Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä niissä on se juttu?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddystore.fi niitä myy eli netistä tilataan. Jotain malleja myös kekäleessä.. Onhan ne supermukavat mutta kotona pidän silti ihan lököhousuja, hieman tyyriit nuo freddyt ihan kotihousuiksi :)

Vierailija
82/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miesparkoja. Koko ajan tulee lisää kaikkea millä nainen ensin hakee katseita kaupungilla mutta kun vaatteet otetaa pois niin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:34"]

Voi luoja. "aikuiset" naiset itkee että jonkun vaatekappaleen käyttö on "siis tod niin noloo kaikkien mun tuntemien ihmisten mielestä lol".

Kasvakaa ja oppikaa suvaitsemaan eri tyylit.

[/quote]

enpä tiedä onko teinimisukoiden rintsikkahousuja käyttävä sen aikuisempi....

Vierailija
84/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Minä kuuluin vuoden alussa näihin haukkujiin: housut olivat minusta nolot ja armotta vittuilin siskolleni että miten hän kehtaa niitä käyttää. Nyt kuitenkin kaikki ne kyykyt ovat tuottaneet sen verran tulosta, että hitto! Vyötärö on kokoa xs-s ja reidet ja pylly m niin on muuten vaikea löytää sopivia housuja. Sitten tajusin, että mitäs jos... Mitä jos siskoni puhuikin totta? Freddyt ovat oikeasti mukavat ja korostavat parhaita puolia? Kokeilin niitä kaupassa ja hallelujah. Täydellistä. Housut jotka myötäilee muotoja eikä litistä peppua! Ei ole enää ollenkaan nolot kun on lättäperse poissa :D Ja jep, kokeilin niitä vuoden alussa kun pylly oli mitä oli ja ei todellakaan näyttäneet hyvältä, ei nekään ihmeitä tee jos on kunnon selkäperse. Aah kyllä nyt kelpaa!

Vierailija
85/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:21"]

No onpa ihan hirveen nolot housut joo... Taidat olla vaan kateellinen kun itselläsi ei ole varaa niihin? :D

[/quote]

Aika huonosti on Suomessa ihmisten asiat jos jollain ei ole varaa johonkin housuihin:( En osaa kuvitella tuollaista köyhyyttä. Mutta siis, toisten mielestä housut toimii ja toisten mielestä ei. Siis miksi joku jolla on hyvä peppu käyttäisi tuollaisia? Tai jos on huono peppu, tuskin ne ihmeitä kuitenkaan tekee? No ihan sama, mutta minusta tuollaiset housut on kyllä aika nolot, verrattavissa siihen että joltain näkyisi paidan läpi selkeästi jotkut hillittömät toppaukset rintsikoista läpi. Eikö nuo tuollaiset tyylittömät kropan korostamiset ole jo vähän poissa muodista muuten kuin joidenkin fitnesspimujen kohdalla, joiden vaatteet nyt muutenkin yleensä on mitä on? Sitä kroppaa kun voi korostaa hyvällä maullakin pukeutumisella. Jotenkin vaan nuo housut viestivät minusta että joko niiden pitäjä on hyvin epävarma takamuksestaan tai haluaa sille huomiota tyylillä "katsokaa minun takapuoltani". Vähän samaa viestii joku todella avonainen kaula-aukko:)

Vierailija
86/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:20"]

Voi luoja. "aikuiset" naiset itkee että jonkun vaatekappaleen käyttö on "siis tod niin noloo kaikkien mun tuntemien ihmisten mielestä lol".

[/quote]

[/quote]

Olen ihan aikuinen ja minusta tuollaisten pöksyjen käyttö on hyvinkin noloa. Teininä ehkä olisin saattanutkin pukea rintsikkahousut, silloin kun oli niin ylitsevuotava tarve näyttää seksikkäältä, ja seksikkäänä pidin tyrkyn näköistä. Nykyään sitten näytän mieluummin tyylikkäältä, ja on paitsi noloa niin myös arvoa alentavaa olla tyrkkymäinen.

Vierailija
87/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllähän nuo korostaa kovasti, enempää en tästä  nykyisestä nuorisomuodista sano mitään mielipidettä.

Mulla on aina ollut pyöreä, pullea persus omasta takaa(ihan hoikkanakin), ja haluaisin ennemmin jotkut litistävät. Inhoan tätä pyöreää takamusta.

Vierailija
88/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:10"]

Todella noloa käyttää persehousuja. Housuja, jotka suunniteltu perseen kohotukseen ja sen esittelemiseen. Vaikka olisivat mitkä taikapöksyt ja perse muuttuisi latinoksi, niin ihan tolkuttoman noloa se on.

[/quote]

Sama kuin pushupit, makeupit ja muut joilla koitetaan korostaa hyvä puolia/esittää itsensä todellista parempana? Noloako?

Vierailija
89/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:20"]

[/quote]

[/quote]

Olen ihan aikuinen ja minusta tuollaisten pöksyjen käyttö on hyvinkin noloa. Teininä ehkä olisin saattanutkin pukea rintsikkahousut, silloin kun oli niin ylitsevuotava tarve näyttää seksikkäältä, ja seksikkäänä pidin tyrkyn näköistä. Nykyään sitten näytän mieluummin tyylikkäältä, ja on paitsi noloa niin myös arvoa alentavaa olla tyrkkymäinen.

[/quote]

Niin, yleensä tyrkysti pukeutuvat nykyään vain joko nuoret, jotkut sellaiset tupakkaa ja sidukkaa vetävät lävistetyt amistytöt joilla mustaa, violettia, punaista ym. ja sitten jotain crazyage farkkuja ym., tai sitten nuo fitnesstouhuihin hurahtaneet tytöt (jotka aina muutenkin seuraavat ihanteita ja muotia orjallisesti) joilla on tarve esitellä sitä huimaa kroppaansa että katsokaa kaikki miten olen treenannut, paljon jotain tribaalikamppeita, camokuosia, mustaa, pinkkiä, tiukkaa housua ja avonaista toppia, vatsa paljaana ja jotain kultaista härpäkettä yleensä vielä. Seksikäs kun voi olla tyylikkäästikin, mutta kaikilla ei vain sitä tyyliä ja hyvää makua ole. Fitnesstytöt ovat aika näkyvä ryhmä näistä tyylittömistä, mutta antaa pitää nolot housunsa kun kerran ovat niin huomionkaipuisia että pitää sitä kroppaa jotenkin yrittää esitellä.

Vierailija
90/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:43"]

Mulla on aina ollut pyöreä, pullea persus omasta takaa(ihan hoikkanakin), ja haluaisin ennemmin jotkut litistävät. Inhoan tätä pyöreää takamusta.

[/quote]

Tiedän useamman ystävättären joilla on tissien kanssa sama homma, lähes vihaavat suuria rintojaan.

Vierailija
91/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:10"]

Todella noloa käyttää persehousuja. Housuja, jotka suunniteltu perseen kohotukseen ja sen esittelemiseen. Vaikka olisivat mitkä taikapöksyt ja perse muuttuisi latinoksi, niin ihan tolkuttoman noloa se on.

[/quote]

olkoon noloa..... Näin mieskatsojaan silmiin aivan loistavat housut. Lisää freddyperseitä !

Vierailija
92/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 15:03"]

http://instagram.com/p/xcqgp_h3Y8/# Joidenkin mielestä hienot, mutta minusta antavat tyrkyn ja pinnallisen kuvan.

[/quote]

....kuolaan...

Vierailija
93/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks naiset haluu perseestään puolipallon?

Vierailija
94/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sulle tosiaan takapuolestani lähettää kuva housujen kanssa. Ja ehei, en kyykkää.

Vierailija
95/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:03"]

Hahah, voi vitun lähiömutsit, pitäiskö niiden farkkujen olla sitten nämä "kivat" edestä valkokulutuksiset ja perseessä kruunun log?  Freddyt näyttää oikeesti naisten päällä kiihottavilta!  ja kun perus suomi perse nyt sattuu olee mallia lättänä ( ehkä leveyttä on mutta ei ulonevuutta)  nii näähän on just passelitt farkut suomalaisille, mä en kyl tajuu ollenkaa tän maan tätä helvetin kyynisyyttä joka vitun asiassa.

Tämänkin ketjun ( varmasti 90rossaa) kirjottajista on lapsen saanut siinä 20-25v ja kas kas jäikin ne raskauskilot päälle ja sit ollaan niin vitun pikku aikuista / muka sivistyneitä. Muotitietoisuus on jäänyt sinne ysärin/milleniumin vaihteeseen, olis ehkä parempi ku pitäisitte vaan ne turpanne kiinni ja syöttäisitte vaan sille pikku veetille sitä omenasose pilttiä kuin puuttuisitte nykyajan ihmisten juttuihin mihin ei tod kuulu lapsien teko ennen 35v ikävuotta. Koska jos teet nuorena sen pennun niin sun nuoruus menee vituiks ja kaikki makeet jutut jää kokematta(nii ja perse levii siihen malliin että edes freddyt ei auta mitään oikeastaa pahentaa tilannetta).

Nii ja ottakaa välillä siltä teidän taksikuski/Autontuunaja/raksamies/työtön/Elämämkoululais mieheltä vaikka suihin, nii ei tarvi täällä internetin syövereissä (facebook työpaikan ollessa :kotiäiti) kirjotella katkeria kaskuja erinäisistä teidän pikku mieltännne askarruttavista asioita.

ps.Tribaali tatuointi ei ole cool

Pss. Bodattu mies ei ole cool

Psss. Suomileijona logo missään muodossa ei ole cool

Pssss. Jääkiekko ei todellakaan ole cool

Toivoo Sakari kiimaniemi punkaharjulta

[/quote]

Mun mielestä nuo housut on just sitä lähiötyyliä. Ne, jotka 10 vuotta sitten pitivät niitä edestä valkoisia farkkuja, pitävät nykyään sitten näitä.

Vierailija
96/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jätetään huomioimatta se seikka että Freddyillä on nykyään melko säälittävä maine ja käyttäjät leimataan feikeiksi, niin täytyy kyllä ihmetellä miksi kukaan ylipäätään maksaisi lähes sata euroa noin huonolaatuisista housuista?! Keskustelupalstoja ja esim. FB-kirppiksiä selamaalla käy hyvin selväksi että housuilla on tapana hajota jopa yhden käyttökerran jälkeen. Juurikin tuolla fb-kirppiksellä Freddyjen myynti-ilmoituksista lähes kaikki tuntuvat alkavan sanoilla "pari kertaa käytetyt, repeämää saunoissa ja pari reikää paikoissa X".

Tuolla hinnalla kun saisi jo ihan laadukkaatkit farkut.

Vierailija
97/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 12:03"]
Hahah, voi vitun lähiömutsit, pitäiskö niiden farkkujen olla sitten nämä "kivat" edestä valkokulutuksiset ja perseessä kruunun log?  Freddyt näyttää oikeesti naisten päällä kiihottavilta!  ja kun perus suomi perse nyt sattuu olee mallia lättänä ( ehkä leveyttä on mutta ei ulonevuutta)  nii näähän on just passelitt farkut suomalaisille, mä en kyl tajuu ollenkaa tän maan tätä helvetin kyynisyyttä joka vitun asiassa.

Tämänkin ketjun ( varmasti 90rossaa) kirjottajista on lapsen saanut siinä 20-25v ja kas kas jäikin ne raskauskilot päälle ja sit ollaan niin vitun pikku aikuista / muka sivistyneitä. Muotitietoisuus on jäänyt sinne ysärin/milleniumin vaihteeseen, olis ehkä parempi ku pitäisitte vaan ne turpanne kiinni ja syöttäisitte vaan sille pikku veetille sitä omenasose pilttiä kuin puuttuisitte nykyajan ihmisten juttuihin mihin ei tod kuulu lapsien teko ennen 35v ikävuotta. Koska jos teet nuorena sen pennun niin sun nuoruus menee vituiks ja kaikki makeet jutut jää kokematta(nii ja perse levii siihen malliin että edes freddyt ei auta mitään oikeastaa pahentaa tilannetta).

Nii ja ottakaa välillä siltä teidän taksikuski/Autontuunaja/raksamies/työtön/Elämämkoululais mieheltä vaikka suihin, nii ei tarvi täällä internetin syövereissä (facebook työpaikan ollessa :kotiäiti) kirjotella katkeria kaskuja erinäisistä teidän pikku mieltännne askarruttavista asioita.

ps.Tribaali tatuointi ei ole cool

Pss. Bodattu mies ei ole cool

Psss. Suomileijona logo missään muodossa ei ole cool

Pssss. Jääkiekko ei todellakaan ole cool

Toivoo Sakari kiimaniemi punkaharjulta

[/quote]
Moneenko ketjuun copy pastaat saman tekstin?
T. Pitkä, hyväperseinen, lapseton, 23-vuotias blondi

Vierailija
98/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupungilla odotellessani kaveria, vähän matkan päässä seisoskeli freddyhousuinen nuori nainen. Siinä sitten joku miesporukka innoissaan kyyläs sitä sen persettä, voi kun olisivatkin tienneet totuuden :) 

Vierailija
99/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:45"]

Kerran kaupungilla odotellessani kaveria, vähän matkan päässä seisoskeli freddyhousuinen nuori nainen. Siinä sitten joku miesporukka innoissaan kyyläs sitä sen persettä, voi kun olisivatkin tienneet totuuden :) 

[/quote]

Mielelläni kuulisin mikä oli totuus ? Etten mene samaan lankaan.

Vierailija
100/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetelly näitä ihmisiä, jotka vetävät herneet nenään jostain vaatekappaleesta, mikä on toisen ihmisen päällä. Eikö tosiaan ole muuta mietittävää vaan pitää keskittyä toisten vaatekaapin sisältöön. Itse en pidä noiden freddy housujen ulkonäöstä mutta mulle on aivan sama kuka niitä käyttää enkä ajattele ylipäätään ihmisiä NOLOINA vaatetuksen perusteella, mikä on muuten varsin lapsellinen ilmaisu. Ehkä saatan ajatella että joku tietynlainen pukeutumistyyli on sopimaton johonkin tilanteeseen mutta tämä jo vaatii sen että tyyliin kannikat roikkuu ulkona tms. Itse keskityn enemmän siihen kuinka itse pukeudun, en siihen mitä muut haluavat päälleen laittaa. Uskon, että tämä freddyjen viha juontaa juurensa siitä että naiset haluavat sitä peppua tuoda esille enemmän ja toisia naisia tämä ärsyttää suuresti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän