Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1101/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokit matkustaa taas siivellä. Eikö kapteeni laatikkoleuka voisi pyöräyttää pari immelmannia niin päästäisiin niistä eroon.

Vierailija
1102/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään mukavia maakuntia, joissa voisi tämmöinen köyhä pikäaikaistyötön piipahtaa? Vaikka kaikki ne on kyllä ihan paskoja, enkä halua tästä koneesta minnekään poistua kun pitää vahtia käsimatkatavaroitani (kuutiollinen kirjoja ja moduulihylly) Museoautoni matkustaa ruumassa golfmailojeni kanssa. Mites teillä, apinat? Joko myitte lapsenne ja mummonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teen lasun viereisen rivin riiviöstä?

Vierailija
1104/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä on asiakaspalvelu?

Epäilen kyllä että miehistö on vaihtanut nimikylttejä keskenään niin ettei tiedetä heidän oikeita nimiään. 🤔

Neiti Sievinen ei näytä ollenkaan Sieviseltä!

Vierailija
1105/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää mikä oli teidän keskiarvo lukion päättötodistuksessa.

(Minun oli kaksinumeroinen 🤗)

Vierailija
1106/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun raikut viipyy? Tarjoilijaa!

Vierailija
1107/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pilasi taas juhannuksen, toi kaupasta makkaraa, ulkofilettä ja makaroonisalaattia. Nyt itken ja tärisen. Koko juhannus ja matka Munsalaan on pilalla!

Vierailija
1108/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että keskustellaan PÖRRIÄISISTÄ! Pörkyt ahkeroi juuri nyt pölyttämässä aamusta iltaan taukoamatta. Miksi koneessa ei ole PÖRRIÄISIÄ?

Tuolla upouusissa vaellusasuissaan selfieitä ottavalla porukalla on Thermacellit taskuissa ja ne on kuulemma tuhoisia pörriäisille. Puhuivat äsken hyttysistä ja kauhistelivat miten joku voi mennä kansallispuistoon mekko päällä.

Vierailija
1109/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon miehiä miestisseineen. Hrrr. 😶‍🌫️

Vierailija
1110/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdytänkö teitä lennon ajan? Osaan soittaa mitä vaan!

Mikä olisi kamalin biisi, jonka tiedät? Aloitetaanko Arttu Wiskarilla ja sitten siirrytään Sanniin? Mombasa tulee lopuksi yhteislauluna mutta niin, että Mombasa korvataan Munsalalla!

”Kuuman kostean minä tunsin Munsalan ja meren, taivaan Munsalan!”

Vierailija
1111/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukala olo täällä lennolla. Toisella puolen istuu exä ja toisella nykyinen naisystävä. Edessä olevilla riveillä istuu lapseni puolisoineen.

Takana istuu exän nykyinen mies ja tunnen hänen kiukkuisen tuijotuksen päälaessani (vaikka tukkani on yhä tuuhea, käytännössä ei lainkaan ohentunut).

Vierailija
1112/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pst, hei! Onko Hopealettu rivillä 28?

Vierailija
1113/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio, matkustajat, mina damer och herrar, may I have your attention, please.

Löydetty ohjaamon oven tuntumasta punaiset speedot. Kapteenimme Hopeakettu kiistää, että ne kuuluvat hänelle. Speedot voi noutaa lentohenkilöstön taukotilasta koneen perältä.

Kiitos. Tack. Thank you.

Vierailija
1114/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vaihtaa paikkaa? Vieressäni istuu mies, jolla on sietämättömän pieni varustus. Arvioin, että alle 11 cm.

Vierailija
1115/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mikä oli teidän keskiarvo lukion päättötodistuksessa.

(Minun oli kaksinumeroinen 🤗)

Niin mullakin, pilkku välissä. Siksi minulla ei ole ystäviä eikä mökkiä. Edunvalvontaankin jouduin kun uudistin sukupuoleni :-(

Kohta kiitän seurasta ja hyppään siiveltä.

Vierailija
1116/4004 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää koneen sisustukset on aina niin valkoisia?

Vierailija
1117/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko listanneet naurettavia asioita, joita matkustajat tekevät? Kaikki samaan aikaan WC-jonossa ja pukeutuminenkin casual Friday -tasoa koko viikon. Todella heikkotasoista porukkaa, ehkä businessluokassa pari akateemista.

Vierailija
1118/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä naurettavin asia mitä työnantaja ehdotti, lähteä nyt Porvoon lennolle. Turbulenssiakin koko lennon ajan kuin siinä kamalimmassa huvipuistolaitteessa Lintsillä viime viikolla. Mun tubulaariset rinnat eivät kestä töyssyjä mutta en kehtaa edes valittaa siitä kelleen.

Olisi kuitenkin pitänyt ottaa ne virikelapset hoitoon ja jäädä kotiin.

Vierailija
1119/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin matkalle mukaan kaikki valtionobligaationi, mutta tsekkauksessa selvisi ettei niitä saa ottaa käsimatkatavaroihin. Kysyin. Minulta on mennyt koko lento ihan pilalle kun en voi lakata ajattelemasta valtionobligaatioitani jotka ovat - jos ovat - laukussani koneen ruumassa. Näin tankkaamaan rullatessamme asematasolla laukun joka muistutti omaani ja nyt minun pitäisi päästä ruumaan tarkistamaan ne, mutta henkilökunta väittää ettei sinne pääse sisäkautta! Kai nyt joku luukku on! Lisäksi telakoitunut stuertti näyttää piilottelevan jotain paitansa alla. Koko loma pilalla. Pelkkää harmia tilalla

Vierailija
1120/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä istut mun paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä