Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein vaihdat alushousut ja sukat?

Vierailija
17.06.2014 |

Luin tässä järkyttyneenä tuota mieskuvatusketjua, jossa mammat kertovat että mies vaihtaa kerran viikossa kalsarit ja ei käy kahteen viikkoon suihkussa!

Kertokaas nyt itse että miten te ja kumppaninne toimitte? Koska sukat ja kalsarit vaihtoon ja entäs suihkut? Ja oletteko tyytyväisiä kumppaninne hygieeniaan? Ja harrastatko kuitenkin seksiä jos toinen ei esim ole käynyt viikkoon suihkussa? :/

voin aloittaa, itse laitan puhtaat sukat ja pikkarit joka aamu.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon viel teini, käyn suihkussa 3pvn välein, eli silloin vaihtuu myös pikkarit. jos käyn useammin, niin vaihtuu myös useammin. ritsikat vaihan tosi harvoin, ehkä 2-3vko välein kun ei ne haise tai tunnu likaiselle. muuten sukat, housut, teepaita ja huppari vaihtuu vähintään viikon välein, usein vaihtelen vaatteita päivittäin, jolloin niihin ei yleensö ole kerennyt tulla likaa. kumminkin, sitten kun pistän uudelleen päälle, menee heti pesuun päivän jölkeen.

Vierailija
62/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun käyn suihkussa eli kerran viikossa.

-aviomies45v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpiakaan.

M49

Vierailija
64/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet, vain rintaliivit on sellaiset joita pidän pidempään kuin yhden päivän. Paitoihin tarttuu dödöä kainaloihin vaikka ei olisi hikoillutkaan, en halua laittaa paitaa puhtaalle iholle jossa on edellisen päivän dödöt jämähtäneenä.

Sekä alushousujen ja päällyhousujen haarat haisee, joten vaihtoon, sukat on likaiset jo ulkopuolelta, joten nekin vaihtoon vaikka jalat ei olisi hikoillut.

Mieskin käy joka päivä suihkussa, mutta ei välttämättä vaihda kaikkia vaatteita puhtaisiin jos toteaa edellisen päivän vaatteiden olevan ok omasta mielestään.

Vierailija
65/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljät rintsikat kesää, syksyä, talvea ja kevättä varten.  Pikkareita ehkä tollanen 50 niin ei tarvi kovin usein pestä. Mulla on sellanen otsonointikonekin, että jos rupee vaatteet haiseen niin - tadaa, otsonointi päälle ja on hetkessä hajut kadonnut. Pari miesystävää on mun juttuja vähän ihmetellyt, mutta suurin osa ei edes huomaa.

Vierailija
66/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan sukat ja kalsarit aina suihkussa käynnin yhteydessä eli 2-3 kertaa viikossa. Teen fyysistä työtä raksalla eli haisen joka päivä kumminkin, kävin suihkussa tai en...

Vierailija
67/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö kukaan täällä olevista naisista käytettyjä pikkareita? Sorry, mulla sellanen fetissi. Nuuhkaisu ja melkein menee taju!

Vierailija
68/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni liiallinen suihkuttelu on pahasta iholle, kun se kuivuu ja suojaava kerros liukenee pois. Itse käyn suihkussa pari kertaa viikossa ja silloin tulee vaihdettua kaikki alimmaiset vaatteetkin.

Vierailija
69/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
70/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök

Täh!

Vierailija
71/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa kun oma mies pitää tosi aromikkaista.

Vierailija
72/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pikkarit neljä kertaa vuodessa ja rintsikat kaksi kertaa. Sukat otan pyykkikorista jalkaan kun ne ovat kuivuneet enkä peseydy koskaan. Jos joku valittaa hygieniastani uhriudun ja syytän vasemmistoa poliittisesta ajojahdista.

Vierailija
73/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa aina kun vaimo alkaa valittaa hienhajusta, kalsarit vaihtuu 2-3 kertaa viikossa, usemminkin jos tulee hätäisesti pyyhittyä ja niihin jää rusketusraidat.  Pissankarkailu ei ole niin vaarallista sillä ruumiin lämpö kuivattaa nopeasti, enä koskaan käytä vaaleita kalsareita, joissa pienetki tirahdukset näkyy heti. M56

Vierailija
74/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myykö kukaan täällä olevista naisista käytettyjä pikkareita? Sorry, mulla sellanen fetissi. Nuuhkaisu ja melkein menee taju!

Ihan pervoa, mun mies kyllä välillä nuuhkaisee kainaloaan, mutta se on eri asia.

Vierailija
75/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa suhtessni kyllä ja miehissä elämä.Mieht menee suihku ennen rakastelua ja minäkin,kuin sen jälkeen.pyyki koriin hetetään päivän alus asut kuin sukat. Jotkut nukuu nakuna,jotkut puhtaat kalsarit jalassa.Joten koskaan ei pidä yleisttä lehtien tilastot tai kallupit.

Vierailija
76/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat ehkä viikon välein, helteellä ehkä 5 pv. Alushousut pitkälti sen mukaan kuinka usein tulee 'grädat tötteröön' eli näin kesän sinkkurientojen aikaan aika usein;)

Vierailija
77/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintsikat ehkä viikon välein, helteellä ehkä 5 pv. Alushousut pitkälti sen mukaan kuinka usein tulee 'grädat tötteröön' eli näin kesän sinkkurientojen aikaan aika usein;)

Kesä tai ei mä käyttäisin kyllä kumia..

Vierailija
78/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ehkä. Käyn aamulla suihkussa jonka jälkeen puen vaatteet. Lähden sitte asioille ja kun palaan niin riisuidun ja olen loppupäivän nakuna. Eli en paljon vaatteita käytä muuten kuin Ulkomaailmassa.

Vierailija
79/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vaatteita yleensä ja periaatteessa mahdollisimman vähän. Tuuletan ja huollan muuten kyllä. 

Poikkeuksena on pikkarit, sukat, sukkahousut ja mahdollinen aluspaita. Ne menee pesukoriin yhden käytön jälkeen. Pikkareita ja sukkia on varmaan sata, joten kovin usein en pesä niitäkään. 

Yöpaidat ja rintsikat ovat puolestaan n. viikon käytön jälkeen pesuun meneviä. 

Vierailija
80/90 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto kerran kuussa. 1-2 kertaa kyllä käännän lisäksi välillä. Ja sukkien vaihto myös ristiin ettei peukalovarvas venytä aina samaa puolta sukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi