Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1161/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemuksia Kalakukko-Airwaysin matkoista? Ai että lähtisin vaikka minkälaisen kotteron siivelle jos kapteenina ois Hujane (P-P Petelius). Uskon että hän huolehtii konneen Kuopijoon turvallisesti kun Lelle siellä outtaa häntä.

Vierailija
1162/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä nimestä Jauhi?

Eläin. Sama kuin nimeäisi lapsen hirveksi. Hirvenlihaa... jauhenlihee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mennä Hawaijille, mutta Ahvenanmaalle voidaan koukata

Vierailija
1164/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä nimestä Jauhi?

Jauhi Jauhiainen

Vierailija
1165/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä korvessa tää Munsala oikein on ? Itikoitakin niin paljon, että sekoon kohta. Turhaan otin bikinit ja aurinkorasvat mukaan, voisko joku lainata mulle kalsonkeja?

Pakko ottaa perskännit niin kai se tästä sitten……..

Vierailija
1166/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin nauttinut tåstä matkasta ja tasokkaasta seurasta. Lähdetäänkö seuraavalla kerralla risteilylle Porvoon vesille?

Vierailija
1167/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko puolitoista vuotta olen odottanut just tätä matkaa. Nää Porvoon reissut on niin jumakaut sentään ihan parasta.

Ja vielä lentäen. Aikasemmin mentiin bussilla, jos muistatte. Mulle sit käy mikä paikka tahansa siellä koneessa. Olen kielitaitoinen typy, mulla on hyvät ja terveet hampaat, en ole nirso, kaikki käy.

Oliko se määränpää siis Porvoo ? ( tuun siltikin) oli mikä oli.

Kansalaiset, medbörgare, mina damer och härrar, täällä puhuu koneen kapteeni Uljas Mattopaukku. Toivon että olette viihtyneet kanssamme tällä lennollamme Porvoosta Munsalaan jonne arvioimme saapuvamme. Lentokorkeutemme on tällä hetkellä kolmesataa metriä joten aluelennonjohdosta emme ole vähään aikaan kuulleet. Koneen kompassi on aivan tyhjä joten seurailemme Porvoonväylää Helsingin suuntaan, meri minun puolellani ja Helsingistä lähdemme ajelemaan Porintien suunnassa kohti Munsalaa jonne siis arvioimme saapuvamme. Toivotan perähenkilöni Tero Anteron kanssa teille oikein mukavaa matkaa..

No entäs me kymppikerholaiset?!? Tolla lentokorkeudella se on yhtäkaikki alle-nollapromille-kerhoa se!

Täällä koneen lentovuorossa oleva lentoperähenkilö Antero, Tero.. Tero Antero. Emme tällä hetkellä voi kohota ylemmille lentopinnoille koska koneen vasen potkuri on lepuutettuna öljyn lämpötilan kohottua. Voitte olla rauhallisia sillä vikaa selvittää lentomekaanikkomme Arska jolla on 50 vuoden kokemus tästä konetyypistä. Toisekseen ylempää emme näkisi kunnolla tienviittoja. Kymppikerhoon liittyminen onnistunee lähempänä Munsalaa kun otamme korkeutta laskua varten. Maisan kilisevässä kärryssä on ruutuvihko johon voitte merkitä vuoronne. Kiitän yhteistyöstä... ... ja toivotan mukavaa matkaa tällä Porvoo Airlinesin tilauslennolla kohti Munsalaa

Vierailija
1168/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä kuulutus ohjaamosta. Jos matkustajien joukossa on koneinsinööriä, pyydämme ottamaan pikaisesti yhteyttä henkilökuntaan. Toistan: etsimme koneinsinööriä.

Vierailija
1169/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeä kuulutus ohjaamosta. Jos matkustajien joukossa on koneinsinööriä, pyydämme ottamaan pikaisesti yhteyttä henkilökuntaan. Toistan: etsimme koneinsinööriä.

Mun mies on, mutta hänellä ei ole laatikkoleukaa, joten hän ei kelpaa lennon supersankariksi.

Eikä oikein mihinkään muuhunkaan.

Vierailija
1170/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä , älykäs nainen , istun vieläkin yksin yläkerran ykkösluokassa. Pyydän kohteliaimmin kaikkia miehiä joiden varustus on yli 11 cm ilmoittautumaan minulle. Näin voimme kahden kesken vertailla tietojamme ja taitojamme ja minä kysyn taitamallani kuudellatoista kielellä kvanttifysiikan perusteita. En ole missään nimessä pinnallinen mutta olethan itsestäsi huolehtiva , nuori , amexin omaava. Sisin on minulle tärkein. Ystävällisin terveisin Hjordis. Neiti lentoemäntä voitteko ystävällisesti jakaa tulostamai monisteen kaikille alakerrassa matkustaville miehille , kiitän. Ja seuraavaksi haluan shamppanjani , kiitos.

Vierailija
1171/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koneinsinööritär, haitaakse?

Vierailija
1172/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko me kohta laskeudutaan, haluan taputtaa!

Vierailija
1173/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko me kohta laskeudutaan, haluan taputtaa!

Lauletaan myös Maamme laulu.

Vierailija
1174/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä , älykäs nainen laskeudun yläkerran ykkösluokasta voitte taputtaa. Kun poistun koneen ovesta ensimmäisenä, sopii aloittaa Maamme laulu. Kiitos.

Vierailija
1175/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin varmoista lähteistä tiedon että Munsalassa on juuri astunut voimaan megamaskisuositus. Mistä niitä nyt tällä varotusajalla saa? Takapyypyyni on leviämisvaiheessa ja ukko siirtyi tuon tiedon vastaanotettuaan kiihtymisvaiheeseen. Jäykkäkouristusrokotukset on kunnossa.

Vantaalta tai Helsingistä voi löytää megamaskin ompelijan sadalla eurolla, mutta se on erittäin tärkeää että ompelija on juuri Helsingistä tai Vantaalta kotoisin.

Jos megamaskin ompelija ei ole Helsingistä tai Vantaalta niin tällaisen maskin hygieniaturvallisuus ei ole yhtä korkea kuin sellaisen maskin jonka ompelija asuu Helsingissä tai Vantaalla.

Vierailija
1176/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään, siis yksikään, naisoletettu ei ole vielä puhunut minulle. Olen kilttimies rivillä kolme.

Vierailija
1177/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään, siis yksikään, naisoletettu ei ole vielä puhunut minulle. Olen kilttimies rivillä kolme.

Latino ja 15C vie naiset ja oletetut eivät puhu kilttiksille tai miehille. Tai miesoletetuille.

Vierailija
1178/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestäsi sun kuuluisi saada huomiota vain ykkösrivin ykkösluokkalaisilta. Sulle ei kelpaa edes vieruskaverisi riviltä 3, saati sitten ne rivin 27 tavikset.

Vierailija
1179/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaantaminen olisi nyt mitä todennäköisintä ja akuuteinta jos vain ne wannabe-kymppikerholaiset suvaitsisivat vapauttaa pikkulan. Tiedoksi sinne irstailijoille että niitä kymppikerhopisteitä ei jaeta näiltä lentokorkeuksilta, ollaan hyvän matkaa lennelty puiden latvoja hipoen!

Vierailija
1180/4004 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoperähenkilö yllätti kaksi stuerttia, jotka olivat hommailemassa vessassa ja huusi: nyt töihin SASsiin siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan