Freddyt
Kommentit (136)
Taattua viihdettä kun freddyhousujen käyttäjät yrittävät todistella "kyllä minun pyllyni on ihan omasta takaa hyvä, ei ne housut oikeasti tehoa" ja silti käyttävät ja perään mainitaan vielä että "itelläs ei oo varaa!"
Onhan se nyt vaan fakta, että pyöreät saumat pakaran ympräillä toimii kuin optisena harhana ja saa pyllyn näyttämään pyöreämmältä. Vai onko freddyhousut muka ainoa asia jossa optiset harhat ja ihan perusjutut eivät yhtäkkiä toimikkaan? Tai yhtäkkiä sopivasti napakka kangas ei muka saakkaan pyllyä näyttämään paremmalta vaikka kaikki tietävät tämän?
Lisäksi se on huvittavaa kun esim. menestyneet fitnesskisaajat sanovat housujen oikeasti toimivan ja heidän vertauskuvissaan eron näkee hyvin selvästi, mutta sitten suomalaisen naisen päällä ne ei toimikkaan vaan se pylly onkin muka valmiiksi jo sen näköinen. Ihmeellistä itsepetosta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:40"]
Taattua viihdettä kun freddyhousujen käyttäjät yrittävät todistella "kyllä minun pyllyni on ihan omasta takaa hyvä, ei ne housut oikeasti tehoa" ja silti käyttävät ja perään mainitaan vielä että "itelläs ei oo varaa!"
Onhan se nyt vaan fakta, että pyöreät saumat pakaran ympräillä toimii kuin optisena harhana ja saa pyllyn näyttämään pyöreämmältä. Vai onko freddyhousut muka ainoa asia jossa optiset harhat ja ihan perusjutut eivät yhtäkkiä toimikkaan? Tai yhtäkkiä sopivasti napakka kangas ei muka saakkaan pyllyä näyttämään paremmalta vaikka kaikki tietävät tämän?
Lisäksi se on huvittavaa kun esim. menestyneet fitnesskisaajat sanovat housujen oikeasti toimivan ja heidän vertauskuvissaan eron näkee hyvin selvästi, mutta sitten suomalaisen naisen päällä ne ei toimikkaan vaan se pylly onkin muka valmiiksi jo sen näköinen. Ihmeellistä itsepetosta.
[/quote]
Sä taidan oikeesti kerjätä et mä laitan kuvan mun pepusta tänne? :D Niin ihme nillitystä taas, et huh huh..
Jaa, mulle Freddyt on Freddies Of Pinewoodin farkut ja ne ei todellakaan ole mitkään fitness tms pintamuoti housut.. googlatkaapas...
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:40"]
[/quote]
Sä taidan oikeesti kerjätä et mä laitan kuvan mun pepusta tänne? :D Niin ihme nillitystä taas, et huh huh..
[/quote]
Ei minua kyllä kiinnosta sinun valkoinen perseesi. Mutta se kiinnostaa, että miksi sitten oikein ostit Freddy Wr.UP -housut, joiden myyntivaltti on pepun huijaaminen pyöreäksi, jos sinulla on jo omasta takaa muka niin hyvä peppu? Mua kiinnostaa myös se, että ihan oikeastikko väität, ettei pyöreät saumat pakaran ympärillä muka luo kuvaa pyöreästä pakarasta?
Nolot ja rumat housut. Ihan sama millanen perse sieltä kuoriutuu, helvetin tyhmän näköiset päällä silti. Naurettavat ne persekehykset.
Haha niin nolot nää peppusaumatrikoot! Näyttävät aivan hirveiltä, materiaali paskaa ja hinta naurettava leggingseiksi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:50"]
Nolot ja rumat housut. Ihan sama millanen perse sieltä kuoriutuu, helvetin tyhmän näköiset päällä silti. Naurettavat ne persekehykset.
[/quote]
Persekehykset! Hah, aivan loistava sana kuvaamaan ko. housuja! :D
Saumat kulkee ympyränä pakaran ympärillä. Taskutkin on pyöreän kaarevat.
Onko se nyt niin paha, jos haluaa pepun näyttävän paremmalta?
Itse varmaan harjaatte myös hiukset, käytätte istuvia vaatteita jne, koska silloin näyttää paremmalta. Onko suuri vääryys näyttää paremmalta?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:05"]
Itse varmaan harjaatte myös hiukset, käytätte istuvia vaatteita jne, koska silloin näyttää paremmalta. Onko suuri vääryys näyttää paremmalta?
[/quote]
Komppi tälle. Entäs kaarituelliset / topatut liivit?
Mun puolesta niitä hosuja saa käyttää, mutta ihan naurettaavaahan toi on, että väitetään etteivät ne muka toimisi.
Jos joku nainen työntää rintaliiveihinsä geelityynyt, tuskin hän sanoo "ei nää geelityynyt täällä rintaliiveissä oikeesti toimi, mun tissit on ihan omasta takaa tän kokoset". Tai mitä jos miehet pitäisivät vaikka paitoja, joissa on saumat lihaksien ympärillä? Tottakai se saa ne lihakset näkymään paremmin ja näyttämään isommilta. Tai jotkut toppaukset rintalihaksien kohdalla "ei nää toimi, täytyy olla valmiiksi jo isot rintalihakset, mun rintalihakset on aina tän näköset"
Älää nyt ihan oikeasti yrittäkö väittää, ettei ympyrän muotoinen sauma pakaroiden ympärillä muka saisi peppua näyttämään pyöreämmältä. Ne taskutkin on pyöreän kaarevat siksi, että näyttäisi housujen ikäänkuin kiristyvän ja venyvän pyöreän pakaran päällä. Ja tiukat housut saa löysänkin pyllyn kasaan.
Selasin instassa freddysuomen läpi ja omihan siellä jos jonkinmoista äässiä. Noiden perusteella sivuttaisposessa housut on ihan ok:n näköset (ja näitä kuviahan lähinnä on jaossa). Suoraan takaapäin otetut kuvat sen sijaan.. No näyttävät mielestäni ihan kamalilta :D tai todella luonnottomilta ja rumilta. Olisi kiva nähdä miltä näyttävät ns. "Tavisnaisen" päällä, kyykkäämättömän siis.
Ymmärrän housujen suosion, olihan ne Killah-byysat myös joskus muotia :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:05"]
[/quote]
Ihanko tosissasi vertaat noita pyllyhousuja hiusten harjaamiseen ja istuviin vaatteisiin? Vertaisin pikemminkin extratäytteisiin rintaliiveissä, hiuspidennyksiin ja piirrettyihin kulmakarvoihin. Minusta kaikkea noita ja myös näitä pyllyhousuja saa ihan rauhassa käyttää, mutta on tosi noloa väittää etteivät ne muka toimisi. Sama kuin pistäisi hiuspidennykset päähän ja sanoisi hiuksensa oikeasti näyttävän yhtä pitkiltä myös ilman niitä.
Kyse onkin siitä, ettei nuo housut saa rumaa persettä muuttumaan upean pyöreäksi kuin taikaiskusta, niinkuin jotkut tuntuu luulevan. Ne korostaa jo valmiiksi hyvännäköistä peppua. Ihmiset yleensä tykkää korostaa omia parhaita puoliaan. Esim. vyö vyötäröllä saa kapean vyötärön näyttämään vielä kapeammalta, vaikka se ei oikeasti sitä kavenna.
En omista kyseisiä housuja mutta sellaiset aion hommata (hetikun pääsen mahasta eroon ja takaisin kuosiin..). Anteeksi nyt vain, minä kun nyt pidän niistä. :)
HERRAN JESTAS millaista nipoilua!! :DDDDDDDDDD tän on oltava trolli! ^^ kiitos piristitte päiväni! :DD
Lättäperseet alapeukuttaa