Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-19-vuotias on aivan liian nuori muuttamaan omilleen.

Vierailija
16.06.2014 |

Kertokaa nuorille, että saavat asua kotona niin kauan kuin haluavat. Ei normaali tuon ikäinen vielä tahdo eroon vanhemmistaan, kunhan uhoaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:38"]

Kertokaa nuorille, että saavat asua kotona niin kauan kuin haluavat. Ei normaali tuon ikäinen vielä tahdo eroon vanhemmistaan, kunhan uhoaa.

[/quote]

Ikävä, ettet ole vieläkään saanut apua onglemiisi, Ikis.

Vierailija
2/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys ja terapia yhdessä ovat useimmiten avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt sitten se ainoa oikea ja viimeisin tieto. Nimimerkki 19- v. Kotoa omilleen muuttaneen äiti joka ihmettelee poikansa kanssa että miksi pitäisi vielä aaua kotona

Vierailija
4/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana , kaksi vuotta naimisissa olleena kahden lapsen äitinä olisin kovasti ihmetellyt lausettasi, mutta sitten kun luin eteenpäin, että olet mieleltäsi sairas, tajusin paremmin... Voimia ja paranemista!

Vierailija
5/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 19-vuotiaana heti lukion jälkeen toiselle paikkakunnalle. Ja todellakin HALUSIN muuttaa.

Vierailija
6/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt AIVAN liian nuori mutta omat lapseni saavat kyllä asua kotona pidempään jos haluavat. Meillä on tilaa.

Vierailija
7/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:46"]

Ei nyt AIVAN liian nuori mutta omat lapseni saavat kyllä asua kotona pidempään jos haluavat. Meillä on tilaa.

[/quote]Millä perusteella 18-19-vuotias sitten olisi liian nuori muuttamaan omilleen? Aika suuri osa nuorista muuttaa toisen asteen tutkinnon jälkeen pois vanhempiensa luota. Ei siinä tietenkään mitään pahaa ole, että on myös mahdollisuus asua kotona. Tärkeintä on, että täysi-ikäinen saa itse päättää.

Vierailija
8/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D
Itse muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan kun olin juuri täyttänyt 16.
Nyt olen 19 ja asunut omillaan siitä päivästä lähtien, tehnyt töitä eikä äidin tai isän ole tarvinnut maksaa minulle mitään :-)
Olen raskaana ja kihloissa ihanan miehen kanssa, yhdessä oltu 4v.
Kuka nuori mihinkin.. sinun lapsesi ovat varmaan erityisen lapsellisia ja vastuuttomia, varmaan äidiltään perinyt ;D

Vierailija
9/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan yksin melko tylsä asua. ihminen on laumaeläin. 

Vierailija
10/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikiiiz ☺

Vierailija
11/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin 17-vuotiaana omilleni, mutta jos olisi ollut mahdollisuus asua vanhempien luona, olisin ilman muuta asunut. Omaa lasta en alaikäisenä päästä pois muuttamaan, vaikka itsellä kaikki hienosti menikin. Taitaa eroahdistus olla aina suurempi äidillä kuin lapsilla.

Vierailija
12/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähullu taas täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi