Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADHD pilaa kaikki suhteet naisiin

Vierailija
18.07.2022 |

Jälleen yksi eroaminen takana. En halua käyttää lääkkeitä, koska ne tekevät niin väsyneiksi ja ilottomiksi. Tuntuu, että elää vain sumussa jos niitä napsii. Kukaan nainen ei kuitenkaan jaksa minua pidemmän päälle. Erosin juuri kuukausien tapaamisen jälkeen, kun nainen sitä halusi. Sama juttu mitä aina ennenkin. Olen huomaavainen, kiva ja komea, mutta luonteeni on liian raskas. En pysty keskittymään mihinkään, haluan jatkuvasti tehdä jotakin, en väsy koskaan, huudan ja puhun toisten päälle. Olen yrittänyt skarpata mutta onhan se nyt myönnettävä, että olen aika sotkuinen ja huolimaton, sitä ei moni nainen kestä. Mitä hemmettiä pitäisi tehdä? Luovuttaa vaan? Onko kellään antaa mitään vinkkejä kun mikään ei tunnu auttavan?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itekkää jaksais tollasta mieslasta

Vierailija
2/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? Miten purat energiaasi? Mitä teet naisen kanssa yhdessä? Jaksatko keskittyä edes seksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? Miten purat energiaasi? Mitä teet naisen kanssa yhdessä? Jaksatko keskittyä edes seksiin?

Käyn töissä, puran energiaa harrastuksiin ja kavereihin, mutta virtaa senkuin riittää. En vaan hyydy koskaan. Naisen kanssa puuhaillaan kaikenlaista, yritän aina ehdottaa kaikkea tekemistä. Ulkoilua ja reissuja, mutta monesti tuntuu ettei toinen osapuoli ole niin kiinnostunut lähtemään

Vierailija
4/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteet tai homeopatia voisi auttaa sinuakin. Olen saanut hyviä kokemuksia omaan levottomaan olooni.

Kirjastossa on paljon aiheesta kirjoja.

Life myy hyviä tuotteita. Siellä on myös asiantuntevia myyjiä.

Vierailija
5/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi samanlainen nainen.

Vierailija
6/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä, puran energiaa harrastuksiin ja kavereihin, mutta virtaa senkuin riittää. En vaan hyydy koskaan. Naisen kanssa puuhaillaan kaikenlaista, yritän aina ehdottaa kaikkea tekemistä. Ulkoilua ja reissuja, mutta monesti tuntuu ettei toinen osapuoli ole niin kiinnostunut lähtemään

No eti sellanen, joka lähtee. Ja miten se seksi? Se on kyllä paha, jos et jaksa keskittyä edes silloin.

Vierailija
7/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään adhdta.Ota itseäsi niskasta kiinni ja lopeta tuollainen pelleily.

Vierailija
8/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mene terveyskeskukseen tai työterveyshuoltoon ja pyydä lähete Mielenterveystalon ADHD-nettiterapiaan. Sille on oma sovelluskin ja sieltä saat paljon vinkkejä ja tietoa.

Vierailija
10/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on rahaa, kokeile neurofeedbackia, esim www.nemoy.fi

Vierailija
11/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tuonut esille nämä taipumuksesi jo tutustumisvaiheessa, ettei ne tule kenellekään yllätyksenä että käytös vaan jatkuu ja jatkuu eikä ollutkaan mistään tavallista pirtsakammasta viikosta kyse?

Mulla tuli mieleen sellainen ratkaisu, että et vaan viettäisi ihan niin älyttömän paljon aikaa sen naisen kanssa, vaan vähän "säännöstelisit itseäsi" hänelle. Näin ehkä ei tulisi mittakaan täyteen kun pääsisi aina huokaisemaan omaan rauhaan.

Sille päälle puhumiselle ja huutamiselle pitäisi kyllä tehdä jotain. Vilkkaus ja energisyys on asia erikseen, mutta päälle puhuminen on vain huonoa käytöstä ja sitä voi olla monen vaikea sietää ihan ymmärrettävistä syistä. Voi olla nepsy mutta silti ihan kohtelias.

Vierailija
12/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsellesi samanlainen nainen.

Sekoillaan, sotketaan ja dokataan yhdessä. Mutta älkää vaan tehkö lapsia.

Vierailija
13/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sähkösaapas, mutta nainen.

Olen kuulemma rasittava aika ajoin. Tai ollut aina...

Olen töissä ja harrastan ja urheilen aina, oli sää mikä vaan.

En jaksa katsoa tv: tä kovin kauaa vaan siinä samalla on pakko neuloa.

Leivon ja laitan ruokaa niin että saan viedä sukulaisille osan. Kotini on tip top.

Paljon hyvääkin, mutta myös ei....

Lääkitystä en suostu käyttämään minäkään.

Vaihtoehtohoidot ovat auttaneet, tai lieventäneet oireita hurjasti entisestä. Seesteinen olotila luontaistuotteilla ilman aivopöhnää. Ehkä 40 rajapyykin lähestyessä pakostikin seesteytyy.

Suosittelen kokeilemaa. Tsemppiä

Vierailija
14/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eti sellanen, joka lähtee. Ja miten se seksi? Se on kyllä paha, jos et jaksa keskittyä edes silloin.

- Hei beibe unohdin Lotota!

- Älä nyt lopeta, olen just saamassa...

- Mä tulin jo.

- Eikää!

- Ai niin, lähen Kallelle.

- Entäs minä?

- Hoitele ittes, moi!

Vierailija
15/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotteet tai homeopatia voisi auttaa sinuakin. Olen saanut hyviä kokemuksia omaan levottomaan olooni.

Kirjastossa on paljon aiheesta kirjoja.

Life myy hyviä tuotteita. Siellä on myös asiantuntevia myyjiä.

Lääkäreiden ja lääkkeiden aivopainepesurin sumuttamat alapeukutti!

Kukin tyylillään, sanonpahan vaan apuja aloittajalle kun ei tahdo lääkkeitä käyttää.

Vierailija
16/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö. Lääkkeet vihomiinen urpo tai opettele käyttäytymään!!

Vierailija
17/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Mä tulin jo.

- Eikää!

- Entäs minä?

- Hoitele ittes, moi!

Rupes naurattaan, kun tänään oon niin hyvällä tuulella, ettei jaksa suututtaa. Seurustelin hetken adhd:n kanssa. Seksuaalinen turhautuminen oli räjähdyttää suhteen lopussa.

Vierailija
18/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sähkösaapas, mutta nainen.

Olen kuulemma rasittava aika ajoin. Tai ollut aina...

Olen töissä ja harrastan ja urheilen aina, oli sää mikä vaan.

En jaksa katsoa tv: tä kovin kauaa vaan siinä samalla on pakko neuloa.

Leivon ja laitan ruokaa niin että saan viedä sukulaisille osan. Kotini on tip top.

Paljon hyvääkin, mutta myös ei....

Lääkitystä en suostu käyttämään minäkään.

Vaihtoehtohoidot ovat auttaneet, tai lieventäneet oireita hurjasti entisestä. Seesteinen olotila luontaistuotteilla ilman aivopöhnää. Ehkä 40 rajapyykin lähestyessä pakostikin seesteytyy.

Suosittelen kokeilemaa. Tsemppiä

Mitkä vaihtoehtohoidot ja luontaistuotteet?

Vierailija
19/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sokeri ja hiilihydraatti vähemmälle ruokavaliossa ja varsinkin nopeat hiilihydraatit. Yksi tuttava hiukan rauhoittui sillä tavalla, mutta pahimpina aikoina käytti lääkkeitäkin, jotka jätti sitten pois.

Vierailija
20/55 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Mä tulin jo.

- Eikää!

- Entäs minä?

- Hoitele ittes, moi!

Nauratti, kiitos. Seksi kyllä onnistuu ja hoitelen naisen kyllä loppuun, ei jää ilman huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme