Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4004)
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tylsää. Länkytettäiskö vähän?
Hei! Oletko jo nähnyt tämän? Miksi YLE ei käytä mun verorahoja noin?
https://www.nrk.no/spesial/sexguide
Onko kilttimiehille vielä juteltu vai onko homma minun harteillani? Miten heidät tunnistaa, vai kuulutetaanko ja viittaamalla?
Appiukko tahtoi kylään paikalleni, enkä saanut sanotuksi että nyt ei sovi. Istuu sylissäni ja söi kaikki ruokani, hulautti viinit kurkkuunsa, kääriytyi huopaani ja nyt vaatii että katsotaan hänen lempiohjelmaansa tabletilla. Toivottavasti lähtee takaisin omalle paikalleen, en kyllä kehtaa sanoa mitään...
Vierailija kirjoitti:
Onko kilttimiehille vielä juteltu vai onko homma minun harteillani? Miten heidät tunnistaa, vai kuulutetaanko ja viittaamalla?
Eivät muut matkustajat sitä voi tietää.
Käyt kysymässä kaikilta yksitellen, naisilta myös varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät muut matkustajat sitä voi tietää.
Käyt kysymässä kaikilta yksitellen, naisilta myös varmuuden vuoksi.
Ei nykyään enää oo naisia ja miehiä vaan kaikki on jotain oletettuja.
Vierailija kirjoitti:
Appiukko tahtoi kylään paikalleni, enkä saanut sanotuksi että nyt ei sovi. Istuu sylissäni ja söi kaikki ruokani, hulautti viinit kurkkuunsa, kääriytyi huopaani ja nyt vaatii että katsotaan hänen lempiohjelmaansa tabletilla. Toivottavasti lähtee takaisin omalle paikalleen, en kyllä kehtaa sanoa mitään...
Ei auta muu kuin toivoa oikein kovasti ettei toista temppua paluumatkalla.
Lento Munsalasta on pitkä.
Koska tääl saa safkaa? Oon jo nakertanu vas käden rakennekynsiä ja se ei oo terveellistä. Eikä kauniin näköistäkään.
Vierailija kirjoitti:
APUA!!! Margitin sisko istuu vieressäni!!!
Onks saanu nimen jo?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava lento lähteekin Skotlantiin, siellä pääsee juttelemaan kilttimiehille niin tahtoessa.
Vierailija kirjoitti:
Istuu yksin ja suutelee huurteista oluttölkkiä kyynel poskella valuen.
Mikäköhän mahtaa olla holtittoman huonekasvini rooli koneen miehistössä? 🤔😅
T. Perseilevän peikonlehden ap
Olisin tiedustellut saako koneesta ostaa uimarenkaita? Sain extemporee kehoituksen lääkäriltäni lähteä vauvankääntölomalle. Aijon kääntää vauvan.
P.s. Voitteko koukata Kreikan kautta? Mieheni kyllä maksaa.
Pitääkö lasten kasvot kääntää menosuuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks saanu nimen jo?
Juu, hän on Birgit
Te kaikki akat olette huo………....mion kipeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks saanu nimen jo?
Juu, hän on Birgit
Oho. Varmaa tietoo?
Tunnumme lentävän ilmeisesti Humppilan yli, tuon pienimmän maakunnan jonka vaakunan on suunnitellut Olof Eriksson.
ÄÖ:ni on Mensan testien mukaan 135 eikä vieruskaverini keskustele mistään mielenkiintoisista aiheista. Miten nämä paikat on oikein jaettu ja miksi kaltaiselleni älykölle ei tunnu löytyvän seuraa?
Ette ole riidelleet, koska aamiaisenne vie kielen mennessään. Tästä voimme päätellä, että pari aloittaa lihansyönnin jo aamiaisella. Se ei sovi vegaaneille, sehän on muotia nykypareilla.
Apua, en uskalla käydä vessassa ja hätä on kova. Viimeksi käydessäni vastapuolen vessasta kuului HÖÖ. Kun poistuin, huomasin vessan olevan tyhjä ja pimeä. Ovi oli vähän rakosillaan. Vessakummitus? Vai voisiko ääni johtua ilmastoinnista? Pyysin, että mies tulisi mukaan ja jäisi ovelle vartioimaan, mutta ei sitä kiinnosta.
Naapuripenkkiläinen pyytelee härskejä ; ojentamaan pähkinöitä, päästä vessaan etc.
Ei saanut kumpaakaan koska leikin nukkuvaa.
Jäi kurottamaan kättään ylitseni avuttomana.