Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
1141/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip! Avasin matkustamon viimeiselle penkkiriville pienen kittarin josta saa pyllytyspalveluja. Olen laillistettu pyllyttäjä ja pyllyttäminen on kulkeutunut perimätietona suvussani satoja vuosia. Jos haluat tietää ja kokea miltä maaginen naisen väki tuntuu niin tule kittariini pyllytettäväksi!

Vierailija
1142/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heip! Avasin matkustamon viimeiselle penkkiriville pienen kittarin josta saa pyllytyspalveluja. Olen laillistettu pyllyttäjä ja pyllyttäminen on kulkeutunut perimätietona suvussani satoja vuosia. Jos haluat tietää ja kokea miltä maaginen naisen väki tuntuu niin tule kittariini pyllytettäväksi!

Mulla olisikin vieruskaverina yksi karhu häädettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt älykkäät ihmiset tänne yläkertaan. Äsken kävi yks mies ,oli siisti , pessyt hampaansa , keskusteli tähtitieteestä ja kvanttifysiikasta jouhevasti , mutta varustus oli alle 11 cm. Älykkään naisen elämä ei ole helppoa tosiaankaan. Kohta olen siinä pisteessä että alan yksin K-E-S-K-U-S-T-E-L-L-A  K-U-K-A-S-T-A.

Vierailija
1144/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö täällä maksuvälineeksi bitcoinit?

Vierailija
1145/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä matkaa ei tajua ennenkuin kokee sen itse.

Vierailija
1146/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä poltetaan huomenna kokko?

Vierailija
1147/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lento lähtee voit mennä ulos polttamaan kokon. Ei koneessa ole tilaa, kaikki rivit matkalaisia, hoopo

Vierailija
1148/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti niin saadaan juhannustunnelma. Minä otin mukaan veneen. Voikohan wessasta hakea vettä niin päästään soutelemaan. Tulisitko auttamaan minua kun asettelen koivut sisäänkäyntioven molemmin puolin?

Vierailija
1149/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seison jonossa

Vierailija
1150/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasit pienen kittarin?😱 ...me ollaan työmaalla odoteltu pientä kittaria vetämään silikonit kylppäreihin ja keittiöihin, eipä näköjään kannata odotella enää.

Vierailija
1151/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko puolitoista vuotta olen odottanut just tätä matkaa. Nää Porvoon reissut on niin jumakaut sentään ihan parasta.

Ja vielä lentäen. Aikasemmin mentiin bussilla, jos muistatte. Mulle sit käy mikä paikka tahansa siellä koneessa. Olen kielitaitoinen typy, mulla on hyvät ja terveet hampaat, en ole nirso, kaikki käy.

Oliko se määränpää siis Porvoo ? ( tuun siltikin) oli mikä oli.

Vierailija
1152/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku on jo ehtinyt kysyä:

Pitääkö yölennolla vaihtaa pyjama?

Vierailija
1153/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä matkaa ei tajua ennenkuin kokee sen itse.

Ei niin, on nämä semmosia reissuja ettei tosikaan 🎶🎶. 💃🏼. 🎶🎶

Vierailija
1154/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Porvoo Airlines koukata Hawaijilla?

Vierailija
1155/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mennä koneen vessaan jos identifioin itseni naiseksi?

Vierailija
1156/4004 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko me lennetään?!?

Vierailija
1157/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasit pienen kittarin?😱 ...me ollaan työmaalla odoteltu pientä kittaria vetämään silikonit kylppäreihin ja keittiöihin, eipä näköjään kannata odotella enää.

Kenen silikoonit?

Vierailija
1158/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko puolitoista vuotta olen odottanut just tätä matkaa. Nää Porvoon reissut on niin jumakaut sentään ihan parasta.

Ja vielä lentäen. Aikasemmin mentiin bussilla, jos muistatte. Mulle sit käy mikä paikka tahansa siellä koneessa. Olen kielitaitoinen typy, mulla on hyvät ja terveet hampaat, en ole nirso, kaikki käy.

Kansalaiset, medbörgare, mina damer och härrar, täällä puhuu koneen kapteeni Uljas Mattopaukku. Toivon että olette viihtyneet kanssamme tällä lennollamme Porvoosta Munsalaan jonne arvioimme saapuvamme. Lentokorkeutemme on tällä hetkellä kolmesataa metriä joten aluelennonjohdosta emme ole vähään aikaan kuulleet. Koneen kompassi on aivan tyhjä joten seurailemme Porvoonväylää Helsingin suuntaan, meri minun puolellani ja Helsingistä lähdemme ajelemaan Porintien suunnassa kohti Munsalaa jonne siis arvioimme saapuvamme. Toivotan perähenkilöni Tero Anteron kanssa teille oikein mukavaa matkaa..

Vierailija
1159/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansalaiset, medbörgare, mina damer och härrar, täällä puhuu koneen kapteeni Uljas Mattopaukku. Toivon että olette viihtyneet kanssamme tällä lennollamme Porvoosta Munsalaan jonne arvioimme saapuvamme. Lentokorkeutemme on tällä hetkellä kolmesataa metriä joten aluelennonjohdosta emme ole vähään aikaan kuulleet. Koneen kompassi on aivan tyhjä joten seurailemme Porvoonväylää Helsingin suuntaan, meri minun puolellani ja Helsingistä lähdemme ajelemaan Porintien suunnassa kohti Munsalaa jonne siis arvioimme saapuvamme. Toivotan perähenkilöni Tero Anteron kanssa teille oikein mukavaa matkaa..

No entäs me kymppikerholaiset?!? Tolla lentokorkeudella se on yhtäkaikki alle-nollapromille-kerhoa se!

Vierailija
1160/4004 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä nimestä Jauhi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi