Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyajan ilmiöitä: Kielen näyttäminen kuvissa...sarjassamme asioita joita en ymmärrä

Vierailija
23.11.2022 |

Aiheesta tuskin täällä saa keskustella, mutta nyt jonkin aikaa Tinderiä käyttäneenä tullut vastaan yllättävän monta kuvaa jossa aikuinen reilusti yli kolmenkymmenen oleva mies näyttää kieltä.
Herättää ihmetystä miksi ihmeessä kukaan itseään fiksuna pitävä mies tai aikuinen nyt ylipäätään tekisi noin, saatika valitsisi juuri tuollaisen ilmeen ja kuvan profiiliin?! En vain ymmärrä mitä tuolla haetaan, tiedän että jotkut teinit ja naiset poseeraa noin ja ehkä teineiltä sen vielä ymmärtääkin, mutta ihan ehdoton viimeinen raja tai sen ylitys on jos aikuinen mies käyttää samaa poseerausta.

Muuten voi olla ihan ok profiili, mutta heti jos tuollainen kuva tulee sieltä vastaan niin on vain jotenkin niin heh, vastenmielinen kokemus että ei vaan pysty muuta kuin laittaa ruksia.
Mutta kaipa se on kuitenkin hyvä asia, niin voimme säästyä toisiltamme.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yököttää katsoa, en kyllä ymmärrä ja sitten naiset suu auki kuvissa, huulet törröllään,

onkohan pään sisällä sitten mitään vai ei??

Vierailija
2/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kanssa kirjoitti:

Kyllä yököttää katsoa, en kyllä ymmärrä ja sitten naiset suu auki kuvissa, huulet törröllään,

onkohan pään sisällä sitten mitään vai ei??

Mullakin noista kielen esittely kuvista tulee aito inhoreaktio. Kyllä ainakin omassa lapsuudessa juuri opetettiin että kielen näyttäminen on rumaa, enkä muista että muut kuin lapset olisivat sitä tehneet, Mutta se ei ollut mikään yleisesti hyväksytty tai ihannoitu juttu.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ymmärrä minäkään mitä noilla poseerauksilla haetaan? Mutta jospa ne saman henkiset naiset sitten tunnistavat tuolla tavalla ne miehet sieltä tai jotain :D

Vierailija
4/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naisetkii tekee tai suu auki poseeraa että kieli näkyy

5/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siten voi ainakin karsia sovinnaisuuksien ja paikallisen tapakulttuurin pohjalta arvolatautuneita mielipiteitä tehtailevat.

Vierailija
6/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että tuo meni jo muodista, mutta ei ilmeisesti. Sama kuin nuo huulten muikistelut, yritin etsiä yhden tutun instasta selfietä, jossa hänellä ei olisi huulet törössä. Monen vuoden kuvat selasin, mutten löytänyt yhtään.

Vierailija
7/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se hyvä puoli, että halukas voi tarkastaa kielen kunnon. Mutta yököttävää sitä on katsella. Jotenkin tahdotonta touhua. Keisarin uudet vaatteet, nyky maailmassa.

Vierailija
8/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas minulle, että mikä teitä ei ärsytä!

Vierailija
9/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kerro sinä miksi tai mikä idea siinä kielen näyttämisessä on, että juuri tuollainen ilme valitaan sen keskimäärin yhdeksän parhaan kuvan joukkoon?

Vierailija
10/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä yleisesti kuvat joissa  on mikä tahansa normaali ilme, kuten vaikka hymy tai naama peruslukemilla. Ei myöskään ärsytä alaviistosta eikä yläviistosta otetut kuvat tai ne joissa naamaa ei haluta näyttää ollenkaan eikä nekään joissa on pelkät kasvot kuvissa. Ei ärsytä vaikka olisi mustavalkoinen otos, tai eipä haittaa sekään jos on värejä muokattu kirkkaammiksi.

Vierailija
11/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ärsyttävä ja vastenmielinen ilmiö, ihan kuten nuo duckfacet yms. ihme poseeraukset. Kertovat aika lahjomattomasti, että kuvan kohteella ei liiku mitään korvien välissä.

Vierailija
12/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin ällöttävää. Tämä oli muodissa jo 20 vuotta sitten. Silloin kuvissa irvistivät lähinnä he, jotka halusivat esitellä kielikoruaan. Itse tuntisin itseni lähinnä tyhmäksi, jos irvistäisin kuvassa kieli pitkällä.

Vierailija
13/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin ällöttävää. Tämä oli muodissa jo 20 vuotta sitten. Silloin kuvissa irvistivät lähinnä he, jotka halusivat esitellä kielikoruaan. Itse tuntisin itseni lähinnä tyhmäksi, jos irvistäisin kuvassa kieli pitkällä.

On se kummallista kun joku aina huutaa kuvassa. Tai jotkut näyttää kuin ne laulaisi.

Vierailija
14/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa. Joku voimaantunut keski-ikäinenkin lapsensa kanssa Kaija Koon keikalla ja molemmilla karttakielet lorpallaan pitkällä suusta. Yhtä inhottavaa kuin varpaat.

Vierailija
15/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran ärsyttää, miksi sitten vahtaat somekuvia?

Vierailija
16/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, muistan tuon ajan itsekin...en kuulunut niihin trendikkäisiin kielen näyttelijöihin, mutta huulten törrötyksen ikävä kyllä jokseenkin omaksuin, tosin sitä ei onneksi kestänyt kovin kauaa.

Mutta tuo mitä sanoit kielilävistyksistä voi olla juuri se syy mikä aikoinaan on ilmiön aiheuttanut, mutta en ymmärrä miten se on pysytellyt pinnalla tähän päivään asti...

Vierailija
17/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole noita salaviestejä, mitä teinit harrastaa, esim. kielen näyttäminen kertoo, että nuolee.

Vierailija
18/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luit aloituksen, niin ap tosiaan käyttää tinderiä ja siinä nyt on aika olennaisessa osassa ne ihmisten kuvat.

Vierailija
19/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on enemmänkin seuranhakua varten, joidenkin mielestä pelkästään irtosuhteiden, mutta koska ei ole muutakaan oikeasti aktiivista deittisovellusta niin siksi ainakin itse olen käyttäjänä. En siis varsinaisesti katsele kuvia vain niiden katselemisen riemusta, vaan yritän aidosti profiilien perusteella löytää kiinnostavia miehiä mahdollisesti parisuhdettakin ajatellen.

-ap

Vierailija
20/30 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole noita salaviestejä, mitä teinit harrastaa, esim. kielen näyttäminen kertoo, että nuolee.

Silloin kun itse olin teini, niin siihen laitettiin ns. voiton merkki kielen väliin