Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein vaihdat alushousut ja sukat?

Vierailija
17.06.2014 |

Luin tässä järkyttyneenä tuota mieskuvatusketjua, jossa mammat kertovat että mies vaihtaa kerran viikossa kalsarit ja ei käy kahteen viikkoon suihkussa!

Kertokaas nyt itse että miten te ja kumppaninne toimitte? Koska sukat ja kalsarit vaihtoon ja entäs suihkut? Ja oletteko tyytyväisiä kumppaninne hygieeniaan? Ja harrastatko kuitenkin seksiä jos toinen ei esim ole käynyt viikkoon suihkussa? :/

voin aloittaa, itse laitan puhtaat sukat ja pikkarit joka aamu.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:15"]

Rehellisesti en muista koska olisin viimeksi käyttänyt alushousuja tai sukkia.... En ainakaan tämän vuoden puolella. Mutta Joo, niinä kertoina kun joskus olen käyttänyt, niin alkkarit menee pesuun yhden käyttökerran jälkeen (en siis ikinä missään olosuhteissa käytä alushousuja kotona, eli ovat olleet päällä muutaman tunnin kun laitan pesuun) ja sukkia voin pitää vaikka ikuisesti, josen satu johonkin paskaan tai kävele muuten likaisilla lattioilla. Jalat ei hikoa eikä haise. Ne ehtii muutenkin tuulettua hyvin siinä käyttökertojen välissä, kun käytän tosiaan ehkä kerran vuodessa :D

Suihkussa käyn yleensä päivittäin, joskus jos ei ole mihinkään menoa saatan pitää välipäivän. Alapään pesen jokaisen vessakäynnin yhteydessä, ja kainalot aamuin illoin. Mies käy suihkussa aina kun jetää ja aina kun tulee töistä eli 2-3krt päivässä riippuen ottaako päiväunet. Mies käyttää samoja kalsareita kyllä tosi pitkään, jossain vaiheessa siitä valitin, mutta ison sodan ja sokkotestin perusteella mun oli pakko myöntää että ne sen kalsarit ei kyllä oikeasti haise yhtään miltään ja näyttääkin täysin puhtailta vaikka Se niitä on monta viikkoa käyttänytkin.

[/quote] tämä kirjoitus on siis vitsi?? jos on totta, niin onpa omituinen pariskunta. anteksi nyt vaan, en halua loukata, mutta ihmettelen.

Vierailija
22/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paiva uudet t-paita, sukat ja alkkarit, paitsi joskus jos on kiiiire

yks tyttoystava vaihto pikkarit ehka kerran viikossa, eika kayttanyt sidettakaan kuin niina paivina - silti mitaan hajuja ei ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:22"]Käyn joka ilta suihkussa ja vaihdan silloin uudet pikkarit. Aamulla käyn joskus tarvittaessa suihkussa (esim kuuma yö tai menkat), mutta joka tapauksessa laitan puhtaat pikkarit jalkaan. Rintsikat vaihdan noin kolmen päivän välein tai useammin. Sukat vaihdan päivittäin. Mieheni käy suihkussa joka päivä ja vaihtaa aina uudet bokserit, sukat ja t-paidan.

[/quote]

Miksi se käyttää t-paitaa talvella?

[/quote]

Käyttääkö miehesi arkielämässä pitkähihaisia aluspaitoja:D

Vierailija
24/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen suihkun jälkeen. Joka aamu sekä iltaisin vaihdan alushousut. Yöllä nukun aika paljon villasukilla. 

Vierailija
25/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perhe käy päivittäin suihkussa 1-3 kertaa treenien lukumäärästä ja vuodenajasta riippuen. Nythän oli kauheat helteet ja sen takia täytyi käydä useamminkin. Vaatteet vaihdetaan samalla aina. Meillä tuleekin pyykkiä paljon, mutta lapset olen opettanut vaipasta päästyään huolehtimaan alusvaatteiden jne vaihdosta päivittäin. Samoin jos urheillaan niin hikisiä vaatteita ei käytetä uudestaan.

Vierailija
26/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumppania.

Suihku joka aamu, hampaat pesen 2x/pvä, pikkarit vaihtuu väh. kerran päivässä, sukat väh. kerran päivässä. Yleensä käyn aamulla suikussa, olen päivän niillä pikkareilla, ja sitten illan tienoilla jos tarvitsee lähteä jonnekin kauppaan ihmeellisempään paikkaan niin pesen alapään uudestaan ja vaihdan pikkarit. Rintsikat vaihtuu n. joka kolmas päivä (urheiluun omansa jne). Monesti on useammat likaantumassa, ku menen esim. aamupäivän valkoisella paidalla, valkeat rinsikat -->illalla päälle painijatoppi jonka alle balconettet tai x-olkaimiset.

Vierailija
27/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat joka pv. Pesen ne käsipesuohjelmalla joka päivä, omistan 5 liivit kuppikokoa H.

Sukkia käytän viileillä ilmoilla, kerran päivässä vaihdan.

Alushousuja olen nyt helteellä vaihtanut nelisen kertaa päivässä, pikasuihkun olen ottanut 3x pv.

Normaalilämpöisellä säällä käyn suihkussa aamuin illoin. Hiukset pesen joka toinen pv.

Työskentelen hoitoalalla, haluan olla siisti ja raikas potilaidenkun tähden, ettei heidän tarvitse voida pahoin hikisistä kainaloistani joir joutuvat välillä nuuhkimaan läheltä.

Inhottavalle haisee myös pari päivää pesemättömänä muhinut alapää hikisine nivustaipeineen...pari työkaveria haiskahtaa tosi tunkkaiselle.

Vierailija
28/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ja sukat vaihdan kerran päivässä, sukkahousuja saatan käyttää kahtena päivänä, jos eivät haise miltään. Rintsikoita mulla on puolikäyttöisinä aina useampia, en käytä välttämättä samoja peräkkäisinä päivinä, mutta en myöskään pese niin pitkään, kun tuntuvat puhtailta. 

Mies vaihtaa kalsarit ja sukat pari kertaa viikossa. Olen toistuvasti pyytänyt vaihtamaan edes sukkia useammin, mutta ei mene perille. 

Vierailija
29/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina, kun vain löytyy joku joka suostuu vaihtamaan kanssani.

Vierailija
30/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn suihkussa ja vaihdan aluvaatteet. Näin tekee miehenikin - onneksi!

Vierailija
31/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan alusvaatteet aina riippuen miten paljon niitä käytän. Kotona ollaan aina alasti, mitäpä sitä suotta kaksistaan ollessa vaatteita pitämään ja säästyy turhalta riisumiselta ennen seksiä. Onhan se typerää riisua ja pukea monta monta kertaa päivän aikana ;)

Huvittava keskustelu. Tulin lähinnä nauramaan noille alapeukutuksille :D Eipä minua kiinnosta miten usein muut vaihtaa pikkuhousunsa ellei joku viereen istuva mamma lemua todella pahasti, sitten saattaa käydä mielessä että milloin lie mahtanut peseytyä.

Enpä usein törmää haiseviin ja likaisiin ihmisiin

Vierailija
32/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä puhtaat ylle! Kun tapasin nykyisen mieheni hän oli puolisolta oppinut että kolmen päivän välein vaihdetaan niin paita, kukat ja alushousut. Ehei kyllä tässä huushollissa.

mieheni tekee vielä aika ruummiillista työtä ja hikoilee joskus aika paljon ja tietenkin vaatteet haisevat. 

Ei se vaadi paljoa kahden ihmisen taloudessa että joka päivä vaihtuu vaatteet. 

Mielummin sitä tuoksuu hyvälle kun näkee ihmisten nyrpistelevän nenää ympärillä :) 

Vierailija
33/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla laitan puhtaat pikkarit jalkaan. kun käyn töiden jälkeen pikasuihkussa, laitan puhtaat, eikän likaisia housuja voi laittaa puhtaalle iholle. Iltasuihkunjälkeen en enää laita housuja yöksi. Rintsikat menee kaksikin päivää, jos ei hikoile. Sukat vaihtuu monta kertaa päivässä, jos otan välillä pois jalasta. Ei vain pysty laittaan käytettyjä. Sama jos käy vaikka kesällä järvessä, pitää olla puhtaat alushousut.

Vierailija
34/90 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:00"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:06"]

Joka päivä uudet rintsikat?! Huh.. rintsikat vaihdan n. viikon välein. Alushousut pysyvät jalassa päivästä puoleentoista (joskus jos suihkussa en pääse käymään niin 2 päivää) sukat menevät päivän tai vaikka neljäkin. Tykkään olla kotona ja varsinkin kesällä avojaloin, eli jos ainoastaan sukat laitan kun käyn kaupassa ja asioilla ne ei kerkeä likaantumaan. Jalkani eivät myöskään hikoile

Rintsikat on vaihdettava aina kun käy suihkussa, menneen kesän helteillä joka päivä.  Paljasta ihoa vasten, kuvitelkaa.  No talvella voi olla eri asia, liivejä saa niin halvalla että ainakin kymmenet pitäisi olla.

Hikoilun tähden myös alushousut useasti päivässä samoin t-paita.

Käsien pesu useasti.

[/quote]

[/quote]

mistä,saa halvalla g / h 85 liivejä?

[/quote]

Tiedä sitä, mutta luulisin olevan ainakin kahdet että voi pestä joka päivä.

Vierailija
35/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on nykyään kun pitää asua milli millissä kiinni muissa niin mitään ei saa haista ,ilmankos sitä vettä kuluu ihan TOLKUTTOMASTI toisilla kun KOKOAJAN pitää suihkussa olla!

Aina oon ihmetelly miksi pitää nukkumisen jälkeen suihkuun mennä? kuinka paskaset lakanat teillä on jos likaannutte??

Usein näill suihkuttelijoilla sitten on kuiva iho ja joutuu käyttää kaikkia voiteita,samoin USEIN ovat nuhassa ja flunssassa kun kokoajan pitää vedellä lotrata,talvipakkasellakin pitää ensin käydä suihkussa ja sitten letti putkella mennä toihin että varmasti palentuu.

Vierailija
36/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:06"]Joka päivä uudet rintsikat?! Huh.. rintsikat vaihdan n. viikon välein. Alushousut pysyvät jalassa päivästä puoleentoista (joskus jos suihkussa en pääse käymään niin 2 päivää) sukat menevät päivän tai vaikka neljäkin. Tykkään olla kotona ja varsinkin kesällä avojaloin, eli jos ainoastaan sukat laitan kun käyn kaupassa ja asioilla ne ei kerkeä likaantumaan. Jalkani eivät myöskään hikoile
[/quote]

Hyi vittu.

Vierailija
37/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suihkun jälkeen vaihdan alushousut. Käyn suihkussa yleensä vähintään kerran päivässä (jos treenaan tai muusta syystä hikoilen paljon niin useammin), joskus jos olen vain kotona niin jätän suihkun väliin, vaikka se ällöttää itseänikin... liika suihkuttelu kuitenkin kuivattaa ihoa ja tukkaa tosi paljon.

Sukat vaihdan tarpeen mukaan, nämäkin yleensä vähintään kerran päivässä, mutta kotona en yleensä käytä sukkia, joten jos olen pitänyt sukkia vain esim. tunnin koko päivän aikana niin voin käyttää samoja vielä seuraavana päivänä. Sukkahousuja käytän joskus pidempään... nyt olen kyllä pyrkinyt ostamaan niitä enemmän, koska ällöttävää niidenkin käyttö pesemättä useaan kertaan.

Rintsikoita en vaihda yhtä usein enkä paitaa, näihin mulla on sääntönä, että sitten kun ei enää tunnu raikkaalta. En normaalioloissa tosiaan hikoile juurikaan, ja kuten joku epäili, niin pienet tissit on juu (en tunne käsitettä "tissihiki"). Lisäksi en rintsikoitakaan käytä yleensä kotona, tai muutenkaan samoja vaatteita kuin ihmisten ilmoille mennessäni.

Vierailija
38/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä! Niin sukat, alusvaatteet kuin suihkukin! Herrajumala, en ikinä voisi olla ihmisen kanssa hoka ei huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
39/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole hygieniaongelmia, ei yli- eikä alisuuntaan. 

Alushousut vaihdetaan joka tai joka toinen päivä. Sukkia vaihdetaan ehkä hieman harvemmin. joka - joka kolmas päivä. Vuodenajalla ja säällä on merkitystä. Teemme molemmat henkistä työtä, joten työssä ei likaannu eikä hikoa. 

Suihkussa käydään olosuhteiden mukaan useampia kertoja viikssa, joskus päivittäin, joskus pari, kolme kertaa. Kyllä aikuinen ihminen osaa pitää itsensä puhtaana, ei se mikään suorite ole toi joku juttu, johon on jotkut kaikkia koskevat säännöt. 

Vierailija
40/90 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä puhtaat alusvaatteet ja sukat. Kotisukkina käytän tosin villasukkia useamman päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan