Lähtisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa?
Tutustuin treffipalstalla yhteen mieheen ja olemme nyt kirjoitelleet ja soitelleet videopuheluja joitakin viikkoja. Välimatkaa meillä on niin paljon, että emme ole pystyneet tapaamaan vielä mutta olemme yhteydessä whatsapissa joka päivä. Tunnustan että olen käynyt kurkkimassa miehen profiilia ja huomasin että mies oli muuttanut profiilitekstiä ja käy paikalla aika usein. Tiedän, että emme ole vielä tavanneet livenä mutta silti jotenkin fiilikset lopahti. Itse en pysty keskittymään kuin yhteen tuttavuuteen kerrallaan. Kuitenkin mies itse viestittelee joka päivä vaikka itse en ottaisi yhteyttä.
Olemme puhuneet tapaamisesta ja se edellyttäisi sitä että minä ajelen parinsadan kilometrin päähän (mies myös joutuu matkustamaan.) Lähtisitkö treffeille niin kauas jos tiedät että mies notkuu jatkuvasti deittiprofiilissa? Ja juu tiedän että livenä ne kemiat katsotaan, mutta jotenkin vaan meni fiilikset ja tuli lähinnä olo että etsii parempaa ja olen varasijalla. Ajatuksia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko asettaa etäisyys vähän pienemmäksi. Vaikka kuinka olisitte kiinnostuneita, käytännön asiat saattavat tulla suhteen esteeksi. Ja joo, jos ei ole edes tavattu ei tarvitse poistaa profiilia.
Asun korvessa, samoin mies! :) Ja en ole missään vaiheessa odottanut että profiili poistetaan, onhan se itsellänikin.
Ap
Itse en etsisi ikinä seuraa noin kaukaa. En ennen ensimmäistä tapaamista edellyttäisi vain minuun eskittymistä, enkä itsekään vielä ennen tapaamista löisi ajatuksissani mitään lukkoon hänen suhteen. Mutta tuo välimatka olisi minulle ongelma. Tokihan sitä pystyy matkustamaan 200 kilometrin päähän, mutta en jaksaisi jatkuvasti tuollaista reissaamista. Joten se tarkoittaisi joko sitä, että nähdään tosi harvoin, tai sitten näemme usein ja väsyn ja uuvun. Ja kuinka kauan elämä olisi etäsuhdetta? Itse en ainakaan olisi valmis muuttamaan.
En kysynyt kenenkään mielipiteitä välimatkasta eikä kiinnosta kenenkään omakohtaiset mielipiteet ja kokemukset etäsuhteista. Kumpikin ihan tarkoituksella etsii seuraa kauempaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt kenenkään mielipiteitä välimatkasta eikä kiinnosta kenenkään omakohtaiset mielipiteet ja kokemukset etäsuhteista. Kumpikin ihan tarkoituksella etsii seuraa kauempaa.
Ap
Mikä idea tuossa kauempaa seuran etsinnässä on?
Miksi pitäisi keskittyä vain yhteen ihmiseen, jos ei olla edes tavattu vielä? Taidat olla mustasukkainen luonne, joten ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen eri, mutta itse palasit tähän välimatkateemaan kaksikin kertaa sekavassa tekstissäsi. Nyt tiuskit siitä, että joku sitä kommentoi ja kertoo kokemuksiaan. Suurempi ongelma vaikuttaa tarkennustesi jälkeen (ei käy aloituksesta ilmi) olevan profiilitekstin muuttaminen, nyt kun sinä pidät yhteyttä. Mitä sitten, ettehän ole tavanneet?
Onnea yrityksellesi, jospa joku sattuu etsimään ajatustenlukijaa.
Pettäjä mies tuo on. Ei kannata tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa-a kuule, voisko olla vaikka se että asuu tuppukylässä ja tulevaisuudessa on vaikka toiveena muuttaa toisaalle? Vai luuletko että kaikki suomalaiset asuu kehä kolmosen sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko asettaa etäisyys vähän pienemmäksi. Vaikka kuinka olisitte kiinnostuneita, käytännön asiat saattavat tulla suhteen esteeksi. Ja joo, jos ei ole edes tavattu ei tarvitse poistaa profiilia.
Asun korvessa, samoin mies! :) Ja en ole missään vaiheessa odottanut että profiili poistetaan, onhan se itsellänikin.
Ap
Mitä sä sitten oikein valitat? 😂
Luota vaistoosi äläkä koskaan jahtaa miestä. Aatami etsii kylkiluunsa ja häntäheikki aidsin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi keskittyä vain yhteen ihmiseen, jos ei olla edes tavattu vielä? Taidat olla mustasukkainen luonne, joten ei jatkoon.
Ah minä rakastan näitä womanizereita. Aina kun yksi osuu tähtäimeeni painan liipasinta ja sydämeni hypähtää hieman riemusta. Olkaa enemmän, olkaa isommin.
Jessus täällä on tyhmää porukkaa. Luetun ymmärtäminen nolla.
Mitä mielipiteitä oikein haluat jos täällä ei saa kommentoida välimatkaa tai muutakaan?
Muutenkin sun mielestä deittiprofiili on näköjään ok olla, mutta mies ei sitä saisi käyttää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taitaa olla omassa kylässä jo kaikki käyty läpi :)
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä mies tuo on. Ei kannata tavata.
Miten voi pettää ihmistä jota ei ole edes koskaan tavannut?
Rohkeasti vaan tapaamaan. 200 km on mitön matka. Minä löysin puolisoni lähes 4000 km päästä. Sitten kun rakastuu niin kilometrit on vain järjestelykysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varatut kun paneskelee, on parempi ettei vieras ole ihan samasta kunnasta. Siinä käy helposti käry, kun salapano onkin joku lapsen kaverin vanhempi, tai joku puolison joogakaveri tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielipiteitä oikein haluat jos täällä ei saa kommentoida välimatkaa tai muutakaan?
Muutenkin sun mielestä deittiprofiili on näköjään ok olla, mutta mies ei sitä saisi käyttää :D
Perinteinen nainen.
Kysyy mielipidettä, mutta haluaa vain sellaisia vastauksia, jotka tukevat hänen omaa näkökulmaansa.