Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
Apua, en uskalla käydä vessassa ja hätä on kova. Viimeksi käydessäni vastapuolen vessasta kuului HÖÖ. Kun poistuin, huomasin vessan olevan tyhjä ja pimeä. Ovi oli vähän rakosillaan. Vessakummitus? Vai voisiko ääni johtua ilmastoinnista? Pyysin, että mies tulisi mukaan ja jäisi ovelle vartioimaan, mutta ei sitä kiinnosta.
Ei hätää! Kilttimies se vain siellä. Kilttimiesten sanavarasto on naisen läsnäollessa varsin rajoittunut. Ujojakin ovat ja siksi vessakoppi oli pimeänä.
Tuo imuvessa on HUI!
Kokeilin miltä tuntuu ja miten se toimii kun työnsin sinne sormeni ja painoin nappia. Kihlasormus meni sinne imun mukana. Hyvä kun ei vienyt sormiani. Miten saan sormuksen takaisin? Kenelle ilmoitan?
Minä painoin nappia samalla kun istuin pöntöllä ja se jos mikä toi uskomattomat vibet ja efektit.
Vierailija kirjoitti:
Kapteeninne tässä hyvät matkustajat! Näin aamun virkistykseksi K-E-S-K-U-S-T-E-L-L -A-A-N K-U-K-A-S-T-A!!!!
Nyt minä mieleni pahoitin. Keskustellaan kukista, niistä kaikista. Ja keskitytään kukintoihin.
Minä haluan että keskustellaan PÖRRIÄISISTÄ! Pörkyt ahkeroi juuri nyt pölyttämässä aamusta iltaan taukoamatta. Miksi koneessa ei ole PÖRRIÄISIÄ?
Mikä ihme tämä kukkafetissi on? Minulta mennyt täysin ohi
Ja mikä on peikonlehtivitsi?
Miten on mahdollista, että Borgå Airlinesin 45-vuotias stuertti on 20-vuotiaan näköinen?
👨✈️🔊 Ihanat matkalaiset och härliga borgåre -
Perämies aikuisiän ADHD:lla ilmoittaa:
Konsernimme uutuuden PAjjaahas! -suoratoistokanavan tarjontaan voi tutustua lennon aikana. Valikoimissa ovat muun muassa suositut The Borgås, tositeeveeohjelmat Sattuu häät ja Appiukko Jorman vanukastehdas. Ohjelmista on sallittua keskustella lennon aikana.
Miks kukaan ei ole sanonut että me ollaan kadottu välillä, mihin voin valittaa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4ed8f11-902e-479c-b04c-e2630b993030
Vierailija kirjoitti:
Miks kukaan ei ole sanonut että me ollaan kadottu välillä, mihin voin valittaa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4ed8f11-902e-479c-b04c-e2630b993030
Ei me ollu kadottu. Tuo on pienlentokone jossa oli ne jotka myöhästyivät lähdöstä ja olivat tulossa perässä. Me lennetään isossa Airbusissa. Olikohan esim Zinc siinä kadonneessa koneessa kun tällä lennolla ei oo näkynyt?
Muistakaa ottaa genuinen nahkaiset kengät mukaan, niillä on illalla kiva kävellä raskaan päivän päätteeksi
Vierailija kirjoitti:
Kuukki ei suostu syömään ananaata ja palakaalea. Kuinka toimin?
Ei munkaan kuukki syö sitä, eikä sitruunia mutta spagaatti on lempparii. Ja spagaatissa ei ole pövön vaaraa
Hyi, mun mies kävi äsken vessassa. Ei pessyt käsiään, eli on nyt perseisillä käsillään hiplannut tota samaa käsinojaa. Jätän sen sian kun landataan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yks elokapina istuu keskellä koneen käytävää. Oisko pippurisumutetta, että pääsen vessaan?
Ole tyytyväinen ettei kahliutunut soutuveneeseen niin kuin Unioninkadulla. Tosin meillä olisi sitten oma lomavene mukana. Jätä sille kuitenkin vessapaperia vessaan kun poliisit eivät viimeeksi käyneet pyyhkimässä
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa olla holtittoman huonekasvini rooli koneen miehistössä? 🤔😅
T. Perseilevän peikonlehden ap
Se on emona. Katsos kun se levittäytyy ja rönsyilee, niin ylettyy paikalta liikkumatta koneen joka kulmaan tarjoilemaan raikkaita voileipiä, makaroonilaatikkoa ja pestyä jauhenlihaa. Kahviakin.
Mihin tämä portaat menevät? Onko ykkösluokka yläkerrassa?
Missä täällä on palovaroitin? Haluan polttaa röökiä, mutta ensin pitää leikata palovarottimen johdot poikki. Saanko siitä sähköiskun?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä portaat menevät? Onko ykkösluokka yläkerrassa?
Siellähän se. Ja minä istun yksin siellä , koska älykkäänä on vaikea löytää tasoistansa seuraa . Hus pois vaan aivokääpiöt. EIKÖ SANA KUULU vai pitääkö sanoa taitamallani kuudellatoista kielellä nih!
Vierailija kirjoitti:
Missä täällä on palovaroitin? Haluan polttaa röökiä, mutta ensin pitää leikata palovarottimen johdot poikki. Saanko siitä sähköiskun?
Törkeetä polttaa sisällä. Itse kävin äsken ulkona siivellä polttamassa. Voisit vähän huomioida muitakin.
Kapteeninne tässä hyvät matkustajat! Näin aamun virkistykseksi K-E-S-K-U-S-T-E-L-L -A-A-N K-U-K-A-S-T-A!!!!