Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
3201/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porilainen!

Tulipas mulle yks kaks nälkä.

Onko täällä ketään ranskalaista tai hampurilaista? Kuulin ranskaa ja saksaa jostain päin koneesta.

Minä olen Savonlinnalainen. Myyn lörtsyjä täällä koneen takaosassa. Tulkaa ostamaan tuoreita ja maistuvia. 

Tv. Lörtsytäti

Kiitos, Lörtsytäti! Mukavaa vaihtelua tuohon jauhenlihamakaroonilaatikkoon. Tulen varmasti, jos pystyn hyppäämään noiden esteiden yli.

Vierailija
3202/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Porvoolainen, ja ihmettelen aina, miksi jopa Iltasanomatin verkkosivulla on linkki tähän ketjuun. Ja tämähän on aika rasistinen ketju myös? 

Ketju lukkoon ja avaajalle bänniä! 

Ei täällä porvoolaisia pilkata. Ihan nauretaan itselle ja kaikille vauva-palstalaisille asuinpaikasta riippumatta.

Onko sinulla pipo liian kireällä, porvoolainen?

T. porilainen ( porilaisia nauretaan aina, ei haittaa minua)

Liian pieni pipo ja lapsena ainoastaan puuleluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laulan nyt.  Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä..... 

Mitäs tykkäsitte? Sanoitin itse. 

Vierailija
3204/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kirjaimia koneen seinille. Voisiko puusepät tehdä heinäseipäistä kirjaimet L,I, V, E, O, H, G. n? 

Vierailija
3205/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laulan nyt.  Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä..... 

Tykkäsin valtavasti! Olet luontainen lahjakkuus. Onneton rakkaus on aina hyvä aihe. Ehkä tuota laulupuolta voisit vielä hiukan harjoitella. Pitäisi saada lisää volyymiä ja uskottavuutta ääneen. Kannattaisiko hiukan värisyttää ääntä lisää?

Vierailija
3206/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hukkunut tosi monta ihmistä. :(

Ovatko kaikki koneen matkustajat tallessa?

Ja ohjaamossa Hopea Kettu sekä Heimo Huima?

Vierailija
3207/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil

Mie vaan

Vierailija
3208/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?

Vierailija
3209/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kirjaimia koneen seinille. Voisiko puusepät tehdä heinäseipäistä kirjaimet L,I, V, E, O, H, G. n? 

Pekka Puuseppä etsinnöissä, vai oliko hän se 'poika', joka jäi rannalle ruikuttamaan? Minä en ymmärrä mitä noista kirjaimista tulis

Vierailija
3210/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Puuseppä etsinnöissä, vai oliko hän se 'poika', joka jäi rannalle ruikuttamaan? Minä en ymmärrä mitä noista kirjaimista tulis

NIin, puuttuko ehkä A?

Vierailija
3211/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin, puuttuko ehkä A?

Tai U?

Lähtöselvitykseen jäi ruikuttamaan se Hiski, jolla luki etunimen kohdalla Mies.

Vierailija
3212/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?

Olisko luikkaridiiva naamioitunut? Porttikielto ja kaikkea. Ennen aina halusi luistelunäytöksiä salkovineen piruetteineen. Mutta koneessa vaikeaa järjestää:

Tykkäsin, hieno suoritus. Kaipaisin toista säkeistöä, että tarina etenisi.

(Jos oli luikkaridiivan: törkyä)

Vierailija
3213/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin, puuttuko ehkä A?

Jännityksellä odotamme  mitä tuosta tulee? HI GLOVE?

Vierailija
3214/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin, puuttuko ehkä A?

Evil hog

Live hog

Hog veil

Hovi leg

Hive log

Levi hog

Hevi gol (niiinku kela gold)

Go Helvi

Vierailija
3215/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku matkustajista on ihmetellyt Kuippana nimeä. Valistan nyt teitä ja varsinkin toivon Vesihenkilö Jäniksen kuuntelevan tarkasti. 

Kuippana on suomalaisessa kansantarustossa metsänhenki ja mahdollisesti jänisten emuu eli kantavanhempi. 

Vesihenkilö Jänis voi siis olla Kuippanan lapsi! Kaikki on mahdollista täällä Porvoon koneessa. Kuka olisi arvannut!

Vierailija
3216/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehvigo niinku trivago

Vierailija
3217/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin, puuttuko ehkä A?

Evil hog

Live hog

Hog veil

Hovi leg

Hive log

Levi hog

Hevi gol (niiinku kela gold)

Go Helvi

Onko Helvi kuulolla?

Vierailija
3218/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvi täällä! Mitä se nyt oikein tarkoittaa? Käsketäänkö Helviä lähtemään vai kannustetaanko Helviä, GO HELVI GO?

Vierailija
3219/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovi leg!

Onko meillä Seppokin täällä?

Vierailija
3220/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil

Mie vaan

HIenoa, kun yritteliäisyys kukoistaa ja saamme vaihtelua ruokatarjontaan. Onko kovat hinnat?

Toitko ruisjauhot ja potut mukanasi? Ihmettelivätkö turvatarkastajat yhtään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi