Miten ihmeessä ihmiset rakastuvat ja löytävät sopivia ihmisiä suhteeseen?
En ymmärrä. Miten löydätte ihmisen johon oikeasti rakastutte ja ihastutte puolin ja toisin?
t. ikisinkku
Kommentit (80)
Ihastuttiin, rakastuttiin ja 2kk myöhemmin ovet paukkui
Ei enää mitenkään mahdollista, harva livenä missään tapaa ketään. On vaan Tinderit ja muut vastaavat.
Pitää tavata paljon ihmisiä. Joko kaveruuden kautta tai sitten on päästy alkuun humalan avulla baarissa tai bileissä. Jälkimmäiset ovat voineet loppua yhtä nopeasti kuin alkaakin, mutta onpa niistäkin joku kestänyt vuosia.
Ollaan siellä bileissä ja otetaan toinenkin mukillinen. Siitä se sitten alkaa rullaamaan kuin Finnairin lentokapteenin esinahka.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siellä bileissä ja otetaan toinenkin mukillinen. Siitä se sitten alkaa rullaamaan kuin Finnairin lentokapteenin esinahka.
Kun minä en ole ikinä bileissäkään ja kännissäkään tavannut ketään johon olisin rakastunut. -ap
Ihan samaa mietin...Tullut siihen tulokseeen, että näillä vaan niin kova pelko olla yksin että kaikki kelpaa
Samaa mietin. En vaan ihastu keneenkään vaikka tapaan paljon potentiaalisia ihmisiä. Ja kun äärimmäisen harvoin ihastun ei suhde kyseisen henkilön kanssa toimi. Ei mua kyllä haittaa sinkkuus, olen paljon mieluummin sinkku kuin jonkun kanssa joka ei oikeasti kolahda. -N
Vierailija kirjoitti:
Pitää tavata paljon ihmisiä. Joko kaveruuden kautta tai sitten on päästy alkuun humalan avulla baarissa tai bileissä. Jälkimmäiset ovat voineet loppua yhtä nopeasti kuin alkaakin, mutta onpa niistäkin joku kestänyt vuosia.
Ei tuo kaikilla auta. Osa ihmisistä kehittää vaan romanttisia tunteita hyvin harvoin vaikka paljon ihmisiä tapaisikin.
Olen ihmetellyt, miten jotkut heti erottuaan löytävät uuden kumppanin? Itse en koskaan löydä ketään, vaikka olen normaali, nätti nainen. Ainoastaan ulkomaalaiset lähestyvät, mutta en ole heistä kiinnostunut. Tosin en ole tinderissä, enkä aio siihen liittyäkään. Olenko liian tylsä, tykkään viihtyä kotona, asun pienessä mökissä, hoidan puutarhaa, kasvatan vihanneksia ja osaan pienet remontit. Osaan vaihtaa autoon renkaat. Eikö ole enää miehiä, jotka haluaisivat suhteen osaavan naisen kanssa?
mistähän johtuu ettei kehity romanttisia tunteita? En koskaan oikeastaan katso ihmisiä sillä silmällä tai ajattele mitään romansseja. Nuorena ehkä mutta ei enää näin keski-iässä. Oisko hormonit? Toisaalta, oman ikäisiä jatkuvasti rakastuvia on myös..
Ei kumppanin löytäminen ole helppoa. On ymmärrettävä että täydellinen ihminen joka vielä olisi vapaana ja juuri sinusta kiinnostunut on matemaattinen mahdottomuus.
Jos haluat sopivan fiksun, sopivan maskuliinisen/ feminiinisen, jollain tavalla tutun, mukavan tai kivan näköisen jonka tuoksu miellyttää ja jonka kanssa kemia / seksi toimii siinä on jo niin monta ominaisuutta ettei enempää voi ihmiseltä enää vaatia.
On vaan hyväksyttävä huono pukeutuminen, tylsät harrastukset ja tyhmät kaverit. Ja on ymmärrettävä että lähtökohtaisesti toisen sukupuolen edustaja on erilainen ja ajattelee usein eri tavalla. Oikein hyvä puoliso/ kumppani ei yleensä ole se paras keskustelukumppanikaan, vanha kaveri on usein parempi. RIittää että vällyjen alla on mukavaa ja hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miten jotkut heti erottuaan löytävät uuden kumppanin? Itse en koskaan löydä ketään, vaikka olen normaali, nätti nainen. Ainoastaan ulkomaalaiset lähestyvät, mutta en ole heistä kiinnostunut. Tosin en ole tinderissä, enkä aio siihen liittyäkään. Olenko liian tylsä, tykkään viihtyä kotona, asun pienessä mökissä, hoidan puutarhaa, kasvatan vihanneksia ja osaan pienet remontit. Osaan vaihtaa autoon renkaat. Eikö ole enää miehiä, jotka haluaisivat suhteen osaavan naisen kanssa?
Ne ovat joko ihmisiä jotka ihastuvat helposti tai sitten he eivät niin odotakaan mitään kummempia tunteita vaan heille riittää että on vaan joku.
Vierailija kirjoitti:
Siis antoko se turpiin?
Olisi niin ihanaa ihastua edes kerran niin että se olisi molemminpuolista ja vielä oikeasti etenisi suhteeksi siitä ihastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
mistähän johtuu ettei kehity romanttisia tunteita? En koskaan oikeastaan katso ihmisiä sillä silmällä tai ajattele mitään romansseja. Nuorena ehkä mutta ei enää näin keski-iässä. Oisko hormonit? Toisaalta, oman ikäisiä jatkuvasti rakastuvia on myös..
Vipinää syntyy jos annat ymmärtää että pidät toisesta. On tärkeää ymmärtää että miehet ihastuvat naisiin jotka pitävät heistä ja joiden seurassa on hauskaa. Ja sama toisin päin.
Jos nainen vähän hymyilee, laittaituu, pukeutuu tai meikkaa se on helposti signaali miehelle. Miehet mielellään tulkitsevat tällaista eroottisena viestinä.
Liian epätoivoinen yrittäminen toisaalta aiheuttaa torjuntaa molemmissa sukupuolissa joten kohtuus kaikessa.
Ikisinkku täälläkin ja mä ihastun helposti. Mun ongelma on se, että mä en osaa tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis antoko se turpiin?
Ei vaan toinen lähti että ovet paukkui koska kumpikin alkuhurmion jälkeen paljastui ilmeisesti liian loukkaantuvaiseksi tyypiksi joille karu todellisuus oli liikaa.
Mun sisko on äkki-ihastuja. Miehiä tulee ja menee. On 5 lasta, eri miehille kaikki lapset. On kuitenkin ihan normaali hyvätuloinen erikoislääkäri, ei käytä päihteitä, fiksu ja filmaattinen. Ihastuu helposti ja heti pitää muuttaa yhteen, mennä kihloihin, naimisiin tai saada lapsi. En kehtaa edes kertoa montako kertaa on ollut kihloissa tai asunut jonku miehen kans kimpassa. Sori systeri jos luet tän :)
Mulla pari pitkää suhdetta takana. 3 lasta yhdelle miehelle. Sinkkuna ollut nyt muutaman vuoden, minusta tutustuminen uusiin on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun erosta on 15 v jo, enkä ole edes treffeillä käynyt sinä aikana. Rima on noussut korkeammalle kuin nuorena oli.
Jotkut on herkkiä ihastumaan. Ja jotkut haluaa suhteen vaikka väkisin, jolloin rima on alhaalla.
nainen on sinkkuna todennäköisesti onnellisempi kuin heterosuhteessa, otathan sen huomioon kun suhdetta haikailet.