Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Freddyt

Vierailija
17.06.2014 |

Mikä niissä on se juttu?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en ole tällaisista housusta koskaan ennen kuullutkaan? Olen ihan puulla päähän lyötynä täällä, että tällaisetko on nyt sitten in?!

Ja muka luulin olevani tietoinen nykymuodista...

Vierailija
22/136 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, aika teinit.

Siinä googletuksen jälkeiset fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kokeilleet housuja? Ehkä siinä ei houkuttele se "perseenmuokkaus" mikä ei todellakaan ole totta jos sun perse on ko jyrän alle jääny, niin ei se sun peppua paremmaks teexD ne housut ylipäätänsäkin ovat aivan mahtavat jalassa!

Vierailija
24/136 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:57"]Oletteko koskaan kokeilleet housuja? Ehkä siinä ei houkuttele se "perseenmuokkaus" mikä ei todellakaan ole totta jos sun perse on ko jyrän alle jääny, niin ei se sun peppua paremmaks teexD ne housut ylipäätänsäkin ovat aivan mahtavat jalassa!
[/quote]
Komppaan!

Vierailija
25/136 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks farkut pistetäänkin vaikka yön yli pakkaseen, sillä lähtee hajut ja pöpöt pois. Ja sitten pesua vaan harvoin. :) Noin farkut pysyy hyvinä kauan, eikä oo mitenkään epähygieenistäkään. :) 

Vierailija
26/136 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun ihmiset ajattelee,että näitä housuja ostaa vaan tytöt jotka ri treenaa ja joilla ei oo persettä. 1. Itse treenaan ja kyykkään ahkerasti 2. En omista lättä persettä, vaan treenatun ja hyvän oerseen 3. En löydä sopivan mallisia housuja enään jotka sopis treenatuille reisille ja kapeaan vyötäröön 4. miten te ihmiset jaksatte tulla tänne keskustelemaan housuista mitä vihaatte, selkeesti ne housut kiinnostaa

Vierailija
27/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama, treenauksen johdosta pepussa ja reisissä on sen verran muotoa että en enää meinaa löytää farkkuja normikaupoista. Freddyt on alunperin suunniteltu urheilullisille ja lihaksikkaille naisille, koska ne joustaa joka suuntaan ja korostaa entisestään kropan muotoja. Itse omistan kolmet denim freddyt enkä kyllä enää muita farkkuja mietikään... Uskomattomia nää viestit täällä, tulee vaan väkisin mieleen että taitaa olla kateellisten sohvaperunoiden vuodatusta.. Onhan freddyt sairaan hyvännäköiset, mutta tosiaan niiden alle tarvitaan se valmiiksi hyvännäköinen runko ja sellaisen saamiseksi työtä ja itsekuria :D

Vierailija
28/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhä tilaa tommoset kotihousuiks? :O Onko ne oikeesti niin mukavat että kotonakin jaksais pitää? Mistä niitä voi ostaa/tilata siis? Tän ketjun innottamana rupesin miettimään

Vierailija
29/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ei kait niitä oikeesti täydy pitää puolta vuotta ennen pesua?

Vierailija
30/136 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisista Freddyistä ainakin näkyy läpi...

Vierailija
31/136 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi tosiaan tietämättömille, että pepun tulee olla valmiiksi timmi ja treenattu, jotta sitä voi korostaa näillä housuilla. Lättäpepun on turha haaveilla mistään brassipepusta laittamalla ko. housut jalkaan. 

Mun on ollut aina vaikea löytää hyviä housuja, sillä A) Mulla on pitkät jalat, joten usein housut tuppaa oleen lyhyet. b) Mulla on lyhyt selkä, jolloin vyötärön pitäisi olla matala. Olen hoikka, mutta yleensä normifarkuissa vyötärö osuu juuri sellaiseen kohtaan, että muodostuu jenkkakahvat. Kroppani mittasuhteiden takia hyvin istuvia housuja on ollut vaikea löytää.  En ole elämäni aikana ikinä tykännyt pitää farkkuja jalassa. Aina kun olen kotiin päässyt, olen heittäny farkut jalasta veks. 

Ostin aluksi ihan mustat Freddyt kokeilumielessä ja ei hemmetti, miten ne oliki huiput! Laatu on ollut hyvä. Ihanaa, kun ei tartte koko ajan nostella housuja ylös! En laita enää normifarkkuja jalkaan, jos ei ole ihan pakko. Ei ole saumat hajoillut eikä reikiäkään ole tullut, vaikka olen pitänyt aktiivisesti monta kuukautta. Uskon, että ne joilla housut ovat hajoilleet, ovat ostaneet liian pienen koon. 

Jos joku pitää mua nolona näiden housujen takia, niin pitäkööt. Mun on hyvä olla näissä housuissa ja se on pääasia. :) Ja näyttävät mielestäni hyvältä. Suurin osa dissaajista taitaa olla vaan treenaamattomia sohvaperunoita. ;)

Vierailija
32/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä ku lukee näitä kommentteja ni kateelliset keskustelee. :D

Vierailija
33/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyykkää enkä pahemmin harrasta muuta kuin hyötyliikuntaa,en ole kuitenkaan ylipainoinen. Mulla on mun mielestä ihan semmonen perus perse, ei lättänä mut ei mikään latinopersekään. Ostin nämä housut mielenkiinnosta ja kyllä täytyy sanoa, että peppu näyttää olevan AIVAN eri sfääreissä freddyt jalassa. Kaupassa myyjä kertoi että siinä on sisäänrakennettuna peppua kohottava "tuki" ja siltä ne tuntuukin ja näyttää myös.
Siis mä sinakin väitän ettei ole pakko olla fitness arsea että freddyt toimis.
mut nää housut on mukavat jalas, niin kuin dr. Denimitkin mut nää puristaa ja kohottaa peppua ihan uudella tavalla. Kokeilkaa jos ette usko!
Mutta älkää sit uskoko kaikkien freddyperseiden belfieitä koska nämä housut todellakin ovat vaan silmänlumetta...feikkipeppu

Vierailija
34/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän freddyjen alla tälläisiä
http://abeingo.com/images_news/pants_padded.jpg
Saan muutamassa sekunnissa vaivattomasti herkkupepun, jonka eteen osa vuodattaa hikeä ja kyyneleitä. Huijausta? Ehkä, mutta niin on moni muukin asia naisten maailmassa.
T.lättäperse, jonka motto kuuluu:
viisas selviää vähemmällä.

Vierailija
35/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, naiset käyttävät kaiken maailman lisäkkeitä ja kemikaaleja ja saavat hirveän kohtauksen yhdistä housuista. Monilla teistä on topatut rintaliivit, jotka saavat tissit näyttämään pyöreiltä, vaikka muoto olisi ihan muuta. Ristiriitaista.

Vierailija
36/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:38"]Itse käytän freddyjen alla tälläisiä
http://abeingo.com/images_news/pants_padded.jpg
Saan muutamassa sekunnissa vaivattomasti herkkupepun, jonka eteen osa vuodattaa hikeä ja kyyneleitä. Huijausta? Ehkä, mutta niin on moni muukin asia naisten maailmassa.
T.lättäperse, jonka motto kuuluu:
viisas selviää vähemmällä.
[/quote]
Kiitos vinkistä! eivät freddyt ole vain fitnesspimujen oikeus.
t.taikinakalpealöysäperse

Vierailija
37/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole aivan loogista miten kyseiset housut toimii?.

Niillä ei voi saada lattapyllystä pyöreää, koska idea perustuu jonkun muotoiluun. Ei voi muotoilla mitä ei ole.
Mutta eihän noissa tarvitse se treenattukkaan pylly olla, vaan kunhan sopivasti on pyllyä..oli se sitten lihasta tai löllöpyllyä, niin oikeassa kohtaa olevat saumat ja muotoilut laittavat pyllyn oikealle kohdalle.
Eli juurikin niin kuin rintsikat, kohottavat.

En tiedä miksi pitää sitten todistella sitä pyllyn "hyvää" kuntoa, tämä ehkä juuri kertoo siitä, että kyseisten housujen "maine" on pilalla. Pitää palstoilla todistella, että varmana olen kyykkyä tehnyt.
Mutta se on vain pötypuhetta, etteikö tuollaiset housut tekisi sille löllöpyllyllekkin jotakin. Ainoastaahan se lättäpylly on tosiaan se, mihin tuollaiset tuet eivät voi vaikuttaa.

Mutta kyllähän noita pepputukijuttuja myydään ihan sinne allekkin käytettäväksi. Että jos roikkupeppu vaivaa, eikä halua treenata, eikä halua tuollaisia housuja, niin niitähän on pilvin pimein niitä persusmuokkaaja-alushousuja.

Vierailija
38/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois hölmöiltä. Hyvä pylly näyttää hyvältä missä tahansa housuissa, luiseva pylly tai läski kamalalta missä tahansa housuissa.

Vierailija
39/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 18:21"]

Heh! Minä kuuluin vuoden alussa näihin haukkujiin: housut olivat minusta nolot ja armotta vittuilin siskolleni että miten hän kehtaa niitä käyttää. Nyt kuitenkin kaikki ne kyykyt ovat tuottaneet sen verran tulosta, että hitto! Vyötärö on kokoa xs-s ja reidet ja pylly m niin on muuten vaikea löytää sopivia housuja. Sitten tajusin, että mitäs jos... Mitä jos siskoni puhuikin totta? Freddyt ovat oikeasti mukavat ja korostavat parhaita puolia? Kokeilin niitä kaupassa ja hallelujah. Täydellistä. Housut jotka myötäilee muotoja eikä litistä peppua! Ei ole enää ollenkaan nolot kun on lättäperse poissa :D Ja jep, kokeilin niitä vuoden alussa kun pylly oli mitä oli ja ei todellakaan näyttäneet hyvältä, ei nekään ihmeitä tee jos on kunnon selkäperse. Aah kyllä nyt kelpaa!

[/quote]

Kuvittelet, et ole saanut vuodessa kovin merkittävää muutosta peppuusi.

Vierailija
40/136 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne pyöreät saumat on nimenomaan hirveän näköiset. Tulee mieleen että joku olisi iskenyt pyllyynsä rintaliivit.

Ja kyllä uskon että teillä on jo omasta takaa hyvät takamukset, mutta tuo on vain mielikuva joka minulle niistä tulee.

Itse notkoselkänä näyttäisin varmaan butt-quasimodolta nuo päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän