Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?
Myös burkina fasoseeseen....
Mä on rikas. Köyhät voivat mennä ruumaan tai hypätä siiveltä alas.
Vilkuttaa Malmin kentältä, huhuu monelta noudatte meidät täältä? Täällä ollaan valmiina lähtöön. Tykätään kauniista väreistä, joten pukeuduttiin värikkäästi. 558
Mä tilaan nyt ruokaa Mäkkäriltä ku karsee nälkä eikä stuertti tuo ruokaa.
Pääseekö tällä lennolla myös Intiaan?
Mistä täällä saa lentokone postikortteja? Tahdon lähettää niitä ja merkata rastilla ikkunapaikan missä istun ja kirjoittaa: "Istun X:llä merkitsemälläni paikalla. Olisitpa sinäkin täällä." Ystäväni niin ilahtuisivat. (Ja olisivat kateellisia.)
Vierailija kirjoitti:
Pst, hei! Onko Hopealettu rivillä 28?
Tarkoitat varmaan Hopeavohvelia?
Eikö ilmastointia saa isommalle??!!!
En kestä yli 15°lämpötiloja, perse hikoaa kohtuuttomasti ja pelkään että joku haistaa perseisen istumapaikan.
Ihan tutkimuksen vuoksi olisin kiinnostunut keräämään tilastoa naisoletetuista matkustajista, lentoemot jakavat laput jotka pyydän ystävällisesti täyttämään ja palauttamaan.
Täyttäkää niihin.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Rintaliivien koko jos käytätte.
Vapaa kuvailu rinnoista, ketunnenät, tubulaariset, riipparit ym. Sana on vapaa.
Posliini, luonnotila vai siistitty.
Innie vai outie.
Lisäksi lopussa on tilaa mihin voitte kirjoittaa vapaasti mieltä painavia asioita.
Tutkimusinsinööri kirjoitti:
Ihan tutkimuksen vuoksi olisin kiinnostunut keräämään tilastoa naisoletetuista matkustajista, lentoemot jakavat laput jotka pyydän ystävällisesti täyttämään ja palauttamaan.
Täyttäkää niihin.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Innie vai outie.
Lisäksi lopussa on tilaa mihin voitte kirjoittaa vapaasti mieltä painavia asioita.
Kiitos Turkimsinsinööri! Tätähän voisi soveltaa myös minulle poikaystävän etsintään. Miehet voisivat täyttää vastaavat laput pienillä muutoksilla.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Sen pituus ja paksuus.
Vapaa kuvailu rintakehästäsi, vatsasta ja käsivarsistasi. Sana on vapaa.
Palkkatulot ja omaisuus.
Hopeaketut älkää vaivautuko.
Toiveet ovat korkealla, löydänköhän elämäni rakkauden. Iiikkkkk!
Täyttäkää niihin.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Innie vai outie.
En vastaa mihkään jossa lukee naisoletettu. En ole oletettu vaan nainen.
Onko täällä sinkkuja? Miten me merkitään sinkut? Kaupassa voi ottaa eri värisen ostoskorin. Miten täällä?
Entäs AVmammaoletetut?
Eikö niistä tehdä tutkimusta?
Vierailija kirjoitti:
Täyttäkää niihin.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Innie vai outie.
Lisäksi lopussa on tilaa mihin voitte kirjoittaa vapaasti mieltä painavia asioita.Kiitos Turkimsinsinööri! Tätähän voisi soveltaa myös minulle poikaystävän etsintään. Miehet voisivat täyttää vastaavat laput pienillä muutoksilla.
Istumapaikan numero.
Kotipaikkakunta.
Ikä.
Pituus.
Paino.
Sen pituus ja paksuus.
Vapaa kuvailu rintakehästäsi, vatsasta ja käsivarsistasi. Sana on vapaa.
Palkkatulot ja omaisuus.
Lisäksi lopussa on tilaa mihin voitte kirjoittaa vapaasti mieltä painavia asioita.Hopeaketut älkää vaivautuko.
Toiveet ovat korkealla, löydänköhän elämäni rakkauden. Iiikkkkk!
Minä vastaan
15C ikkunapaikka jee
Lahti
24
191
82
15 ja enää oo mitannut mut kelpo on
Leveä, vatsa tiukka, käsivarret mittailukelpoiset
Siistitty
2800 -verot. Asun vuokralla. Tilillä ihan kivat säästöt.
Minulla on vaaleat hiukset ponnarilla ja siniset silmät. Olen ujo.
T: kiltti mutten kilttimies
En pääse lentää, mut huomasin, että elokuussa Muumimaahan pääsee myös junalla. Naantaliin voisi toki mennä useamminkin junia, mutta tämä näyttää lapsiperheille sopivalta. Reissujuna on mulle aikasemmin tuntematon toimija, mutta mainostavat “muumihenkistä seikkailujunaa”.Hintakaan ei ole paha, jos laskee että menisi Turun kautta junalla + bussilla ni menee aika saman verran. Täytyy hypätä tohon seikkailuun. https://www.reissujuna.fi/seikkailujuna/
AnteroH kirjoitti:
En pääse lentää, mut huomasin, että elokuussa Muumimaahan pääsee myös junalla. Naantaliin voisi toki mennä useamminkin junia, mutta tämä näyttää lapsiperheille sopivalta. Reissujuna on mulle aikasemmin tuntematon toimija, mutta mainostavat “muumihenkistä seikkailujunaa”.Hintakaan ei ole paha, jos laskee että menisi Turun kautta junalla + bussilla ni menee aika saman verran. Täytyy hypätä tohon seikkailuun. https://www.reissujuna.fi/seikkailujuna/
MINEN TAHO MUUMIMAAHAN! TAHDON MUNSALAAN!!!
Stuertti! Vieressäni istuu EM-matkalta palannut huuhkajafäni, jolta jäi koronatesti väliin. Aivan varmaan on positiivinen. Haluan vaihtaa paikkaa ton 15C istuvan viereen!!
Minua ei kyllä panna (istumaan) kakkoseen!
Vaadin riviä 5 tai siitä eteenpäin!
Älykkäänä vieruskaverin löytäminen on todella haastavaa. Vaihdan taas paikkaa...
Missä on paikka 13A? En löydä riviä 13.