Nousevatko jätevesien huumepitoisuudet Priden jälkeen?
Niin voisi olettaa ainakin kannabiksen ja peukun osalta
Kommentit (19)
Vihervasemmistolaiset lähtevät pridemarssille samalta viivalta
Vierailija kirjoitti:
Ei nouse.
Tottakai nousee.
Vierailija kirjoitti:
Kahvikupinkin täyttävät periaatteella piri pintaan.
Pitoisuudet ovat nousseet vuosikymmeniä. Nousu jatkuu koska huumepolitiikkaa ei voi muuttaa päättäjien mielestä.
Nousee varmaan samalla lailla kuin missä tahansa muussakin suurtapahtumassa. Olen käynyt Pridessä lähes joka vuosi ja aika vähän siellä huumeidenkäyttöä näkyy, valtaosa juhlii ihan siististi tai pienessä hiprakassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nouse.
Tottakai nousee.
Näin sitä voisi luulla, mutta todellisuudessa ei nouse.
Julkaistaankohan Jyväskylän pitoisuuksien muutos tämän viikonlopun osalta? Epäilen että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nouse.
Tottakai nousee.
Näin sitä voisi luulla, mutta todellisuudessa ei nouse.
Juupaseipäsjuupaseipäs!
Vierailija kirjoitti:
MM-lätkän mestaruus nosti Helsingin jätevesien kokaiinipitoisuuden mittaushistorian kärkilukemiin
Eikö Priden aikaisi tuloksia julkaista, koska woke estää sen??
Vierailija kirjoitti:
Nousee varmaan samalla lailla kuin missä tahansa muussakin suurtapahtumassa. Olen käynyt Pridessä lähes joka vuosi ja aika vähän siellä huumeidenkäyttöä näkyy, valtaosa juhlii ihan siististi tai pienessä hiprakassa.
Ootko vähän homo?!
Nousevat. Niinkuin jokaisen suuren festivaalin tai tapahtuman myötä.
Varmastikin niiillä paikkakunnilla missä pride-vastustus on suhteessa suurempaa kuin verrokkikunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Nousevat. Niinkuin jokaisen suuren festivaalin tai tapahtuman myötä.
Mutta tuloksia luonnollisesti julkaista missään, kaikkein viimeksi legacymediassa?!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täyspäinen tunnustaudu ruskean reiän ritarksi selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan heteromiehet ajattelevat enemmän homojen peppuseksiä kuin homot itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvikupinkin täyttävät periaatteella piri pintaan.
😂😂 kummallekin 👍(ei arvannut kirjoittaa kun kumminkii ois joku käsittänyt väärin 😜)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan heteromiehet ajattelevat enemmän homojen peppuseksiä kuin homot itse.
Joo, ihme fiksaatio on kun aina pitää siitä puhua
MM-lätkän mestaruus nosti Helsingin jätevesien kokaiinipitoisuuden mittaushistorian kärkilukemiin