Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka on 1740e, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Vierailija
30.06.2021 |

Alalla on matala palkka ja huonot etenemismahdollisuudet. Asuinpaikkana PKS

Onko tuo palkka OK?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?

Eikö niin? Eikö? Kamoon, kukaan?

Toki :D Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka oli suhteemme alkuaikoina pitkäaikaistyötön. Seurasi siinä sitten aikanaan jalanjälkiäni ja opiskeli uuden ammatin. Minä kyllä tienaan vieläkin piirun verran enemmän fyrkkaa, hähä.

Vierailija
22/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä ihan raha naisen ostoon.

Eihän ap:n tavoite olekaan ostaa naista vaan siirtyä loisimaan jonkun naisen elätiksi täysihoitoon seksipalveluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?

Eikö niin? Eikö? Kamoon, kukaan?

Tietenkin.

T: Naimisissa työkyvyttömyyseläkeläisen kanssa

Vierailija
24/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PK-seudun naiset ovat ahneimpia golddiggereitä koko maassa.

Muuta johonkin muualle, vaikka Lahteen tai Hämeenlinnaan, niin voit löytää naisen joka ei ole rahanahne luxus-korppikotka.

m38

Vierailija
25/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ilmeisesti sitä ku naiset hokee että emme ole rahan perässä mutta se on näköjää valetta

Naisilla on vähemmän luottohäiriötä, koska heille ei tulisi mieleenkään hankkia vintage-mottoripyörän tai ap:n kaltaisia loputtomia rahareikiä.

Vierailija
26/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle: Voisin vallan mainiosti  seurustella, jos muuten sopisimme yhteen. Nykyiseni ansaitsee muuten vähemmän / kk, joten tuohan on vallan hyvin. PKS:lla asumme, toistaiseksi vielä erillään. Emme omista mitään (vuokralla, ei autoja tms.). Ei ongelmia, mutta kaikkeen mieleen pälkähtävään emme tuhlaa.

Vierailija
27/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ilmeisesti sitä ku naiset hokee että emme ole rahan perässä mutta se on näköjää valetta

Siis mikä tämä? Kirjoita selvemmin.

Vierailija
28/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelaa. Pieni palkka tarkoittaa ettei aikuisella miehellä ole mitään kunnianhimoa elämässään. Tuo on ok palkka opiskelevalle nuorelle.

Vierailija
29/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut mutta en usko että tuolla palkalla kovinkaan moni nainen saa toteutettua unelmiaan.

Vierailija
30/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä ihan raha naisen ostoon.

Eihän ap:n tavoite olekaan ostaa naista vaan siirtyä loisimaan jonkun naisen elätiksi täysihoitoon seksipalveluilla.

Tuo tarkoittikin naisella seksirobottia, niitä saa jo ostettua.

Vierailija
31/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. Varsinkin jos olet hellä ja hyvä panemaan.

Vierailija
32/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, mutta vain siksi, että olen naimisissa. Palkka-asiat ei kiinnosta pätkääkään ellei kyse ole omasta palkastani. 

Vierailija
33/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaativat isoa palkkaa miehessä. 

Vierailija
34/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina seurustellut vain ihmisen kanssa, en hänen työpaikkansa tai palkkatulojensa kanssa. Tarvitsen lisää tietoa miehestä voidakseni vastata.

Vierailija
35/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin eri asia juosta rahan perässä kuin odottaa mieheltäkin jotain elämänhallintaa.

Naisten huonon palkan ymmärtää, miehenä se on pelkkää laiskuutta.

Kuka haluaa laiskan ja tyhmän miehen?

Vierailija
36/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pahoittelut mutta en usko että tuolla palkalla kovinkaan moni nainen saa toteutettua unelmiaan.

Millä oikeudella nainen toteuttaa unelmiaan MIEHEN RAHOILLA??!!

Tiedätkö miksi kutsutaan naista, joka toteuttaa unelmiaan miehen rahoilla??

m38

Vierailija
37/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä edes harkitsisi seurustelua miehen kanssa, joka ensimmäisenä kertoo palkkansa. 

Vierailija
38/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella nainen toteuttaa unelmiaan MIEHEN RAHOILLA??!!

Tiedätkö miksi kutsutaan naista, joka toteuttaa unelmiaan miehen rahoilla??

m38

Etkö ole tajunnut että tässä ketjussa on misogyyni joka syöttää älyttömiä viestejä ketjuun. Ellet sitten satu olemaan itse tämä henkilö.

Vierailija
39/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miä voisin! En kato miehessä rahaa, koska tienaan itsekkin. Ei oo miehen tehtävä elättää minua -- eikä miun miestä.

Vierailija
40/141 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, joten en voisi. Mutta jos olisin vapaa, niin miehen palkka ei ole kynnyskysymys, koska mulla omat rahat. Mutta fiksuus, empatiakyky, yleissivistys ja ehjät hampaat sekä muu siisteys ovat merkittäviä tekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän