Raittiiden juhannus
Mitä on suunnitelmissa? Oletko taas juoppokuskina vai menetkö yksin mökille? Meneekö päivät vauvassa ym somessa Damianosta haaveillen? Jaksaako sitä ylipäänsä yhtään mitään jos tää helle vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja...?
Kommentit (88)
Nyt tuli futisturisteista taas valitettavasti sellainen fiilis, ettei mihinkään yleisötapahtumaan tänä viikonloppuna :/ Eihän sieltä joku kuitenkaan malta olla menemättä juhannusfestareille, vaikka karanteenissa pitäisi olla. Kokko on tuossa kylillä ja luultavasti saadaan polttaakin, ehkä siellä poikkean kuitenkin.
Mahdollista jopa, että se suuri juhannussiivouskin tässä tapahtuu, jos ja kun ei muutakaan viihdykettä ole ;D
Ostettu tornituuletin on kyllä ollut tähän mennessä juhannusviikon suuri pelastus, on yllättävän tehokas. Olen taputtanut itseäni selkään ostokseni takia, pari yötä saanut jo nukuttuakin kun ilma vaihtuu edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut vuoden nyt selvinpäin. Viime juhannuksena jotenkin harmitti ja oli tyhmää, nyt ei enää ollenkaan, kun onnistuin vihdoin tulemaan raskaaksi. Aika monta vuotta selviä päiviä edessä, ja oikein kiva niin. Lapseni ei tule minua näkemään humalassa, ja mulla menee yöunet pienestäkin määrästä, joten olen sitten mielummin kokonaan ilman. Tänä juhannuksena aion olla kotona ja tuijottaa omaa napaani. Suojaan mahatyyppiä virukselta, en ole edes ajatellut mihinkään lähtemistä.
Tuo on hieno asenne ja hetki, kun tajuaa, että nyt tässä eletään kahden ihmisen takia ja sitä lasta on toivonut. Onnea odotukselle! Nostan täällä sulle ja babylle maljan kylmää colajuomaa.
Vietän ihan tavallista viikonloppua. Nyt kun pahimmat helteet on ohi niin odotan että pääsee taas ulkoilemaan ja liikkumaan. Syön hyvin, illasta teen ehkä kasvonaamion. Aina ollu absolutisti niin ei tunnu missään
Urheilen paljon, kuten aina. Urheilulliseen elämäntapaan alkoholi sopii huonosti. Alkoholi kiinnostaa mua yhtä paljon kuin juhannus. Ei yhtään.
Kännijuhannukset on taakse jäänyttä elämää. Nykyisin naurattaa, kun porukka kännää olan takaa, vain siksi, että on juhannus. Kännääminen on ääliömäistä, näin mieli muuttuu. Teen hyvää ruokaa mökillä, jotain extraa siis, hyvää jälkiruokaa, rentoa fiilistä, ja jos ihan pakko, 1-2 lasillista viiniä pihvin kyytipojaksi. That's it!
Kännijuhannukset on taakse jäänyttä elämää. Nykyisin naurattaa, kun porukka kännää olan takaa, vain siksi, että on juhannus. Kännääminen on ääliömäistä, näin mieli muuttuu. Teen hyvää ruokaa mökillä, jotain extraa siis, hyvää jälkiruokaa, rentoa fiilistä, ja jos ihan pakko, 1-2 lasillista viiniä pihvin kyytipojaksi. That's it!
Mä oon ollut vuoden nyt selvinpäin. Viime juhannuksena jotenkin harmitti ja oli tyhmää, nyt ei enää ollenkaan, kun onnistuin vihdoin tulemaan raskaaksi. Aika monta vuotta selviä päiviä edessä, ja oikein kiva niin. Lapseni ei tule minua näkemään humalassa, ja mulla menee yöunet pienestäkin määrästä, joten olen sitten mielummin kokonaan ilman. Tänä juhannuksena aion olla kotona ja tuijottaa omaa napaani. Suojaan mahatyyppiä virukselta, en ole edes ajatellut mihinkään lähtemistä.