Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein vaihdat alushousut ja sukat?

Vierailija
17.06.2014 |

Luin tässä järkyttyneenä tuota mieskuvatusketjua, jossa mammat kertovat että mies vaihtaa kerran viikossa kalsarit ja ei käy kahteen viikkoon suihkussa!

Kertokaas nyt itse että miten te ja kumppaninne toimitte? Koska sukat ja kalsarit vaihtoon ja entäs suihkut? Ja oletteko tyytyväisiä kumppaninne hygieeniaan? Ja harrastatko kuitenkin seksiä jos toinen ei esim ole käynyt viikkoon suihkussa? :/

voin aloittaa, itse laitan puhtaat sukat ja pikkarit joka aamu.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

bokserit vaihdan noin kerran viikossa,yleensä lauantaina kun käyn pesulla. Persettä tulee öisin vielä raavittua,niim mukavan ruskeat bokserit kyl viikon jälkeen on. meillä nussitaan lähes joka päivä,eikä siinä tartte munaa sen jälkeen pestä. t: hitsari 45 v

Vierailija
42/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei vaihda kalsareita. Jo vuosia käyttänyt samoja housuja yötä päivää. Asiasta on huomautettu ja väittää vaihtavansa, mutta todellisuudessa ei vaihda. Puheella ei ole vaikutusta. Painostettuna ottaa pesulle mennessään hämäykseksi puhtaat kalsarit mukaan, mutta ne löytyvät pyykkikorista. Päälihousut sen sijaan suostuu vaihtamaan kerran viikossa. Onkohan tähän addiktioon jotain terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:06"]

Joka päivä uudet rintsikat?! Huh.. rintsikat vaihdan n. viikon välein. Alushousut pysyvät jalassa päivästä puoleentoista (joskus jos suihkussa en pääse käymään niin 2 päivää) sukat menevät päivän tai vaikka neljäkin. Tykkään olla kotona ja varsinkin kesällä avojaloin, eli jos ainoastaan sukat laitan kun käyn kaupassa ja asioilla ne ei kerkeä likaantumaan. Jalkani eivät myöskään hikoile

Rintsikat on vaihdettava aina kun käy suihkussa, menneen kesän helteillä joka päivä.  Paljasta ihoa vasten, kuvitelkaa.  No talvella voi olla eri asia, liivejä saa niin halvalla että ainakin kymmenet pitäisi olla.

Hikoilun tähden myös alushousut useasti päivässä samoin t-paita.

Käsien pesu useasti.

[/quote]

Vierailija
44/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ja sukat parin päivän välein, riippuen olenko hikoillut. Rintsikat vaihdan 1-2 krt viikossa. Kotona olen mieluusti ilman liivejä. 

Vierailija
45/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
46/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe käy suihkussa ja vaihtaa kaikki vaatteet joka päivä

Vierailija
47/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:22"]Käyn joka ilta suihkussa ja vaihdan silloin uudet pikkarit. Aamulla käyn joskus tarvittaessa suihkussa (esim kuuma yö tai menkat), mutta joka tapauksessa laitan puhtaat pikkarit jalkaan. Rintsikat vaihdan noin kolmen päivän välein tai useammin. Sukat vaihdan päivittäin. Mieheni käy suihkussa joka päivä ja vaihtaa aina uudet bokserit, sukat ja t-paidan.

[/quote]

Miksi se käyttää t-paitaa talvella?

Vierailija
48/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin rintsikat vaihdetaan päivittäin. Tai sitten olette todella pienirintaisia ja ette hikoile lainkaan.

Vierailija
49/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kerran-kaks suihkussa koko perhe, riippuu treenien määrästä jne. Joka aamu ja jokaisen pesun jälkeen myös puhtaat alusvaatteet ja sukat - kaikille. Itse pesen myös alapään vessakäynnin jälkeen.

Vierailija
50/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:15"]

Rehellisesti en muista koska olisin viimeksi käyttänyt alushousuja tai sukkia.... En ainakaan tämän vuoden puolella. Mutta Joo, niinä kertoina kun joskus olen käyttänyt, niin alkkarit menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen (en siis ikinä missään olosuhteissa käytä alushousuja kotona, eli ovat olleet päällä muutaman tunnin kun laitan pesuun) ja sukkia voin pitää vaikka ikuisesti, josen satu johonkin paskaan tai kävele muuten likaisilla lattioilla. Jalat ei hikoa eikä haise. Ne ehtii muutenkin tuulettua hyvin siinä käyttökertojen välissä, kun käytän tosiaan ehkä kerran vuodessa :D

Suihkussa käyn yleensä päivittäin, joskus jos ei ole mihinkään menoa saatan pitää välipäivän. Alapään pesen jokaisen vessakäynnin yhteydessä, ja kainalot aamuin illoin. Mies käy suihkussa aina kun jetää ja aina kun tulee töistä eli 2-3krt päivässä riippuen ottaako päiväunet. Mies käyttää samoja kalsareita kyllä tosi pitkään, jossain vaiheessa siitä valitin, mutta ison sodan ja sokkotestin perusteella mun oli pakko myöntää että ne sen kalsarit ei kyllä oikeasti haise yhtään miltään ja näyttääkin täysin puhtailta vaikka Se niitä on monta viikkoa käyttänytkin.

[/quote]

Mielenkiintoista. Oletko eristäytynyt asuntoosi, tilaat ruuat nettikaupasta ja ovella maksat luonnossa ilman rihman kiertämää? Et kovin usein käy ulkona, jos sukat tarvitset kerran vuodessa. Vai käytätkö kenkiä yleensä ilman sukkia, talvellakin? Vai onko sinulla jalkojen tilalla proteesit?

Mies käyttää viikkoja samoja kalsareita eikä haise? Ei hikoile koskaan, ei harrasta mitään liikuntaa paitsi seksiä nakuna kanssasi, ja taas heti suihkuun?.

[/quote]

Kyllä mä käyn ulkona, mutta en käytä sukkia. Kesät menen ballerinoilla tai korkkareilla ilman sukkia, ja talvella saappailla. Ei kai Se mikään pakko ole sukkia kenkiin laittaa? Mua ahdistaa sukat ihan hirveesti, tuntuu ettei jalat pysty hengittää.

Ja miehen kalsarit on mullekin mysteeri. Sen takia mä niistä pitkään vänkäsin, kun en uskonut että voisivat olla haisematta. Mutta mies todisti toisin. Käyttää kyllä vain töissä, kotiin tullessaan ottaa pois ja pistää roikkumaan. Kotona hengaillaan molemmat alasti. Mies ei harrasta muuta liikuntaa kun kotijumppaa, punnerruksia Ym. Ja silloin kyllä jonkun verran hikoaa mutta on tosiaan kotona alasti (paitsi usein sillä on kyllä villasukat jalassa vaikka muuten onkin munasiltaan ) :D

[/quote]

Kengissä on usein pohjalliset etten ihmettele tuota että joku on ilman sukkia.  Naapuri kahlasi lumihangessakin sandaaleilla paljain varpain - hiukan nauratti.

Ilman alushousuja en sitäkään ihmettele kesäaikaan.

Vierailija
51/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat vaihdan päivittäin ja alushousut käännän joka päivä. Eivät haise kun tuuletus pelaa pääkirjoitus puolella. Pesuun alkkarit joka toinen viikko.

Vierailija
52/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan, kumpikin vaihtaa niin ettei olla likaisissa tai haista. Suihkussa käydään töiden jälkeen (likainen työ jossa hikoilee, jalatkin kumisaappaissa tai turvakengissä) ja vaihdetaan puhtaat vaatteet, ja toki vaihdetaan vielä kotona jos vapaa-ajalla hikoilee runsaasti (esim. lenkillä, jumpassa).

Vierailija
53/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä alushousut ?

Vierailija
54/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:06"]

Joka päivä uudet rintsikat?! Huh.. rintsikat vaihdan n. viikon välein. Alushousut pysyvät jalassa päivästä puoleentoista (joskus jos suihkussa en pääse käymään niin 2 päivää) sukat menevät päivän tai vaikka neljäkin. Tykkään olla kotona ja varsinkin kesällä avojaloin, eli jos ainoastaan sukat laitan kun käyn kaupassa ja asioilla ne ei kerkeä likaantumaan. Jalkani eivät myöskään hikoile

Rintsikat on vaihdettava aina kun käy suihkussa, menneen kesän helteillä joka päivä.  Paljasta ihoa vasten, kuvitelkaa.  No talvella voi olla eri asia, liivejä saa niin halvalla että ainakin kymmenet pitäisi olla.

Hikoilun tähden myös alushousut useasti päivässä samoin t-paita.

Käsien pesu useasti.

[/quote]

[/quote]

mistä,saa halvalla g / h 85 liivejä?

Vierailija
55/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tässä järkyttyneenä tuota mieskuvatusketjua, jossa mammat kertovat että mies vaihtaa kerran viikossa kalsarit ja ei käy kahteen viikkoon suihkussa!

Kertokaas nyt itse että miten te ja kumppaninne toimitte? Koska sukat ja kalsarit vaihtoon ja entäs suihkut? Ja oletteko tyytyväisiä kumppaninne hygieeniaan? Ja harrastatko kuitenkin seksiä jos toinen ei esim ole käynyt viikkoon suihkussa? :/

Hmm jaa varmasti tosi harva niin tekee ja mä luulin ett olin harvoin suihkussa 2 kertaa viikossa mutta saunassa käyn myös enne suihkua

Vierailija
56/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet vaihdan joka päivä, sukkia en kesällä pidä mutta vaihdan kun tarvis eli vaikka töistä tultua, käveltyä tai kun tarttuu likaa. Suihkussa joka toinen pvä, mutta kainalot jne pesen aamuisin.

mies on tarkempi suihkusta, joka päivä. Ja jos vaikka illalla menoa niin uudestaan. Sukkia vaihtaa tosin aika harvoin, alushousut muutaman päivän välein..

Alusvaatteet VAAN kerran päivässä?!?! Ois kyllä hyvä vaihtaa joka toinen kolmas tunti kun ne likaantuu nopeesti sinne kertyy kuumuutta ja bakteereja eli ainakin 4-7 kertaa päivässä pitäs vaihtaa muuten hyi muuten tervetuloa tulehdukset joten noudata mun sääntöjä

Vierailija
57/90 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alusvaatteet vaihdan joka päivä, sukkia en kesällä pidä mutta vaihdan kun tarvis eli vaikka töistä tultua, käveltyä tai kun tarttuu likaa. Suihkussa joka toinen pvä, mutta kainalot jne pesen aamuisin.

mies on tarkempi suihkusta, joka päivä. Ja jos vaikka illalla menoa niin uudestaan. Sukkia vaihtaa tosin aika harvoin, alushousut muutaman päivän välein..

Alusvaatteet VAAN kerran päivässä?!?! Ois kyllä hyvä vaihtaa joka toinen kolmas tunti kun ne likaantuu nopeesti sinne kertyy kuumuutta ja bakteereja eli ainakin 4-7 kertaa päivässä pitäs vaihtaa muuten hyi muuten tervetuloa tulehdukset joten noudata mun sääntöjä

siis ei mitää huijaista että noudata mun sääntöjä blä blä blä ei kun ihan oikeesti pliis 4-7 kertaa kaikki naiset miehet 4-7 kertaa päivässä pitää vaihtaa että pippeli/pimppa pysyy tuulettuneena ja terveinä niin gynekoloogi mulle sanoi ekaks mä järkytyin että täh 7 kertaa päivässä no niin mä tein jaei oo kutittanu nyt yhtään tai mmitään

Vierailija
58/90 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuinka usein vaihdat alushousut ja sukat?

Käyn suihkussa joka ilta ja laitan puhtaat pikkarit, tai nukun nakuna tai joillain yöhousuilla. Aamulla aamupesu ja puhtaat pikkarit ja sukat. Mies käy joka ilta suihkussa ja vaihtaa joka päivä alkkarit ja sukat, tietysti.

Vierailija
59/90 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Suihkussa käyn aamuin ja illoin ja puhtaat alusvaatteet ja sukat päivittäin päälle. Ei alusvaatteita tule käyttää yhtä päivää pidempään.

Vierailija
60/90 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jola päivä suihkussa ja puhtaat alusvaatteet(rintsikat,sukat,alushousut,yöpaita)

Ei kuulu noin usein vaihtaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän