Ootko koskaan vahingossa vilauttanu esim töissä tai muulla julkisella paikalla?
Onko siis käyny niin nolosti että kireässä paidassa napit on nolosti posahtanu auki yms. (itselleni käyny niin valitettavasti ja rintsikat paistaneet koko kansall) nice.
Tuli samalla mieleen että en ymmärrä läpinäkyviä paitoja niin että rintsikat kuultaa selvästi läpi samoin siis rinnat. (ainakin niiden koko ja muoto). esim jos on punainen läpikuultava paita ne punaiset rintsikat ei pelasta sitä paljastavuutta. noloa se on silti
Kommentit (8)
En kai. Nuorempana kuljin ilman alusvaatteita (hameasu) jos nyt yhtään muistan oikein.
On käynyt joo. Citymarketissa olin 9kk ikäinen poika sylissä, kädet täynnä kasseja kun lapsi päätti haluta maitoa. Repi sit paidan ja liivit hienosti auki kassojen jälkeen. Tänx :)
Töissä sairaanhoitajamies sanoi, että on hyvässä paikassa töissä avonaisista hoitsupaitojen kaula-aukoista vilkkuvien tissien vuoksi. Olin tehnyt päivän töitä hänen kanssaan. Sen jälkeen olen pitänyt toppia alla.
Tietysti on siinä mielessä julkinen paikka, kun siellä on muita ihmisiä. yleensä jopa vieraita ja ulkopuolisia jos työskentelee asiakaspalvelu-alalla
Hoitajien vaatteet ovat kyllä niin tiukkoja tai väljiä, ja lisäksi läpinäkyviä että kyllä aina jotain vilkkaa jos olisi semmoinen että työkavereita tiirailisi.
Aina tahallani, koska voin. Nainen. Upeaa olla minä.
Vahingossa? No ei ole päässyt käymään. Käytän sopivan kokoisia vaatteita, joista ei tissit "pullahtele" esiin.