Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan vahingossa vilauttanu esim töissä tai muulla julkisella paikalla?

Vierailija
16.06.2014 |

Onko siis käyny niin nolosti että kireässä paidassa napit on nolosti posahtanu auki yms. (itselleni käyny niin valitettavasti ja rintsikat paistaneet koko kansall) nice.

Tuli samalla mieleen että en ymmärrä läpinäkyviä paitoja niin että rintsikat kuultaa selvästi läpi samoin siis rinnat. (ainakin niiden koko ja muoto). esim jos on punainen läpikuultava paita ne punaiset rintsikat ei pelasta sitä paljastavuutta. noloa se on silti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa? No ei ole päässyt käymään. Käytän sopivan kokoisia vaatteita, joista ei tissit "pullahtele" esiin.

Vierailija
2/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai. Nuorempana kuljin ilman alusvaatteita (hameasu) jos nyt yhtään muistan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt joo. Citymarketissa olin 9kk ikäinen poika sylissä, kädet täynnä kasseja kun lapsi päätti haluta maitoa. Repi sit paidan ja liivit hienosti auki kassojen jälkeen. Tänx :)

Vierailija
4/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä sairaanhoitajamies sanoi, että on hyvässä paikassa töissä avonaisista hoitsupaitojen kaula-aukoista vilkkuvien tissien vuoksi. Olin tehnyt päivän töitä hänen kanssaan. Sen jälkeen olen pitänyt toppia alla.

Vierailija
5/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikka julkinen paikka?

Vierailija
6/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on siinä mielessä julkinen paikka, kun siellä on muita ihmisiä. yleensä jopa vieraita ja ulkopuolisia jos työskentelee asiakaspalvelu-alalla

Vierailija
7/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien vaatteet ovat kyllä niin tiukkoja tai väljiä, ja lisäksi läpinäkyviä että kyllä aina jotain vilkkaa jos olisi semmoinen että työkavereita tiirailisi.

Vierailija
8/8 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tahallani, koska voin. Nainen. Upeaa olla minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi