Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä niissä on se juttu?

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 11:08"]Mun mielestä ne nyt vaan näyttää irstaalta ja härskiltä. Varsinkin vaaleet värit, joista näkyy läpi. 

Olen myös sitä mieltä,  että jos kroppa ja takamus ovat hyvässä kunnossa, sen huomaa kyllä hyvin istuvista, tavallisista farkuistakin. Ja voi silti näyttää tyylikkäältä. 

[/quote]
Sopivasti irstaat on

Vierailija
102/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa! Omasta mielestäni myös freddyt ovat vähän sama asia kun pistäisi saumat tissien ympärille paitaan. Vetävät katsetta puoleensa mutta ei kaikki katso ihastellen, vaan joidenkin mielestä näyttää oudolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

m

Vierailija
104/136 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! mää oon tässä miettinyt pitkään tilaavani kyseiset pökät.. en tosin käy salilla enkä hirveänä treenaa, ystäväni ovat kuitenkin kehuneet niitä vaikka eivät itsekään ole mitään urheillulisia (bilehileitä enimmäkseen) joten onko se noloa ostaa ns. fitness housut koska en todellakaan ole nostamassa housuja jalustalle vaan ihan muuten vain haluan testata kyseisiä housuja. :)

Vierailija
105/136 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät! Olen muutamalla nähnyt ne jalassa eikä näyttäneet hyviltä vaikka itse naiset oli ihan hyväkroppaisia. Tekevät perseestä jotenkin oudon näköisen ja muutenkin muistuttavat enemmän kalsareita kuin housuja.

Vierailija
106/136 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:21"]No onpa ihan hirveen nolot housut joo... Taidat olla vaan kateellinen kun itselläsi ei ole varaa niihin? :D
[/quote]

Taidat olla kateellinen, kun et jaksa treenata itselles peppua, vaan sun pitää ostaa sellanen? :D Oman poikaystävän ja oikeastaan kaikkien tämän kavereidenkin mielestä freddyt ovat nolo sen vuoksi, kun niiden riisumisen aikaan jää peppu samalla lattille housujen mukana. t. 17v, jolla on ihan oikeasti pyöreä peppu kiitos aktiivisen kyykkäämisen

Vierailija
107/136 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä kilahtelevat ovat freddyjen käyttäjiä eikä siinä mitään, E on ihan ok. Mutta tosiasia on että housuilla nimenomaan huijataan ja push upataan peppu pyöreäksi ja nostetaan profiilia. Sama pätee push up rintsikoihin joilla saadaan vaikka minkälaiset riipputissit ojennukseen.

Ja kuten push up rintsikat, ovat freddyt myös "huijaamista". En epäile etteivätkö ne nosta itsetuntoa, kyllähän kehut ja katseet varmasti kelpaavat :)

Kannattaa miettiä kuitenkin että treenillä saisi ihan oikeasti pyöreän ja kiinteän takapuolen, joka ei häviäisi sen myötä kun riisut housut.
Vaivaa vaatii mutta tulos on varmasti paljon, paljon parempi :)

Vierailija
108/136 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:21"]No onpa ihan hirveen nolot housut joo... Taidat olla vaan kateellinen kun itselläsi ei ole varaa niihin? :D
[/quote]

Eiköhän kaikilla ole varaa freddyihin. Itse olen ooiskelija ja jopa minulla on varaa semmoisiin, eriasia vain miksi ikinä haluaisin nuo nölöthousut jalkaani. Koska minulla on kyllä kaunis peppu eikä se tarvitse ollenkaan mitään fake korostusta :)

Vierailija
109/136 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. "aikuiset" naiset itkee että jonkun vaatekappaleen käyttö on "siis tod niin noloo kaikkien mun tuntemien ihmisten mielestä lol".

Kasvakaa ja oppikaa suvaitsemaan eri tyylit.

Vierailija
110/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Täällä miespuolinen kaveri. 

Veikkaan, että yksikään miehistä ei pistä pahaksi kun naisella on kroppa kunnossa ja freddyt jalassa ! 
Voin kertoa, että täällä nillittävien "nolot housut" " persekehykset" eivät joko omista peppua tai sitten joku muu näyttää paremmalta näissä housuissa.

Tämä on pelastus meille miehille, ja kuuleman mukaan Suomeenkin tulossa myyntiin shortsit kyseisellä mallilla ! 

Hallelujah FREDDY !

Vierailija
111/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:38"]

Hei ! Täällä miespuolinen kaveri. 

Veikkaan, että yksikään miehistä ei pistä pahaksi kun naisella on kroppa kunnossa ja freddyt jalassa ! 
Voin kertoa, että täällä nillittävien "nolot housut" " persekehykset" eivät joko omista peppua tai sitten joku muu näyttää paremmalta näissä housuissa.

Tämä on pelastus meille miehille, ja kuuleman mukaan Suomeenkin tulossa myyntiin shortsit kyseisellä mallilla ! 

Hallelujah FREDDY !

[/quote]Juuri näin! Freddyä päälle naiset :p

Vierailija
112/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän katse kääntyy noiden perään.... Ihan parasta mitä miehen silmille on tarjota

Vierailija
113/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortsit miehille vai naisille? Itse käytän tekonahkaisia freddyjä kotona. M29

Vierailija
114/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:43"]

Shortsit miehille vai naisille? Itse käytän tekonahkaisia freddyjä kotona. M29

[/quote]

Itse mielelläni naisella näkisin nämä shortsit :-D Sitä hain tässä takaa, mutta eihän kukaan sua kiellä niitä käyttämästä.

Vierailija
115/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä peppu omasta takaa, Freddyt ovat ok. Tunnen muutaman losoperseen, jotka käyttävät. Perse näyttää entistä kaameammalta... Lättänä ja löysä. Itselläni on hyvä, kiinteä peppu, mutta ei mielenkiintoa ostaa Freddyjä.

Vierailija
116/136 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itselleni treenimotivaatioksi nämä housut :)

Vierailija
117/136 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän freddyistä ja ne tosiaan tekevät pepusta kauniin. Ja voin kyllä sanoa, että mulla on pyöreä treenattu peppu ja reidet ihan omasta takaa, ei noilla housuilla periaatteessa pysty huijaamaan. :) makuja on monia, tiedän paljon treenattuja kavereita, jotka eivät mistään hinnasta laittaisi noita jalkaan ja myös niitä, jotka eivät ole treenattuja käyttävät silti. Ne nyt vaan on housut, jotka jakaa mielipiteitä.

Vierailija
118/136 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 23:20"]

Maailman noloimmat housut. Bimbojen ja löysäperseisten suosiossa, herättää lähinnä myötähäpeää. Itse kun olen keskustellut kaveriporukassa näistä housuista niin oon huomannut että varsinkin tosissaan treenaavat miehet pitävät niitä noloina. Veikkaan kuitenkin että 99% miehistä ei tajua housujen olevan huijaushousut ja menevät täydestä. :D

[/quote]

Mun  fitness kisoihin treenaavalla ystävällä on freddyt, kaukana bimbosta saati sitten löysäperseisestä. Nyt kun ei puhuta niistä pienistä bikinifitness tytöistä. Eli perse on kuosissa ja erittäin hyvässä sellaisella. Freddyillä on vaan hyvä korostaa parhaita puoliaan.

Vierailija
119/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 10:51"]

Jos on hyvä peppu omasta takaa, Freddyt ovat ok. Tunnen muutaman losoperseen, jotka käyttävät. Perse näyttää entistä kaameammalta... Lättänä ja löysä. Itselläni on hyvä, kiinteä peppu, mutta ei mielenkiintoa ostaa Freddyjä.

[/quote]

No tässä on asia minkä ymmärrän myös, kaikilla meillä tietenkin on oma mielipide ja varmasti löytyy naisia jotka eivät halua ostaa freddyjä.

Vierailija
120/136 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne nyt vaan näyttää irstaalta ja härskiltä. Varsinkin vaaleet värit, joista näkyy läpi. 

Olen myös sitä mieltä,  että jos kroppa ja takamus ovat hyvässä kunnossa, sen huomaa kyllä hyvin istuvista, tavallisista farkuistakin. Ja voi silti näyttää tyylikkäältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi