Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi, olen nainen jolla sosiaalisten tilanteiden pelko, en juuri poisstu kotoa enkä omista ystäviä

Vierailija
21.06.2021 |

Ajattelin purkautua nyt tästä kun ahdisti. elämäni on kotona istumista ja tylsyyttä. Jos menen ulos hikoilen ja jännitän niin paljon että saatan oksetaan jonnekin pusikkoon. Ja kyllä olen käynyt terapiat läpi monta kertaa...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän melko lailla miltä sinusta tuntuu. Itelläni ei ole ystäviä. Deittipalstoilta yritän hakea, mutta kukaan ei uskaltaudu tulemaan tapaamisiin. Ite käyn osa-aikatöissä ja pystyn ulkoilemaan. 

Jumala (tai kuka tai mikä lie näitä asioita säätääkään) on ärsyttävän epäoikeudenmukainen, kun toisille annetaan sosiaalista lahjakkuutta kauhalla ja toisille millilitran mitalla.....  Halaus täältä sinulle, vaikka olenkin miespuolinen.

kiitos, itse en edes uskalla harkita seurustelua tai deittailua, koska en uskalla edes tavata ihmisiä ystävyysmerkeissä. t.ap

Mutta jos tutustut johonkin kivaan tyyppiin ensin netissä, ja kerrot avoimesti tästä pelostasi? Jos hän vaikka ymmärtäisi, ja pystyisikin auttamaan sinut vähitellen eroon pelostasi? Et ole yksin tilanteessasi. Voisit myös löytää mahdollisesti ystäviä, jotka nyt ovat samassa tilanteessa.

Vierailija
22/64 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kohtalotoveri. Yksinäisyys on ikävä noidankehä, lopulta ei edes muista enää miltä tuntuu kun on kavereita. Muutos pelottaa hirveästi, varsinkin kun siihen ei usko.

Oikein hyvää kesää sinulle! 💖🌻

Miten voi olla yksinäinen, jos sosiaalisia tilanteita pelkää? Kuka ikävöisi pelkoaan?

Haluaisin voida olla ihmisten kanssa pelkäämättä. Kukaan ihminen ei ole saari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Vierailija
24/64 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi kohtalotoveri. Yksinäisyys on ikävä noidankehä, lopulta ei edes muista enää miltä tuntuu kun on kavereita. Muutos pelottaa hirveästi, varsinkin kun siihen ei usko.

Oikein hyvää kesää sinulle! 💖🌻

Miten voi olla yksinäinen, jos sosiaalisia tilanteita pelkää? Kuka ikävöisi pelkoaan?

Haluaisin voida olla ihmisten kanssa pelkäämättä. Kukaan ihminen ei ole saari.

Peloista pääsee vain kohtaamalla ne. Se ei ole helppoa tai nopeaa mutta taatusti toimivaa jos vain alat hitaasti työstämään sitä. Tsemppiä sulle!

Vierailija
25/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä kuuluu? Toivottavasti sinulla oli mahtava päivä!

t. virtuaaliystävä

Vierailija
26/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaan päättää päästää irti, elämä menee ohi noin...

Päästää irti mistä? Eihän hänellä ole mitään jonka päälle olisi rakentunut kiinnipidettävää, josta voisi päästää irti. Hänellä on vain pelkoelämä.

Vierailija
27/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun aina hankaluuksiin ja kiusatuksi joka paikassa ennemmin tai myöhemmin. Nyt myös kaupoissa minua vartioidaan, en vaan osaa olla normaali. Tietenkään ei ole sallittua vainota syytöntä mutta olen "tottunut" paskaan kohteluun. Omasta mielestäni olen siisti, ystävällinen, helppo ja kohtelias asiakas. Sosiaalinen fobiani tullee näillä näkymin jatkumaan loppuun saakka.

Minua kiusattiin jo lapsena vanhempieni ja sisarusten toimesta. En ole koskaan kasvanut kyllin vahvaksi pärjätäkseni ihmisten keskuudessa. Saan asiani hoidettua mutta en vaan pärjää.

Vierailija
28/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaankin jo tunkee vanhoja lesboja.

Vierailija
29/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaankin jo tunkee vanhoja lesboja.

Hmm, mikä luolamies on nettiin löytänyt. Miten lesbot tähän liittyy?

Olisiko jokin ihme jos lesbot ja homot kävisi ruokaostoksilla?

Vierailija
30/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko tulee siitä kun on joskus tullut pitkiä aikoja kohdelluksi julmasti ja epäoikeudenmukaisesti. Onko terapioissa keskitytty siihen? Onko se purettu? Vai tuhlattu aikaa, voimia ja rahaa ihan toissijaiseen puuhasteluun.

Vierailija
31/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisissä pelottaa? Nolatuksi tulemisen pelko? Väkivalta? Ihminen pärjää perus käyttäytymissäännöillä hyvin: kiitos, päivää, näkemiin , anteeksi, ole hyvä.. ja kaikki ollaan samanlaisia ihmisiä.

Vierailija
32/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mitä kuuluu? Toivottavasti sinulla oli mahtava päivä!

t. virtuaaliystävä

hei, kävin tänään pikaisesti ulkona viemässä roskat. muuten en oo nyt ollut ulkona. tilasin ruokaa kotiin monta kassia,, mitä sinulle kuuluu? 

t. aloittaja

Vierailija
33/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joudun aina hankaluuksiin ja kiusatuksi joka paikassa ennemmin tai myöhemmin. Nyt myös kaupoissa minua vartioidaan, en vaan osaa olla normaali. Tietenkään ei ole sallittua vainota syytöntä mutta olen "tottunut" paskaan kohteluun. Omasta mielestäni olen siisti, ystävällinen, helppo ja kohtelias asiakas. Sosiaalinen fobiani tullee näillä näkymin jatkumaan loppuun saakka.

Minua kiusattiin jo lapsena vanhempieni ja sisarusten toimesta. En ole koskaan kasvanut kyllin vahvaksi pärjätäkseni ihmisten keskuudessa. Saan asiani hoidettua mutta en vaan pärjää.

aika tuttua, olen kaupoilla aina outo ja pälyilevä.. en vaan voi sille mitään.. toivottavasti kukaan ei luule että olen varas. t. a p

Vierailija
34/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudutko baariin? Jos juot muutaman kotona vahvistukseksi ja sitten lähikuppilaan. Alkoholi voi auttaa.

Vierailija
35/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisten tilanteiden pelko tulee siitä kun on joskus tullut pitkiä aikoja kohdelluksi julmasti ja epäoikeudenmukaisesti. Onko terapioissa keskitytty siihen? Onko se purettu? Vai tuhlattu aikaa, voimia ja rahaa ihan toissijaiseen puuhasteluun.

en tiedä ,mulla oli ihan kiva lapsuus, olin lapsena myös paljon rohkeampi siinä ennen 7 vuotta, sitten 7-vuotiaana luokalla jäin kokonaan yksin kun en uskaltanut puhua kellekään. Seisoin AINA yksin pihalla. Opettajat huomioi tämän mutta en päässyt koskaann ryhmiin mukaan. Kerroij mä näistä terapeutille, ja kyllä mä keskusteltiin monista asioista. lapsuudesta, jne. tehtiin myös kaikenlaisia "rohkaisevia"asioita, esim. hän vei minut kahvilaan  jne.Ja sitten oli lääkkeet käytössä samaan aikaan.  t.a p

Vierailija
36/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaudutko baariin? Jos juot muutaman kotona vahvistukseksi ja sitten lähikuppilaan. Alkoholi voi auttaa.

Minä teen joskus niin. Lähibaarista otan taksin johonkin isompaan yökerhoon / baariin. Jos olen yksin liikenteessä. Yksinäinen nainen löytää juttukavereita.

Vierailija
37/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmisissä pelottaa? Nolatuksi tulemisen pelko? Väkivalta? Ihminen pärjää perus käyttäytymissäännöillä hyvin: kiitos, päivää, näkemiin , anteeksi, ole hyvä.. ja kaikki ollaan samanlaisia ihmisiä.

häpeän itseäni ja että saan ihmiset tuntemaan olonsa epämukavaksi.. kaikista pahin on, että tätä on tapahtunut paljon eli en osaa jutella, ja ihmiset ovat lähteneet pois paikalta tai kiusanneet minua naureskellen. On ollut epämukavia tilanteita ja luulen että olen aiheuttanut ne. Jos kuljen ulkona pelkään että minusta ajatellaan " mitä toi hyypiö täällä kävelee?" vaikka ei näin saisi ajatella mutta silti. t. a p

Vierailija
38/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sun ystävä. Olen empaattinen ja pidän muutenkin ihmisistä jotka ovat omia persoonia.

M18

Vierailija
39/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En :.mutta en haluaisi myöskään alkoholi koukkuun jos se saakin olon rennoksi. Miten sitten pärjäisin ilman sitä? ja alkoholi ei muutenkaan terveellistä., minulla on huonoja kokemuksia sukulaisesta joka alkoholisti t. ap

Vierailija
40/64 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä ,mulla oli ihan kiva lapsuus, olin lapsena myös paljon rohkeampi siinä ennen 7 vuotta, sitten 7-vuotiaana luokalla jäin kokonaan yksin kun en uskaltanut puhua kellekään. Seisoin AINA yksin pihalla. Opettajat huomioi tämän mutta en päässyt koskaann ryhmiin mukaan. Kerroij mä näistä terapeutille, ja kyllä mä keskusteltiin monista asioista. lapsuudesta, jne. tehtiin myös kaikenlaisia "rohkaisevia"asioita, esim. hän vei minut kahvilaan  jne.Ja sitten oli lääkkeet käytössä samaan aikaan.  t.a p

Minulla oli pelkoa ja ahdistusta yläasteella kun mua kiusattiin. Edelleen on traumoja mutta haluan mennä kohti unelmia eli päästä urheilu selostajaksi sekä auttaa lapsia. Huumorilla jne

M18 (missä voitaisiin jutella. Olen ihan tavallinen ja haluaisin tietää sinusta enemmän :))

Ite pidän tenniksestä ja hyvästä ruuasta ja olisi kiva jonkun kanssa kattoa vaikka hyvää sarjaa samalla syödä yhteisesti tehtyä ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan