Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä niissä on se juttu?

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset täällä haukkuu freddyjen käyttäjiä :D itse en omista kyseisiä housuja, mutta ei minua kiinnosta jos toiset käyttävät niitä eikä siinä ole mitään noloa... jos ne kohottavat jonkun itsetuntoa niin hyvä vaan!

Vierailija
122/136 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon freddyt tuli muotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on freddyt ja ihan käytän niitä kuin mitä tahansa farkkuja ihan vai sen mukavuuden ansiosta. Joustavat hyvin ja pääsee monelle mutkalle ilman että tArvii kiskoa niitä housuja kokoajan ylemmäs (silikonisauma vyötäröllä). Mulle on se ja sama miltä se beba näyttää kunhan ei paljaanavilku:D Laatu tosin ei ole priimaa ja jos vaikkapa ginan farkkuihin tulksi tuo silikoni sauma vyötärölle ja kunnolla joustoa niin ostaisin.

Vierailija
124/136 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä ylemmän tahon ihmisiä jotka haluaa jakaa yltiöarvokkaita "faktojaan" netissä ja usein vielä anonyymin takaa :D

Vierailija
125/136 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niimpä, tyhmä tapella puolesta tai vastaan asiassa joka perustuu suoraan vain mielipiteeseen ja katsojan silmiin. Itse tykkään ko housuja käyttää ennenkaikkea mukavuuden takia, eivät lisää tai vähennä itseluottamustani :) Jokaisella on omat motiivinsa käyttää sellaisia vaatteita kun käyttää ja siitä vaan! Whatever makes you happy 🙏🏼

Vierailija
126/136 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että suurin osa noista joilla on heti mennyt noi housut rikki, on omannu vähän enemmän läskiä siellä reisissä. Enkä tarkoita edes paljoa, vaan sen verran mitä ihan normaalipainoisella, muttei  kaikista hoikimmalla, saattaa yleensä olla. Itse voin ainakin kokemuksesta sanoa, että mitkä tahansa tiukat farkut (jotka siis istuu kivasti) menee kyllä melko nopeasti haaroista rikki jos reidet esim. hankaa toisiinsa helposti. Itsellänikin meni aina kaikki farkut n. 2kuukaudessa rikki, mutta nykyään kun reidet on paremmassa kuosissa, kestää farkut helposti vuosia. 

Pari omaa ystävääni omistaa Freddyt ja kummatkin vannovat niiden puolesta, ja kyllä, kummatkin treenaavat innokkaasti. Perseet on valmiiksi mainiot, mutta Freddyjen kanssa vielä paremmat. Kummallakaan ei ole mennyt vielä rikki vaikka toisella on ollut Freddyt käytössä jo pienen ikuisuuden. 

Vierailija
127/136 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jätetään huomioimatta se seikka että Freddyillä on nykyään melko säälittävä maine ja käyttäjät leimataan feikeiksi, niin täytyy kyllä ihmetellä miksi kukaan ylipäätään maksaisi lähes sata euroa noin huonolaatuisista housuista?! Keskustelupalstoja ja esim. FB-kirppiksiä selamaalla käy hyvin selväksi että housuilla on tapana hajota jopa yhden käyttökerran jälkeen. Juurikin tuolla fb-kirppiksellä Freddyjen myynti-ilmoituksista lähes kaikki tuntuvat alkavan sanoilla "pari kertaa käytetyt, repeämää saunoissa ja pari reikää paikoissa X".

Tuolla hinnalla kun saisi jo ihan laadukkaatkit farkut.

Niin tää piti siis tähän lainata.

Veikkaan, että suurin osa noista joilla on heti mennyt noi housut rikki, on omannu vähän enemmän läskiä siellä reisissä. Enkä tarkoita edes paljoa, vaan sen verran mitä ihan normaalipainoisella, muttei  kaikista hoikimmalla, saattaa yleensä olla. Itse voin ainakin kokemuksesta sanoa, että mitkä tahansa tiukat farkut (jotka siis istuu kivasti) menee kyllä melko nopeasti haaroista rikki jos reidet esim. hankaa toisiinsa helposti. Itsellänikin meni aina kaikki farkut n. 2kuukaudessa rikki, mutta nykyään kun reidet on paremmassa kuosissa, kestää farkut helposti vuosia. 

Pari omaa ystävääni omistaa Freddyt ja kummatkin vannovat niiden puolesta, ja kyllä, kummatkin treenaavat innokkaasti. Perseet on valmiiksi mainiot, mutta Freddyjen kanssa vielä paremmat. Kummallakaan ei ole mennyt vielä rikki vaikka toisella on ollut Freddyt käytössä jo pienen ikuisuuden. 

Vierailija
128/136 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tietoa mistä saisi tilattua/ostettua saman tyyppistä kangasta olevat EI freddy housut? Ja harmaan väriset? Ne saumat siellä perseenposkien ympärillä ei ole ihan oma juttu, mutta joustavasta ja harmaan sävytteisestä kankaasta tykkäsin.

Vierailija
129/136 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin superseksikkäät housut joten ostin vaimolle kahdet lahjaksi. Idea tuli salikissalta joka naksautti niskat :-)

Kuulemma myös erinomaisen mukavat jalassa.

Vierailija
130/136 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua teitä. Ihan oikeesti, eikös kaikkien pitäs saada käyttää sellasia housuja ku haluaa. Jos ne housut häirihtee teitä nii paljo ni ei tarvii katella kenenkää persettä.

Vierailija
131/136 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, miuta ei kiinnosta paskaakaan kuinka hyvältä tai huonolta näytän jonkun miehen silmissä. Tärkeintä että itse tykkää ja tuntee olonsa hyväksi itsessään.

Vierailija
132/136 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääh fapfapfap namz

Vierailija
133/136 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä on se juttu?

Näyttävät hyvältä naisen itsensä mielestä tietysti.. Ei niitä nyt ainakaan miesten huomion takia pidettäisi eihän.

Vierailija
134/136 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ihan vaan miehelleni mieliksi, tykkää jo valmiiksi mun pepasta ja on kyllä tutustunut siihen aivan joka kulmasta! Pikkulisä parisuhteeseen ja mitäs se haittaa jos muutkin kattoo? Katson itsekin kaikkea kivaa, mutta vain katson, ja minuun koskee vain yksi😊

Vierailija
135/136 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä perse pitää tuoda korostetusti tyrkylle että saisi enemmän huomioo, en oikein ymmärrä miksi nykyään pitää antaa itsestään niin huorahtava kuva

Vierailija
136/136 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni ollut useita freddyjä ja olen kyllä aivan koukussa, koska ovat vaan niin kivat jalassa ja kyllä se perse vaan hyvältä niissä näyttää. ;) MUTTA ovat kyllä aivan paskalaatuisia. Hajoavat pikkureille muutamassa kuukaudessa ja ei mun reidet ei osu toisiinsa. Olen aivan hukassa, kun ovat noin paskaa laatua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi