kuinka usein vaihdat alushousut ja sukat?
Luin tässä järkyttyneenä tuota mieskuvatusketjua, jossa mammat kertovat että mies vaihtaa kerran viikossa kalsarit ja ei käy kahteen viikkoon suihkussa!
Kertokaas nyt itse että miten te ja kumppaninne toimitte? Koska sukat ja kalsarit vaihtoon ja entäs suihkut? Ja oletteko tyytyväisiä kumppaninne hygieeniaan? Ja harrastatko kuitenkin seksiä jos toinen ei esim ole käynyt viikkoon suihkussa? :/
voin aloittaa, itse laitan puhtaat sukat ja pikkarit joka aamu.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin rintsikat vaihdetaan päivittäin. Tai sitten olette todella pienirintaisia ja ette hikoile lainkaan.
Tämä riippuu henkilöstä tosi paljon. Itse en esim hikoile juuri ollenkaan rintojen kohdalta. Mutta en nyt sentään viikkoa käytä samoja rintsikoita. Kolme, neljä päivää ehkä T. 70B
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan sukat ja kalsarit aina suihkussa käynnin yhteydessä eli 2-3 kertaa viikossa. Teen fyysistä työtä raksalla eli haisen joka päivä kumminkin, kävin suihkussa tai en...
Haiset paljon vähemmän, kun käyt päivittäin suihkussa ja käytät saippuaa.
Puhtaan ihon hikoillessa hiki ei haise niin pahalta.
On ikävää, kun kaupassa, töissä, koulussa, missä vaan kulkee ihmisiä, jotka haisee voimakkaasti.
Käyn joka aamu suihkussa ja laitan puhtaat alusvaatteet. Jos käyn treenaamassa, käyn vartalosuihkussa sen jälkeen ja taas puhtaat alusvaatteet. Illalla otan ne pois, eli nukun alasti tai yövaatteissa ilman alusvaatteita.
Miehen pitää myös peseytyä joka päivä ja vaihtaa alusvaatteet, se on mielestäni ihan selviö :)
N33
Meillä vaihdetaan alusvaatteet ja sukat vähintään kerran päivässä. Sukkia menee useammatkin, jos kastuvat sateessa tai hiestä. Rinstkoita saatan pitää muutaman päivän, paitsi silloin, jos hikoilen.
Hauska yksityiskohta miehen sukkien vaihdosta, kun saavumme lomakohteen majoituspaikkaan, hän pesee ensimmäisenä jalkansa ja vaihtaa puhtaat sukat. Aivan riippumatta siitä, missä lomakohde sijaitsee ja miten sinne on saavuttu, omalla autolla Jyväskylään tai lentäen jonnekin ulkomaille.
Mä käytän alushousuja yleensä silloin kun lähden ulos tai jos on pitkä hame niin en aina silloinkaan. Viimeksi oli eilen alushousut jalassa ja sitä ennen oli kai maanantaina. Joka päivä käyn kuitenkin pihalla kävelemässä tai muuten vain ihmettelemässä. Kesällä varsinkin käytän pidempiä hameita. Talvella hameiden kanssa on pihalle lähtiessä sukkahousut ja silloin on yleensä alushousut myös jalassa. Kotona en oikeastaan koskaan pidä alushousuja. Totta puhuen, ei mulla taida olla kuin viidet parit alkkareita. Rintsikoita käytän päivittäin, koska rintani hikoavat ja en tykkää kun nämä lollot on vapaana. Tulee niska ja selkä todella kipeäksi. Sukkia käytän todella harvoin ja viimeksi olen sukkia ostanutkin varmaan lähemmäs 10 vuotta sitten. Ulkoillessa on joko sellaiset kengät, ettei sukkia tule laitettua tai sitten on sukkahousut jalassa.
gg oon 12v käyn 3 päivän välein suihkus(entiiä miks mut äiti ei anna mennä esim, jokatoinen päivä?) ja sillo vaihan kaikki vaatteet, paitsi rinsikat vaihan 1-2 viikon välein. ja kyllä, omistan jonkilaiset tissit, 70A kuppikoko. tällä hetkellä kumminkin vain 2 rinsikat niin tulee vaihdettua harvemminkin. alushousut saatan vaihtaa suihkupäivien välissä.
Tiiän. Toooosi vanha ketju mut ite vaihdan rintsikat 4-7pv välein (riippuu oonko hionnu paljon) alushousut 3pv en vaan nää tarvetta vaihtaa päivittäin. Sukat sama ku alushousut. Suihkussa käyn päivittäin.
Kerta viikkoon käännetään periaatteella ruskea eteen ja keltainen taakse. Sukkia en käytä.
Ennen vaihdoin sukkia rintsikoita ja alkkareita tyttöystäväni kanssa päivittäin mutta nykyään minulla on poikaystävä. Miten te muut biseksualit olette hoitaneet tämän vaihtamisen?
Sukat ja alushousut vaihdan pääsääntöisesti päivittäin. Jos on vaikka kengät pitkään jalassa, saatan vaihtaa toisen kerran päivässä sukat. Joskus taas saatan kotona pitää pari päivää samoja alushousuja, mutta yleensä joka päivä vaihdan. Rintsikoita pidän 3-4 päivää ja sitten vaihdan. Aluspaidat/topit 1-2 päivää.