Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisa ja tulokset.

Vierailija
15.09.2025 |

Saako radiologi laittaa päänkuvista tiedot ennen kuin lääkäri on kertonut potilaalle niistä ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus ollut, että lääkäri lisää tulokset sinne. 

Vierailija
2/5 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli semmoinen kokemus, että tuloksia ei nähnyt Maisasta tai Kannasta ennen puhelinaikaa. Lääkäri ei kumminkaan ikinä soittanut eikä polille päin soittaminen auttanut (siellä oli jokin sotku puhelinnumeron kirjaamisessa myönsivät jälkikäteen) ja tulokset tulivat näkyville silti jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tiedot Maisaan siis päänkuvauksista. Karua luettavaa. Soitin polille ja siellä sanottiin lääkäri soittaa loppuviikosta. Omasta mielestäni noin ei saa tapahtua. Osan tekstistä ymmärsi ja osaa en. 

Vierailija
4/5 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan kaikki labrat, ultrat, röntgenet.... Maisaan heti, kun ovat valmistuneet.  Osa parissa tunnissa kun on otettu.

Lääkäriaika voi olla vasta seuraavalla viikolla.

Moesti miettinyt, että noinko sitä sais tietää vakavat sairaudetkin.. itse tulkitsemalla viitevälejä.

Vierailija
5/5 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tyytyväinen, että tulokset oli luettavissa verkosta sovitun, mutta toteutumatta jääneen puhelinajan jälkeen edes. Muutenhan en olisi saanut tietooni niitä, kun ei kerran soittoa lääkäriltä tullut. Kolme viikkoa tuossa jotui muistaakseni joka tapauksessa odottelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä