Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka on 1740e, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Vierailija
30.06.2021 |

Alalla on matala palkka ja huonot etenemismahdollisuudet. Asuinpaikkana PKS

Onko tuo palkka OK?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?

Eikö niin? Eikö? Kamoon, kukaan?

Toki :D Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka oli suhteemme alkuaikoina pitkäaikaistyötön. Seurasi siinä sitten aikanaan jalanjälkiäni ja opiskeli uuden ammatin. Minä kyllä tienaan vieläkin piirun verran enemmän fyrkkaa, hähä.

Aivan. Suhteenne olisi toki loppunut, jos mies ei olisikaan saanut töitä.

Niin no, aika monta vuotta siihen meni :D Eka melkein 2 vuotta täysin työtön, sitten kolmisen vuotta osa-aikatöissä vaihtelevilla viikkotyömäärillä, sitten opiskelija (minä aikana ei lainkaan töissä). Luulisi, että jos olisin rahan perässä, olisin luovuttanut jo aiemmin ja siirtynyt metsästämään varakkaampia? Ja kyllähän minun nyt hänet olisi pitänyt jo jättää, kun tienaa vähemmän kuin minä. Pthyi!

Vierailija
62/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettäisi olla niin pinnallinen, mitä täällä osa naisista näyttää olevan. Minua ei kiinnosta onko miehellä mersu, ooppeli vai polkupyörä. Oksennusta tulee aina vähän suuhun jos joku nainen tai mies yrittää leveillä rahoillaan.

Mieheni tekee rankkaa työtä ja tienaa vähemmän kuin tuon summan aloituksessa. Haittaako se minua? Ei. Valitsin mieheni aivan eri syistä, kuin lompakon paksuudesta.

Ei voisi vähempää kiinnostaa kunhan saadaan yhdessä ruoka pöytään ja kaikki suut ruokittua. Ei ole tarvetta tuhlailla turhuuksiin, ja lomamatkoihin jne voi aina säästää etukäteen.

Voi kun jostain löytäisikin näin ajattelevan naisen. Harvassa ovat... Tinder ja instagramin ja facebookin tuijottelu on pilannut naiset.

m38

Ja tuo kyynisyys sinut. Ei pahalla, mutta kuulostat katkeroituneelta, ja se on aika paha turn-off ihan kenelle tahansa. Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tietysti. Seurustelen miehen, en hänen lompakkonsa kanssa. Itselläni on tuplapalkka tuohon verrattuna, mutta miehen palkalla ei ole väliä kunhan on hyvä, kunnollinen mies.

Vierailija
64/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pahoittelut mutta en usko että tuolla palkalla kovinkaan moni nainen saa toteutettua unelmiaan.

Millä oikeudella nainen toteuttaa unelmiaan MIEHEN RAHOILLA??!!

Tiedätkö miksi kutsutaan naista, joka toteuttaa unelmiaan miehen rahoilla??

m38

Naisen unelmiin kuulu usein perhe ja lapset

Pelkästään naisen tuloilla ei kustanneta useinkaan lapsille sopivaa elintasoa.

Mitä meinasitte tehdä kun äiti on hoitovapaalla? Entä jos hän joutuu jäämään sairauslomalle? Kaikki ei aina mene kuten suunniteltiin.

Tuloni ovat 3300 e/kk, mutta muutin pois pk-seudulta, koska luxus-korppikotkat luulevat voivansa hakea miestä kustantamaan luxus-elämän. Paljon tätä pienemmälläkin palkalla kyllä elää kaksi ihmistä ja lapsi. Sen sijaan luxus-elämän hankkimiseen ja naisen kaverien kateelliseksi tekemiseen tarvitaan paljon tätä isompi palkka.

m38

Se on ihan ok jos tyytyy vähään. Ymmärräthän ettei kaikki tyydy?

Ja tuo 3300 on kovin eri summa kuin 1740.

Tosin jo se että puhut ihmisistä "luxus-korppikotkina" kertoo että vihaat naisia. 

Siihen saa apua.

Mikä oikeus naisella on vaatia paljon ja olla tyytymättä vähään, jos hänen omat rahansa eivät riitä siihen paljon vaatimiseen?

m38

Sinä itse jahtaat niitä kiiltävän perään haikailevia harakoita. Katselepas kuule sellaisia vaatimattoman näköisiä naisia. Itsekin olen lähinnä nukkavieru, koska mieluummin sijoitan rahat kuin käytän niitä ulkonäkööni.

Vierailija
65/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en. Sain parempaa palkkaa jo 16-vuotiaana kesätöissä. Nyt palkka on jo yli 10 000 /kk netto ja elämäntyyli aivan jotain muuta kuin teineillä.

Vierailija
66/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Siinä vaiheessa kun alkaa tulla lapsia ja niihin liittyviä kustannuksia (perhevapaat, päiväkotimaksut, auto, isompi asunto, kasvavat ruokamenot, terveysvakuutukset jne.) niin noin pieni palkka ei riitä. Opiskelen itse lähihoitajaksi, joten pakko etsiä isompipalkkaisempi mies jotta voin perustaa perheen.

-n24

Ja pöh. Päiväkotimaksut ovat pienituloisille pieniä tai olemattomia, auto ei ole lapsiperheessäkään välttämättömyys, kuten ei terveysvakuutuksetkaan. Asuntoja on monenlaisia eikä perhevapaillakaan tarvitse olla ilman tuloja. Asumistukea saa tarvittaessa ja tiukan paikan tullen toimeentulotukeakin, ynnä muuta ynnä muuta. Useimmat pienituloisetkin elävät ihan hyvää perhe-elämää. T. opiskeluaikana lapsen saanut

Vierailija
67/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta voisin, jos on koko ajan selässä ja antaa kaikki rahansa ( nuo vähätkin ) minulle. 

Vierailija
68/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettona ihan ok jos maalla asuu

Jos brutto on noin pieni, niin ei siitä paljoa verojakaan mene.

Vierailija
69/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan nuori on minulle. Varakkuutta sen sijaan en ole koskaan pitänyt kriteerinä.

Vierailija
70/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?

Toki :D Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka oli suhteemme alkuaikoina pitkäaikaistyötön. Seurasi siinä sitten aikanaan jalanjälkiäni ja opiskeli uuden ammatin. Minä kyllä tienaan vieläkin piirun verran enemmän fyrkkaa, hähä.

Niin no, aika monta vuotta siihen meni :D Eka melkein 2 vuotta täysin työtön, sitten kolmisen vuotta osa-aikatöissä vaihtelevilla viikkotyömäärillä, sitten opiskelija (minä aikana ei lainkaan töissä). Luulisi, että jos olisin rahan perässä, olisin luovuttanut jo aiemmin ja siirtynyt metsästämään varakkaampia? Ja kyllähän minun nyt hänet olisi pitänyt jo jättää, kun tienaa vähemmän kuin minä. Pthyi!

No, uskotaan, että olet poikkeus. Tämä ei tietenkään niitä tuhansia pitkäaikaistyöttömiä miehiä lohduta, koska kaltaisiasi on ehkä 1/10 000. Onnea teille siis.

Vierailija
71/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että tekee töitä. Jos tulet omalla palkallasi toimeen eikä naiselta tarvitse pummia rahaa, kelpaat varmasti naiselle, joka ei juoksentele high-lifen perässä. Jos nainen rahaa haluaa, tehköön itse kovapalkkaista työtä. Pääasia, että etsit naista, jolla elämän arvot ja elintason vaatimus on sama, kuin sinulla. :)

Vierailija
72/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, uskotaan, että olet poikkeus. Tämä ei tietenkään niitä tuhansia pitkäaikaistyöttömiä miehiä lohduta, koska kaltaisiasi on ehkä 1/10 000. Onnea teille siis.

Kuinka monta pitkäaikaistyötöntä naista ja miestä tunnet? Siis sellaista, joka on vuodesta toiseen työttömänä. Yleensähän työllisistä tulee työttömiä ja työttömistä työllisiä. Pitkäaikaistyöttömän leiman saa jo vuoden työttömyyden perusteella, mutta moni vuoden työttömänä ollut työllistyy myöhemmin.

Vierailija
73/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmasti ole ainoa! Uskon (ehkä naiivisti?), että rahan perässä juoksevat naiset ova vähemmistö. Sangen näkyvä sellainen kyllä, kiitos sosiaalisen median ja juorulehtien.

Ja tuonhan voi nähdä positiivisestikin: raakkaantuvat pinnalliset pois heti kättelyssä, ja aikaa jää itselleen sopivamman puolison tavoittelemiseen.

Vierailija
74/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, mieheni on matalapalkka-alalla ja liksa on suunnilleen tuo. Meillä on myös lapsia.

Suorin vaikutus elämäänne on se, että yhteisen omistusasunnon saaminen pk-seudulta mahdolliselle tulevalle perheellenne voi olla vaikeaa ja vaatii todella paljon puolison liksalta. 

Meillä tilanne on tämä, asumme vuokralla ja hyvin todennäköisesti tulemme asumaan vastakin jollemme vaihda paikkakuntaa. Omat tuloni ovat isommat mutta epäsäännölliset.

Noin muuten sanoisin, ettei se elämää sen kummemmaksi tee jos on ihana tyyppi! Toki hänen kannattaa miettiä antaako työ muuten enemmän kuin ottaa ja jaksaako hommaa loppuelämän jos korvaus on noin pieni. 

Vierailija
75/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tunne riittävästi miestä, koska ei tiedä omia tunteitaan miestä kohtaan, mutta tiedät jo palkan

Kysytkö jo ensimmäisennä rahapolitiikan ja kysyyko mies vastaavasti ensimmäisenä tiukkuuspolitiikan.

Jos tuntisit miestä tarpeksi, tietäisit rakastat/-ko.

Jos et rakasta, raha-asioille ei väliä, koska suhde loppuu.

Jos rakastat, raha-asioilla ei väliä, koska suhde jatkuu. 

Miksi sinulle sillä on kuitenkin väliä?

Eli pääsemme alkuun: et tunne ihmistä, kun et tiedä tunteitasi, mutta tiedät jo raha-asiat. Tahditonta!

MIKSI ja MITEN?

Miksi tuhlaat aikaasi ihmiseen, jota kohtaan et tunne mitään tai et ainakaan tiedä mitä tunnet.

Kaiken kaikkiaan melko ällöttävä tapaus - lievästi sanottuna.

30N

Vierailija
76/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta pitkäaikaistyötöntä naista ja miestä tunnet? Siis sellaista, joka on vuodesta toiseen työttömänä. Yleensähän työllisistä tulee työttömiä ja työttömistä työllisiä. Pitkäaikaistyöttömän leiman saa jo vuoden työttömyyden perusteella, mutta moni vuoden työttömänä ollut työllistyy myöhemmin.

Aika monta. Osaa myös lukea tilastoja.

Vierailija
77/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmasti ole ainoa! Uskon (ehkä naiivisti?), että rahan perässä juoksevat naiset ova vähemmistö. Sangen näkyvä sellainen kyllä, kiitos sosiaalisen median ja juorulehtien.

Ja tuonhan voi nähdä positiivisestikin: raakkaantuvat pinnalliset pois heti kättelyssä, ja aikaa jää itselleen sopivamman puolison tavoittelemiseen.

Hankalahan tuota on testata tai todistaa. Omat kokemukseni kertovat, että olet todella pienessä vähemmistössä. Eikä kyse ole mistään rahan perässä juoksemista sinällään vaan siitä, että työtön mies koetaan epäsopivana kumppanina ja pitkäaikaistyötön on automaattinen hylkäys. Näin se vain on eikä siinä ole mitään vikaa. Jokainen hakee sellaista kumppania kuin haluaa.

Vierailija
78/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä seurustelen ja kerronpa mitä tämä on: Meillä on omakotitalo, joka ostettiin silloin kun mies tienasi enemmän ja maksoimme lainan ja laskut puoliksi. Nyt tilanne on mennyt siihen, että minä maksan huomattavasti suuremman osan lainasta ja laskuista, koska muuten miehelle jäis joku pari sataa käteen. Emme voisi edes harkita mitään matkustelua (jos se nyt muutenkaan olisi mahdollista) tai mitään investointeja. Molempien autot on ihan kirjaimellisesti rikki, rahaa pitäisi kaivaa niiden korjaamiseen tai uusiin autoihin. Lämmitysjärjestelmä reistailee, pitäisi tilata öljypoltinhuolto, mutta kesällä nyt menee kylmäkin suihku, katsellaan syksymmällä.. JOS tulee joku yllätyslasku, ja aina tulee, niin se ihan kirjaimellisesti itkettää, arvomme, että mitkä laskut maksamme perinnän kautta.

Ja en halua tähän mitään nenäkköitä kysymyksiä näistä mysteerilaskuista. Melkein kaikki nytvaan on niin hemmetin kallista vanhassa omakotitalossa.

Että välillä tässä joutuu kysymään itseltään, että riittääkö rakkaus kun jo kolmatta vuotta venytetään penniä. Mies siis opiskelee samalla kun tekee töitä, ei oikeutta opintotukeen,, koska ikuisuus opiskelija, eikä myöskään näkyvissä valmistumispäivää. Nuorena rakastuttiin ja mentiin yhteen...

Vierailija
79/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei tunne riittävästi miestä, koska ei tiedä omia tunteitaan miestä kohtaan, mutta tiedät jo palkan

Kysytkö jo ensimmäisennä rahapolitiikan ja kysyyko mies vastaavasti ensimmäisenä tiukkuuspolitiikan.

Jos tuntisit miestä tarpeksi, tietäisit rakastat/-ko.

Jos et rakasta, raha-asioille ei väliä, koska suhde loppuu.

Jos rakastat, raha-asioilla ei väliä, koska suhde jatkuu. 

Miksi sinulle sillä on kuitenkin väliä?

Eli pääsemme alkuun: et tunne ihmistä, kun et tiedä tunteitasi, mutta tiedät jo raha-asiat. Tahditonta!

MIKSI ja MITEN?

Miksi tuhlaat aikaasi ihmiseen, jota kohtaan et tunne mitään tai et ainakaan tiedä mitä tunnet.

Kaiken kaikkiaan melko ällöttävä tapaus - lievästi sanottuna.

30N

Aloittajan kaltaiset ovat tunteettomia ihmisiä, näitä löytyy - valitettavast.

Vierailija
80/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä alalla aikuiselle miehelle maksetaan kesätyöntekijän palkkaa?

Aika tavallinen palkka päällä Pohjois-Pohjanmaalla duunarihommissa.

10-11h/tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi