Nainen, voisitko seurustella 34-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka on 1740e, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?
Alalla on matala palkka ja huonot etenemismahdollisuudet. Asuinpaikkana PKS
Onko tuo palkka OK?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pahoittelut mutta en usko että tuolla palkalla kovinkaan moni nainen saa toteutettua unelmiaan.
Millä oikeudella nainen toteuttaa unelmiaan MIEHEN RAHOILLA??!!
Tiedätkö miksi kutsutaan naista, joka toteuttaa unelmiaan miehen rahoilla??
m38
Naisen unelmiin kuulu usein perhe ja lapset
Pelkästään naisen tuloilla ei kustanneta useinkaan lapsille sopivaa elintasoa.
Mitä meinasitte tehdä kun äiti on hoitovapaalla? Entä jos hän joutuu jäämään sairauslomalle? Kaikki ei aina mene kuten suunniteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti sitä ku naiset hokee että emme ole rahan perässä mutta se on näköjää valetta
90% mitä naisen suusta tulee on paskaa. Vältän naisia elämässä mahdollisimman paljon koska ei voi luottaa. Käytän miespuolisia lääkäreita ja hammaslääkäreitä. Kaupassa valitsen mieskassan etc.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaativat isoa palkkaa miehessä.
Höpsis. Löysin aikanaan älykkään mukavan miehen, joka oli pitkäaikaistyötön. Työpaikka löytyi myöhemmin. Bruttotuloni ovat vähän yli tuplasti isommat ja avioliitto onnellinen.
Palkka ei todellakaan olisi ongelma, mutta satun olemaan varattu ja olisin myös liian vanha. Kun tapasin mieheni, hän ei tienannut tuonkaan vertaa, nykyisin tosin olemme kouluttaneet itsemme pitemmälle, joten palkkakin on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?
Eikö niin? Eikö? Kamoon, kukaan?
Toki :D Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka oli suhteemme alkuaikoina pitkäaikaistyötön. Seurasi siinä sitten aikanaan jalanjälkiäni ja opiskeli uuden ammatin. Minä kyllä tienaan vieläkin piirun verran enemmän fyrkkaa, hähä.
Aivan. Suhteenne olisi toki loppunut, jos mies ei olisikaan saanut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä voi seurustella vaikka pitkäaikaistyöttömän kanssa, jos oikein kolahtaa?
Tietenkin.
T: Naimisissa työkyvyttömyyseläkeläisen kanssa
Et siis pitkäaikaistyöttömän kanssa. Eri asia siis.
En todennäköisesti lähtisi parisuhteeseen miehen kanssa, jolla ei ole ollut kunnianhimoa vaan on tyytynyt erittäin pienipalkkaiseen (ja oletettavasti matalan koulutustason) työhön. Meillä tuskin olisi juuri mitään yhteistä. Itse en kaipaa elättäjää koska minulla on itselläni hyväpalkkainen ura, mutta haluan pystyä matkustelemaan, käyttämään palveluita ym. ilman rahahuolia ja se ei onnistu, jos mies joutuu elämään kädestä suuhun. Uutta elätettävääkään en halua, kun minulla on jo kolme lasta. Eli miehen ei tarvitse olla rikas eikä maksaa mitään minun kulujani, mutta hänen pitäisi pystyä ylläpitämään itselleen sellaista elintasoa, johon olen tottunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pahoittelut mutta en usko että tuolla palkalla kovinkaan moni nainen saa toteutettua unelmiaan.
m38
Mitäs miehiä ne on, jotka täällä haikailevat perinteisten naisten perään ja sitä, että nainen hoitaa kodin ja lapset? Kotirouvahan toteuttaa miehen unelmia ja jos hän kävisi töissä, hän ei olisi kotirouva eikä miehen unelma. Meneepäs vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki :D Minä olen naimisissa miehen kanssa, joka oli suhteemme alkuaikoina pitkäaikaistyötön. Seurasi siinä sitten aikanaan jalanjälkiäni ja opiskeli uuden ammatin. Minä kyllä tienaan vieläkin piirun verran enemmän fyrkkaa, hähä.
Aivan. Suhteenne olisi toki loppunut, jos mies ei olisikaan saanut töitä.
On nämä palstapeikot sitten hauskoja. Nainen tekee heidän mielestään aina väärin tekipä hän miten tahansa tai jätti tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Mitä meinasitte tehdä kun äiti on hoitovapaalla? Entä jos hän joutuu jäämään sairauslomalle? Kaikki ei aina mene kuten suunniteltiin.
Tuloni ovat 3300 e/kk, mutta muutin pois pk-seudulta, koska luxus-korppikotkat luulevat voivansa hakea miestä kustantamaan luxus-elämän. Paljon tätä pienemmälläkin palkalla kyllä elää kaksi ihmistä ja lapsi. Sen sijaan luxus-elämän hankkimiseen ja naisen kaverien kateelliseksi tekemiseen tarvitaan paljon tätä isompi palkka.
m38
Voisin jos muuten ihana mies, oma liksa melkein 10x tuo ja ei kyllä kiinnosta enää tässä vaiheessa ns uramiehet, ne on nähty.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
Tuloni ovat 3300 e/kk, mutta muutin pois pk-seudulta, koska luxus-korppikotkat luulevat voivansa hakea miestä kustantamaan luxus-elämän. Paljon tätä pienemmälläkin palkalla kyllä elää kaksi ihmistä ja lapsi. Sen sijaan luxus-elämän hankkimiseen ja naisen kaverien kateelliseksi tekemiseen tarvitaan paljon tätä isompi palkka.
m38
Se on ihan ok jos tyytyy vähään. Ymmärräthän ettei kaikki tyydy?
Ja tuo 3300 on kovin eri summa kuin 1740.
Tosin jo se että puhut ihmisistä "luxus-korppikotkina" kertoo että vihaat naisia.
Siihen saa apua.
Hävettäisi olla niin pinnallinen, mitä täällä osa naisista näyttää olevan. Minua ei kiinnosta onko miehellä mersu, ooppeli vai polkupyörä. Oksennusta tulee aina vähän suuhun jos joku nainen tai mies yrittää leveillä rahoillaan.
Mieheni tekee rankkaa työtä ja tienaa vähemmän kuin tuon summan aloituksessa. Haittaako se minua? Ei. Valitsin mieheni aivan eri syistä, kuin lompakon paksuudesta.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kunhan saadaan yhdessä ruoka pöytään ja kaikki suut ruokittua. Ei ole tarvetta tuhlailla turhuuksiin, ja lomamatkoihin jne voi aina säästää etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
m38
Tosin jo se että puhut ihmisistä "luxus-korppikotkina" kertoo että vihaat naisia.
Siihen saa apua.
Mikä oikeus naisella on vaatia paljon ja olla tyytymättä vähään, jos hänen omat rahansa eivät riitä siihen paljon vaatimiseen?
m38
En. Siinä vaiheessa kun alkaa tulla lapsia ja niihin liittyviä kustannuksia (perhevapaat, päiväkotimaksut, auto, isompi asunto, kasvavat ruokamenot, terveysvakuutukset jne.) niin noin pieni palkka ei riitä. Opiskelen itse lähihoitajaksi, joten pakko etsiä isompipalkkaisempi mies jotta voin perustaa perheen.
-n24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina seurustellut vain ihmisen kanssa, en hänen työpaikkansa tai palkkatulojensa kanssa. Tarvitsen lisää tietoa miehestä voidakseni vastata.
N: tehtäiskö jotain
M: ei voi, ei ole rahaa
N: no jos puistoon kävelylle?
M: ei jaksa. Sä rupeet taas haluu jäätelöä
N: no jos mä tarjoon?
M: ei se ole se juttu
N: no mitäs sit
M: pelataanko vaik pleikkaa?
N: sä oot hei 27...
M: Ihansama tee vttu mitä haluut
No mitä ihmettä.
T. Nainen, 32, pelaa Xboxilla muutaman kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi olla niin pinnallinen, mitä täällä osa naisista näyttää olevan. Minua ei kiinnosta onko miehellä mersu, ooppeli vai polkupyörä. Oksennusta tulee aina vähän suuhun jos joku nainen tai mies yrittää leveillä rahoillaan.
Mieheni tekee rankkaa työtä ja tienaa vähemmän kuin tuon summan aloituksessa. Haittaako se minua? Ei. Valitsin mieheni aivan eri syistä, kuin lompakon paksuudesta.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kunhan saadaan yhdessä ruoka pöytään ja kaikki suut ruokittua. Ei ole tarvetta tuhlailla turhuuksiin, ja lomamatkoihin jne voi aina säästää etukäteen.
Voi kun jostain löytäisikin näin ajattelevan naisen. Harvassa ovat... Tinder ja instagramin ja facebookin tuijottelu on pilannut naiset.
m38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m38
m38
Siihen saa apua.
Mikä oikeus naisella on vaatia paljon ja olla tyytymättä vähään, jos hänen omat rahansa eivät riitä siihen paljon vaatimiseen?
m38
Jokaisella on oikeus valita millaisen elämänkumppanin on valmis ottamaan, ja jos "kriteerit" täyttävää ei löydy niin ei ole mikään pakko laskea vaatimustasoa.
Jokaisella on nimittäin oikeus myös kieltäytyä parisuhteessa olemisesta ja elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelaa. Pieni palkka tarkoittaa ettei aikuisella miehellä ole mitään kunnianhimoa elämässään. Tuo on ok palkka opiskelevalle nuorelle.
No ei tarkoita välttämättä kuin sitä, että se kunnianhimo ei ole rahanhimoa. Esim. melkeinpä järjestään kaikki kulttuurialat ovat sellaisia, jossa ei suurellakaan kunnianhimolla ja lahjakkuudella ja kovalla työlläkään juuri minkäänlaisille liksoille välttämättä koskaan pääse. On muunkinlaista "kunniaa" kuin suuret tulot.
N: tehtäiskö jotain
M: ei voi, ei ole rahaa
N: no jos puistoon kävelylle?
M: ei jaksa. Sä rupeet taas haluu jäätelöä
N: no jos mä tarjoon?
M: ei se ole se juttu
N: no mitäs sit
M: pelataanko vaik pleikkaa?
N: sä oot hei 27...
M: Ihansama tee vttu mitä haluut