Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on "suluttaja"

Vierailija
24.06.2014 |

Eli, aamu alkaa näin, herättyäni avaan makuuhuoneesta ikkunan, jotta raikastuisi ennen kuin petaan pedin. Menen petaamaan, ikkuna kiinni! Teen ruokaa ja siinähän tulee availtua eri kaapin ovia, kuinka ollakkaan kohta mies vieressä seisomassa ja "suluttamassa" noita kaappien ovia. Tätä sitten jatkuukin pitkin päivää, kokeilin että avaan makkarista ikkunan uudelleen, kohta kuuluu jostain miehen huuto: "onko täällä TAAS jossain luukku auki" ???? Ilta huipentuu siihen kun saunassa käydään ja saunomisen loputtua avaan pesuhuoneesta ikkunan, että kuivahtaa nopeammin ja raikastuu. Kerkeen varmaan vaatehuoneesta puhtaat vaatteet hakea ja kuinka ollakkaan, ikkuna pesuhuoneesta kiinni.  Samaten jos kaupalle ollaan yhdessä lähdössä ja unohdan vaikka lompakon tms sisälle, puikahdan takaisin kun mies pihalla odottelee, tulen takaisin ja ulko-ovi jo kiinni. Miten prkl se kerkeää joka paikkaan suluttumaan ja miksi?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:33"]

Sarjassamme slow news day:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288705805342.html?pos=ok-nln

[/quote]IS:lla on jutunaiheet vähissä. Tätä kommenttia ei olisi julkaistu IS:n kommenteissa.

Vierailija
42/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto :D kylläpä olikin lehtijutun arvoinen keskustelu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevata! Miten se tuonne iltiksen sivulle joutui? apua!

ap

Vierailija
44/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:44"]

Voi hitto :D kylläpä olikin lehtijutun arvoinen keskustelu :)

[/quote]Niinpä! Täällä on monesti niiiin meheviä juttuja. Mutta tästä tehtiin IS:iin juttu...?

Vierailija
45/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 09:59"]

Mun isä tekee tuota. Hemmetin rasittavaa. Joskus leivoin ja keräsin kaapista aineita ja jouduin käymään samalla kaapilla useasti peräkkäin, että sain kaikki aineet ulos siitä. Isä seisoi siinä vieressä ja sulki sen koko ajan. Se ovi ois ollut auki ehkä 3 minuuttia kun otin sieltä tavaraa ja vein pöytään niin eiköhän tää yks tuu sulkemaan sen joka hemmetin välissä.

[/quote]Mun isä tekee myös! Ja nostaa vielä hirveän metakan, että nyt ne kaapin ovet KIIINNIIIIIIAAAARRRGGGGHHH. Vaikka ois mikä juttu siinä kesken. Tommonen reilu kuuskymppinen äijä, en asu tietenkään enää vanhempien luona, mutta joskus tulee siellä leivottua ja ruokaa laitettua. Ja tuo ovihulluttelu oli arkipäivää silloin, kun olin lapsi. Mutta talo elää tavallaan, sen ymmärrän kyllä :) Isä ei vaan taida ikinä tarvita niistä kaapeista mitään.

Vierailija
46/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mies sekoaisi jos asentaisitkin sinne avokaapi O.o

Vierailija
47/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:46"]

Mitenköhän mies sekoaisi jos asentaisitkin sinne avokaapi O.o

[/quote]

Hyvä pointti!!!! Varmaan rakentelisi ovet niihin :) en uskalla edes ajatella asiaa loppuun! Nyt sitten alkaa itikoiden metsästys, etten jää kiinni kun kaikki ovet ja luukut auki ja ne pirulaiset änkesivät sisälle :( jään kiinni tuuletuksesta :) :)

ap

Vierailija
48/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:01"] 

Asutaan rivitalossa, joten ei käytävää johon tuuletella. Mieheltä kyllä putoaa vaatteet (pesuun menevät) kaikkialle muualle kuin pesukoriin :) ja tiskipöydälle (kuten jo aiemmin mainitsin) kaikki, mikä kuuluisi roskakoriin. Joten järjestyksen ylläpitämisestä tässä ei millään muotoa ole kysymys.

ap

[/quote]

No eihän se miesten järjestyksen pitäminen aina mitenkään loogista olekaan. Juurihan täällä oli yksi päivä puhetta "pinoajasta", joka varmaan omasta mielestään vain pitää paikat siisteinä...

Vierailija
49/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:46"]

ap

[/quote]

Onnittelut Iltikseen pääsystä :D

Uskallatko näyttää tämän jutun miehellesi? 

Vierailija
50/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:46"]

ap

[/quote]

Onnittelut Iltikseen pääsystä :D

Uskallatko näyttää tämän jutun miehellesi? 

[/quote]

No en uskalla! Yritän salata sen viimeiseen siniseen saakka. Toivottavasti ei iltiksen juttua lue, arvaa heti että minä olen kirjoittanut sen. Tuo sulutus-sana jo paljastaa minut, sekä tuo luukku-sana. Huh...piilotan netin tältä illalta ja keksin tekemistä, ettei lueskele mitään sieltä :) näin tämä varmaan painuu täällä unholaan, hih!

ap

Vierailija
51/115 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mun veli on samanlainen.  Se esim. lyö aina mikroaaltouunin oven kiinni juuri kun siinä on tehty jotain ja saisi vielä höyryt haihtua. Pelkään aina, että se ovi vielä menee niistä kovista lätkäisyistä rikki.

Jos olen keskellä päivää jossain makuuhuoneessa lukemassa tms. ja pidän sitä makuuhuoneen ovea auki, että kuulisin mitä muualla talossa tapahtuu, niin taas tämä käy laittamassa oven kiinni. Laittaa myös valot pois aina yleisistä tiloista, joista itse poistuu. Ei tule takaisin laittamaan valoja päälle tai aukomaan ovia, vaikka huudettaisiin perään.

Olen tullut siihen tulokseen, että kyseessä on jonkinlainen pakko-oire tai alitajuinen vihamielisyys. On itse ns. peräkammarinpoika.

Mietipä asiaa, ap. Sun mieheskin voi olla itse asiassa jotenkin kontrolloiva. Viattomalta kuulostava "suluttaminen" voi olla oiretta siitä.

Vierailija
52/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös YleX puhui tästä ;D

Vierailija
53/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen on vaikea käsittää, että seuraan jotain tv-ohjelmaa vaikka en istu tv:n edessä. Puuhaan keittiössä tai meikkaan vessassa ja hyvin kuulen tv:n tapahtumat, mutta eikös mies sulje sen heti, koska kukaan ei KATSO sitä.

Vierailija
54/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:46"]Suluttaminen on sotilastermi, joka tarkoittaa miinakentän tekemistä.

Kyllähän se koti alkaa olla melkoinen miinakenttä, jos on tuollaistA suluttamista:)

Vierailija
55/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,nyt olen täällä kaapissa!

Vierailija
56/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

79 oli ap

Vierailija
57/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 15:47"]Myös YleX puhui tästä ;D

[/quote]

Minä itse en yhtään juttua ole kuullut radiossa tästä! Mitä ne ylex:llä siitä mainitsi? Heh..

ap

Vierailija
58/115 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään, että teinipoikamme sulki jäljessäni keittiön kaappeja. Suluttaja tulollaan...

Vierailija
59/115 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli radio aallossakin tänään,hyvä AP!

Vierailija
60/115 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suluttaja? Miten niin suluttaja?
Sulkijastahan sinä mariset etkä suluttajasta.

Sulkeminen ja suluttaminen ovat kerrassaan eri asioita, ekä tässä todellakaan ole kyse suluttamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi