Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä niissä on se juttu?

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella noloa käyttää persehousuja. Housuja, jotka suunniteltu perseen kohotukseen ja sen esittelemiseen. Vaikka olisivat mitkä taikapöksyt ja perse muuttuisi latinoksi, niin ihan tolkuttoman noloa se on.

Vierailija
42/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 14:10"]Todella noloa käyttää persehousuja. Housuja, jotka suunniteltu perseen kohotukseen ja sen esittelemiseen. Vaikka olisivat mitkä taikapöksyt ja perse muuttuisi latinoksi, niin ihan tolkuttoman noloa se on.
[/quote]
Onhan miehetkin joskus käyttäneet kalukukkaroa. Nää freddyt on vähän niinku naisten vastinekalukukkarolle. Korostetaan korostetaan alakertaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin kerran, kun tollaiset näin...... Se persesauma ei juma

Vierailija
44/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://instagram.com/p/xcqgp_h3Y8/#

Joidenkin mielestä hienot, mutta minusta antavat tyrkyn ja pinnallisen kuvan.

Vierailija
45/136 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sain joululahjaksi freddyt, nyt 3 kertaa käyttänyt ja haaroissa jo 2 reikää!! Ei ole pesty kertaakaan koska joka kerta ollut päällä vain muutaman tunnin ja kyse ei ole todellakaan siitä että koko olisi liian pieni. Laitan ja otan ne pois aina todella varovasti. Enpä ole ollut koskaan pettynyt, housut olivat kuitenkin kalliit ja odotetut. En suosittele laadun takia kenellekkään.

Vierailija
46/136 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tässä on se että ihmiset on niin suvaitsemattomia että pitää haukkua ihmisiä jotka haluavat käyttää joitakin erityisiä vaatteita. Who the fuck cares? Jos joku haluaa käyttää niin käyttäkää, jos joku ei halua käyttää niin älä käytä on peppusi pyöreä tai litteä, iso tai pikkuinen tai ihana iso pyöreä fitness peppu. aina ei tarvitse haukkua tai kyseenalaistaa kaikkea elämässä, etenkin näin turhia juttuja.

T. Aika löysä perse joiden mielestä pyöreän näköiset peput ovat ihania, feikkinä tai ei!

Get a life

Vierailija
47/136 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkari. Pakko nostaa, koska kiinnitin Stoccalla huomiota hiiri hissukkaiseen naiseen nämä päällä. Näytti TODELLA hölmöltä. 

Nuo ovat nolot housut. Persekehys ja persetissiliivit kertovat kaiken. Vastaava efekti yläosaan syntyisi ehkä, jos köyttäisi tissit ympäriinsä narulla, jotta ne erottuvat selvästi. Vaikkapa nyt 102 sinulle vastaus, miksi kommentoin: ihmiset kävelevät nämä päällä ihan pokkana tuolla kadulla ja ne näyttävät todella NOLOILTA.

Jos on hyvä takapuoli, se näkyy kyllä muutenkin eikä sitä tarvitse erikseen korostaa push-upeilla ja kehyssaumoilla. Oma muoto riittää. Toisaalta tulee mieleen, että näitä ehkä tosiaan käyttävät muuten aika mitättömän näköiset ihmiset saadakseen edes jotenkin huomiota. Auts. Oletteko kuulleet sanaa effortless? Ette varmaan.

Omasta ulkonäöstä, kun se tulee aina puheeksi - kateuskortti siis. Olen kaunis kasvoiltani ja kropaltani. Löytyy siis nätit rinnat, vyötärö ja pyöreä takapuoli. En tosiaankaan peittele kroppaani, vaan pukeudun kauniisti. En silti halua näyttää friikiltä. Tuolla Freddyn instassa punaiseen freddybebaab onkin yksi mies kommentoinut: pilu viiskynpii. Asiaton kommentti eikä niitä ansaitse kukaan , mutta.. En silti hirveästi ihmettele. Pervopökät tosiaan.

Vierailija
48/136 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

haluaisin vain varoittaa ihmisiä jotka tilaavat freddystoresta tuotteitä. Kyseinen nettikauppa ei anna mitään laatutakuuta tuotteilleen jos tuotteen ostamisesta on heidän mukaan kulunut "liian pitkä aika". Tuotteet eivät kuitenkaa ole mitään aivan halpojakaan ja niiden hinta/laatu suhde on täysin ala arvoinen! 

Tilasin Freddyn WrUp housut noin puoli vuotta sitten,en kuitenkaan ole käyttänyt housuja kuin vasta nyt alle kymmenen kertaa. Lisäksi olen pessyt housut vain kerran ihan sen takia että kestäisivät pidempään jos niitä ei ns. turhaan pesisi. No toisin kävi huomasin että housut hajoavat nyt saumasta,tosiian housut olleet päällä noin 5-6 kertaa ja nyt jo hajoavat. 

Tein reklamaation ja sain tylyn vastauksen etteivät pysty tekemään asialle mitään koska tilauksesta kulunut liian pitkä aika,eivätkä voi tietää kuinka paljon olen housuja todellisuudessa käyttänyt. Housut kuitenkin maksoivat sen 139,90e ! ja näyttää siltä että tuolla hinnalla saa ns. kertakäyttöiset housut. HM:n 20e housut kestävät miljoona kertaa paremmin! Joten jos housusi hajoavat on se oma vikasi etkä saa rahoillesi mitään vastinetta,sillä heillä reklamaatiot käsitellään yhtenäisellä linjalla ettei kenenkään housuja korvata,eivätkä ota mitään vastuuta tuotteistaan jos ne hajoavat.

Voin sanoa ettei tuollaisella asiakaspalvelulla kauheasti saada tyytyväisiä asiakkaita puhumattakaan ns. kanta-asiakkaista. Jos joudut reklamaation tekemään turha odottaa muutakuin pahoittelut ja hyvät päivän jatko toivotukset!

Vierailija
49/136 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

haluaisin vain varoittaa ihmisiä jotka tilaavat freddystoresta tuotteitä. Kyseinen nettikauppa ei anna mitään laatutakuuta tuotteilleen jos tuotteen ostamisesta on heidän mukaan kulunut "liian pitkä aika". Tuotteet eivät kuitenkaa ole mitään aivan halpojakaan ja niiden hinta/laatu suhde on täysin ala arvoinen! 

Tilasin Freddyn WrUp housut noin puoli vuotta sitten,en kuitenkaan ole käyttänyt housuja kuin vasta nyt alle kymmenen kertaa. Lisäksi olen pessyt housut vain kerran ihan sen takia että kestäisivät pidempään jos niitä ei ns. turhaan pesisi. No toisin kävi huomasin että housut hajoavat nyt saumasta,tosiian housut olleet päällä noin 5-6 kertaa ja nyt jo hajoavat. 

Tein reklamaation ja sain tylyn vastauksen etteivät pysty tekemään asialle mitään koska tilauksesta kulunut liian pitkä aika,eivätkä voi tietää kuinka paljon olen housuja todellisuudessa käyttänyt. Housut kuitenkin maksoivat sen 139,90e ! ja näyttää siltä että tuolla hinnalla saa ns. kertakäyttöiset housut. HM:n 20e housut kestävät miljoona kertaa paremmin! Joten jos housusi hajoavat on se oma vikasi etkä saa rahoillesi mitään vastinetta,sillä heillä reklamaatiot käsitellään yhtenäisellä linjalla ettei kenenkään housuja korvata,eivätkä ota mitään vastuuta tuotteistaan jos ne hajoavat.

Voin sanoa ettei tuollaisella asiakaspalvelulla kauheasti saada tyytyväisiä asiakkaita puhumattakaan ns. kanta-asiakkaista. Jos joudut reklamaation tekemään turha odottaa muutakuin pahoittelut ja hyvät päivän jatko toivotukset!

Vierailija
50/136 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuthan ovat vaan vaatekappale jotka laitat jalkaasi, ei se ole sen kummempia asia eikä tällä ole sen suurempaa merkitystä. Freddy-housut herättävät ilmeisesti paljolti ihmetystä. Joku tykkää, joku ei. Niihän se menee miltei kaikissa asioissa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, eikä niitä kenenkään tarvitse arvostella tai kyseenalaistaa.
Itse ostin edellä mainitut housut, kun mielenkiinnosta kokeilin päälle ja oli kyllä yhdet parhaimmista housuista jalkaan! Aluksi mielestäni takamusta kehystävät housut näyttivät hieman erikoisilta, mutta tämän asian edelle menee mukavuus. Ikävää jos hinta-laatusuhde ei kohtaa housuissa mutta tähän ongelmaan olen kohdannut monella muullakin kalliimmalla merkillä.
Housut ovat mukavan sporttiset, kiva vaihtoehto naiselliset piirteet peittäville suurille college-housuille. Ehkä näitä housuja nyt ei lähtisi vaikka korkkareiden kanssa käyttämään, että ennemminkin nämä ovat sellaiset urheilulliset vapaa-ajan housut. Aina ei niitä kireitä-ei-niin-mukavia farkkuhousuja jaksa vetää jalkaan näyttääkseen kuitenkin huolitellulta.
Ja vielä lopuksi pakko kertoa että itse näitä en nyt ostanut sen tähden että voisin esitellä omaa pientä pinkeää peppuani, vaan yksinkertaisesti nyky-yhteiskuntamme on ohjannut minut mukavuudenhaluiseksi ihmiseksi.

Vierailija
51/136 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän näitä housuja mm matkustaessa eli lentokoneessa ja muilla pitkillä matkoilla kun haluan matkustaa mukavasti mutta näyttää ihmiseltä.. Pieruverkkareissa en ihmisten ilmoille lähde. Myös joskus kun lähden kaupungille kahville niin vetäsen jalkaan. Eli ei ole mulle arkihousut eikä baarihousut. Ihan hyvin on kestänyt, yhdet kolmesta repesi haaroista mutta paikkasin pienen reijän sisäpuolelta silitettävällä paikalla. Vähän potuttaa hinta-laatusuhde mutta mukavuus-ulkonäkösuhde onkin sitten mun mielestä kohdallaan.

Vierailija
52/136 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuja käytetään ihan mukavuuden vuoksi. Sisältä löytyy silikonivyö että pysyy ylhäällä ettei tarvi kokoajan nykiä ylöspäin. Ja no nuo housut on tarkoitettu enemmän urheilijoille. Mutta tavis voi kans käyttää jos haluaa vaikka itsetuntonsa kohoavan. Mulla on kokeilussa mutta perus peppua ei hirveästi pyöristä vaikka ne "kehykset" onkin.

Vierailija
53/136 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 14:16"]Hei, 

[/quote]
Mäkin laitoin reklamaatiota kun tilaamiini Freddyihin ilmestyi reikä muutaman käyttökerran jälkeen. Ei pihahdustakaan ole firmasta päin kuulunut. Seuraavaksi otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen. Vituttaa. Liki satasen housut ja laatu ihan paskaa!!!

Vierailija
54/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddyn housujen vaikutus perustuu ainakin kahteen asiaan.

1) Ne ovat kireät ja trikoomaiset, joten ne ikäänkuin kiinteyttää jalat ja perseen. Kyllähän kireät urheilutrikootkin saa pyllyn näyttämään paremmalta kun ne pitää sen löysän pyllyn aisoissa.

2) Niissä on ne pyöreät saumat pakaran alla ja yllä, jotka luo ympyrämäisen muodon siihen pakaraan ja tekee näin pepusta PALJON pyöreämmän näköisen kuin se oikeasti on. Kyllähän kaikki tietää että jos pakaran ympärille laittaa pyöreät saumat niin se huijaa silmän luulemaan pakaraa pyöreäksi. Lisäksi se alasauma siellä pakaran alla varmaan pitää pakaraa vähän nätimmässä mallissa.

Voi olla vielä muitakin asioita, mutta en ole katsonut ikinä sinne housujen sisään jne.

Itseni ja kaikkien tuttujeni mielestä hyvin nolot housut.

Vierailija
55/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman noloimmat housut. Bimbojen ja löysäperseisten suosiossa, herättää lähinnä myötähäpeää. Itse kun olen keskustellut kaveriporukassa näistä housuista niin oon huomannut että varsinkin tosissaan treenaavat miehet pitävät niitä noloina. Veikkaan kuitenkin että 99% miehistä ei tajua housujen olevan huijaushousut ja menevät täydestä. :D

Vierailija
56/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihan hirveen nolot housut joo... Taidat olla vaan kateellinen kun itselläsi ei ole varaa niihin? :D

Vierailija
57/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaushousut joopa joo :D Kyllä niitä käyttävällä pitää löytyä persettä omasta takaa, ei ne muuten toimi. Ja mikä ihmeen toppaus?! Ne on tosi lirua trikoota, ei todellakaan edes tue erityisemmin, ainut efekti on tosiaan noi saumat, jotka korostavat peppua. Jos peppu on huono, niin myös se korostuu.

Vierailija
58/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita voi kokeilla?

Vierailija
59/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:24"]

Huijaushousut joopa joo :D Kyllä niitä käyttävällä pitää löytyä persettä omasta takaa, ei ne muuten toimi. Ja mikä ihmeen toppaus?! Ne on tosi lirua trikoota, ei todellakaan edes tue erityisemmin, ainut efekti on tosiaan noi saumat, jotka korostavat peppua. Jos peppu on huono, niin myös se korostuu.

[/quote]

Suosittelen siis, että näette housut omin silmin ennen kuin teette johtopäätöksiä. Ja ei, en omista kyseisiä housuja, koska ne ovat ylihinnoitellut. Mutta näyttäähä peppu niissä syötävän hyvältä. :)

Vierailija
60/136 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne nyt vaan ihan vitun nolot kun tarvitsee housuihinsa pakaroiden YMPÄRILLE pyöreät saumat että perse näyttäisi hieman pyöreältä. Tietysti kaikki freddyhousujen käyttäjät aina korostavat miten heillä on maailman mahtavin perse ihan entuudestaankin, mutta jostain ihmeen kumman syystä se perse näyttää tavalliselta jopa freddyt jalassa. 

Eikä ne todellakaan ole niin kalliit, että olisitte jotenkin uniikkeja ostaessanne ne. Voi jeesus. Itselläni on monia paljon kalliimpiakin vaatteita kun olen ihan vain säästänyt. Freddyhousuja en hanki niiden nolouden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan