lentele ne kynnenpalaset ympäriinsä.
Jättää AINA voiveitsen pöydälle (vaikka aina otetaan kuitenkin uusi, ei käytetä sitä samaa) ja juustonpalaset ja voilähmät pöytään.
Istuu märkä pyyhe päällä sohvalle niin että se kastuu ja sitten on itellä housut märkänä kun erehtyy siihen paikalle laskemaan perseensä.
Jos lattialle kaatuu jotain, sen kuivaamiseen tarvitaan AINAKIN puoli rullaa talouspaperia, pyyhe ei käy.
Jättää lautaset huuhtomatta jos koneeseen ei mahdu, ja koska käyttää ketsuppia joka ruoan kanssa, saan raaputella sitä kuivunutta ketsuppia niistä pois.
Jos pyykkikori on ihan täynnä ja puhtaita vaatteita on saatava niin ei tee elettäkään sen eteen että kone pyöris. Jos vaikka mä tuun kaksi tuntia myöhemmin töistä, olis siinä ajassa herra jo pyörittänyt yhden koneellisen jotka mä voisin vaikka ripustaa.
Aamutoimien jälkeen kaikki partakoneet ja kasvorasvapurkit on levällään kylppärissä, ei takaisin kaapissa.
Ei vaihda valkoista kauluspaitaa kun tulee töistä, kun se kuitenkin menee pesuun, voiko olla typerämmän näköistä kuin kauluspaita ja verkkarit.
Huomauttelee, jos minulta jää joku tavara lojumaan, itse jättää salkkunsa aina puoliksi oven eteen, koska sen paikka on siinä! Avainten, puhelimen jne paikka on eteisen penkillä, jossa lasten pitäisi pukea eli kaikille hänen tavaroilleen on PAIKKA, mutta niillä ei ole mitään logiikkaa, puvuntakki roikkui ennen makkarin lampusta, kunnes ostin sellaisen ettei siihen saa mitään roikkumaan. Epäilen kyllä jotain aspergeria.
Laittaa käytetyt astiansa likoamaan tiskialtaaseen, miksi ei voi vain huuhtasta ja laittaa tiskikoneeseen.
Pitää kotitöitä sisimmässään naisten hommina, huokailee kuin murkku kun joutuu niitä tekemään, ymmärtää kuitenkin olla hiljaa, mutta etsii myötätuntoa isoäidiltään pienin vihjauksin, kun minä imuroin löysin euron tms, äidiltään ei myötätuntoa etsi kun tietää ettei sitä saa.
Meillä on aina kaikki kaapinovet auki!!! Raivostuttaa. Kuitenkin kun kokatessani (esim vihanneksia leikatessa) pidän roskiskaappia auki pidemmän aikaa niin saattaa tulla pistämään sen kiinni, siis mit--- ::D
-Futistreenien jälkeen jää treenikassi keskelle eteistä ja nappiksista tullut tuhat kiloa sitä ihanaa tekonurmen "murua". Haisevat treenikamppeet eivät löydä tietään pyykkikoneeseen vaa jää urheilukaappiin haisemaan.
-Jättää keittiössä kaapinovet auki
-Lukee vessassa ja jättää lehdet lojumaan sinne
-Tyhjentää tiskikoneesta astiat aivan väärille paikoille
-Laulaa ärsyttäviä kappaleita. Muistaa niistä ehkä kaks lausetta ja toistaa niitä sen tunnin ajan :D
30 jatkaa vielä...
-kävelee puhelimessa puhessaan edes takas tai jos puhelin on laturissa niin naksuttelee kuulakärkikynää auki/kiinni arrrgggh
Pahinta - siis PAHINTA on se kun jättää laiskuuttaan melkein tyhjän vessapaperirullan paikoilleen. en tiedä todellakaan minkälaisen määrän paperia hän tarvii kuivatakseen vehkeensä, mutta varmaan te kaikki mammat tajuatte kuinka uskomattoman turhaa on jättää yksi paperiarkki "ettei mene hukkaan". Ei me niin köyhiä ainakaan olla! Miettikää vaikka jotain kunnon menkkatulvaa, ei ole miehillä minkäänlaista käsitystä asiasta :D siinä vaiheessa on ihan sama onko niitä arkkeja 1 vai 0. Tästä olen kyllä mäkättänyt.
Tiedän koska mieheni on leikannut sormistaan kynnet. Ei anna tilaa muille esim. yhdessä ruokaa laittaessa on koko ajan tiellä, mutta jäkättää, jos häntä ei väistetä. Tyhjästä nipottaminen.
Olohuoneen ja keittiön pöydät täynnä miehen tavaroita. Avaimet, lompakko, kännykät (3 kpl), kyniä, muistilappuja, latureita, vara-akkuja, minitaskulamppu, avattuja purkkapaketteja, laskuja. Seassa luonnollisesti kaukosäätimet (4 kpl) ja käytettyjä kahvimukeja.
Mutta työkalut: ne ovat tarkasti omilla paikoillaan siellä missä kuuluukin :D
En enää muista. Mies muutti joitakin kuukausia sitten pois :(
27 jatkaa vielä.
Jättää vanhoja ruokia jääkaappiin. Jos minä teen ruuan, ei syö sitä enää uudelleen eikä heitä poiskaan, jos oon vaikka työreissussa niin siellä se viikon vanha hernekeitto vieläkin vie tilaa jääkaapista. Yh.
tehkää samanlainen ketju naisten typeristä tavoista... pystyykö kukaan nainen siihen?
Märät pyyhkeet heitettynä vaikka pyykkikorin päälle tai kerran käytettyjen housujen päälle. Kastuu vaatteet ja pakko pestä vaikka olisi puhtaita. Peiton päälle myös heittää ja jos en ole kotona huomaamassa on peitto alta märkä ja haisee. Ei muista ikinä.
Kun etsii vaikka sukkia, heittää kaikki pyykkikorit (myös minun jos sinne olisi hävinnyt) ympäri ja myös vaatekaapin vaatteet. Jättää kaikki lattialle ja juoksee kiireellä sinne minne oli menossa. Ei ikinä voi etsiä ajoissa ja kiva siinä arvailla mikä on puhdas ja mikä ei. Sanoo että voi pestä vaikka kaikki (kolme koneellista), kun ei jaksa katsoa. Ja minä loppupeleissä ne vaatteet sieltä raivaan oikeille paikoille. Miehen pyykkejä en pese ja siksi sillä on kaikki likaisina. Joskus olen huomannut ettei ole boxereita vaihtanut ja tuon sille puhtaat. Ei aina huomaa itsekään onko likaiset vai puhtaat. Toki joskus pesen boxereita ja muita pakon edessä kun ei kestä sitä pyykkivuorta.
Jättää voin välilapun kiinni pakettiin yhdestä kulmasta eikä heitä pois(Se folio..mikälie siinä kannen alla). Väittää myös ettei hän ole sitä siihen jättänyt. Itse en ymmärrä miten sen voi edes vahingossa jättää siihen.
Miksi niitä astioita Ei voi laittaa sinne helkkarin koneeseen? Se kone on kuitenkin siinä tiskipöydän vieressä... Onko munia pakko rapsutella Koko ajan? Onko pakko koko futismatsin ajan pitää käsiä housuissa? Onko ne kalsarit pakko ripustaa pyyhekoukkuun, jotta kaikki ne varmasti näkee. Ja sitten tämä missä mun kello puhelin avaimet lompakko... Huoh... Etsi itse!!!! Arrrggghhh!!!
-Jättää välillä sukat jalkaan kun menee nukkumaan. Yleensä loppujenlopuksi päädyn itse repimään sukat miehen jalasta. Kuulemma orpo olo paljain varpain..
-Kun on nukahtamassa, säpsähtelee välillä suuri-eleisesti herättäen minut
-Juo aamumuroista jääneet maidot kulhosta kuin mikäkin katti
-Naksauttelee sormiaan ja varpaitaan
-Syö esim. elokuvissa poppareita niin, että kulhosta otetaan kourakaupalla ja kaksin käsin syödään sillä tahdilla, että alkukohtauksissa ne on loppu.
Välillä myös heittelee niitä suuhunsa korkealta, tästä saatan huomauttaa..
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 01:33"]tehkää samanlainen ketju naisten typeristä tavoista... pystyykö kukaan nainen siihen?
[/quote]
Ja taas tuli todistettua, että palstapappa ei kykene itse mihinkään.
Ei varsinaisesti tapa, eikä edes asia mihin pystyisi heti itse vaikuttamaan, mutta miehelläni on ollut jo pitkään jatkuva kuiva yskä. Ärsyttää ihan huolella kun hän yskäisee niin kovaa että säikähdän tai jos vauva on juuri nukahtanut ja vauva herää sitten siihen.
Jättää niistopapereitaan ympäri kämppää, mutta jos minulta unohtuu jotain niin heti on sanomassa asiasta.
Mies siivoaa oma aloitteisesti ja ihan hyvin mutta omasta mielestäni ihan epäloogisesti ja väärässä järjestyksessä. Ärsyttää kun saattaa ensin pestä vaikka makuuhuoneen tiptop kuntoon, mutta sitten laahustaa ympäri asuntoa ja vie ne pölyt heti takaisin juuri pestyyn makuuhuoneeseen. Järkevämpää olisi pyyhkiä pölyt ja imuroida kaikkialta kerralla.
Ei huuhdo astioita ennen koneeseen laittamista. Jättää paistinpannut yms. Ruoanlaitossa tarvitut astiat jäähtymään huuhtelematta. Tämä tarkottaa että minä olen hinkkaamassa niitä kuivuneita kastikkeenjämiä irti pannusta. Itse huuhdon pannun pikaisesti kuumalla vedellä ennenkuin jätän sen jäähtymään ja sitten pesen sen kaappiin.
Joskus myös olen ärsyyntynyt kun vauva on pitänyt valveilla ja hän vaan vetää sikeitä ihan rauhassa. Olen vain kateellinen hänen hyvistä yöunistaan joskus.