Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Porvoolainen, ja ihmettelen aina, miksi jopa Iltasanomatin verkkosivulla on linkki tähän ketjuun. Ja tämähän on aika rasistinen ketju myös?
Ketju lukkoon ja avaajalle bänniä!
Ei täällä porvoolaisia pilkata. Ihan nauretaan itselle ja kaikille vauva-palstalaisille asuinpaikasta riippumatta.
Onko sinulla pipo liian kireällä, porvoolainen?
T. porilainen ( porilaisia nauretaan aina, ei haittaa minua)
Liian pieni pipo ja lapsena ainoastaan puuleluja.
Minä laulan nyt. Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä.....
Mitäs tykkäsitte? Sanoitin itse.
Haluan kirjaimia koneen seinille. Voisiko puusepät tehdä heinäseipäistä kirjaimet L,I, V, E, O, H, G. n?
Vierailija kirjoitti:
Minä laulan nyt. Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä.....
Tykkäsin valtavasti! Olet luontainen lahjakkuus. Onneton rakkaus on aina hyvä aihe. Ehkä tuota laulupuolta voisit vielä hiukan harjoitella. Pitäisi saada lisää volyymiä ja uskottavuutta ääneen. Kannattaisiko hiukan värisyttää ääntä lisää?
Tänään on hukkunut tosi monta ihmistä. :(
Ovatko kaikki koneen matkustajat tallessa?
Ja ohjaamossa Hopea Kettu sekä Heimo Huima?
Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil
Mie vaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Haluan kirjaimia koneen seinille. Voisiko puusepät tehdä heinäseipäistä kirjaimet L,I, V, E, O, H, G. n?
Pekka Puuseppä etsinnöissä, vai oliko hän se 'poika', joka jäi rannalle ruikuttamaan? Minä en ymmärrä mitä noista kirjaimista tulis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Puuseppä etsinnöissä, vai oliko hän se 'poika', joka jäi rannalle ruikuttamaan? Minä en ymmärrä mitä noista kirjaimista tulis
NIin, puuttuko ehkä A?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin, puuttuko ehkä A?
Tai U?
Lähtöselvitykseen jäi ruikuttamaan se Hiski, jolla luki etunimen kohdalla Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?
Olisko luikkaridiiva naamioitunut? Porttikielto ja kaikkea. Ennen aina halusi luistelunäytöksiä salkovineen piruetteineen. Mutta koneessa vaikeaa järjestää:
Tykkäsin, hieno suoritus. Kaipaisin toista säkeistöä, että tarina etenisi.
(Jos oli luikkaridiivan: törkyä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin, puuttuko ehkä A?
Jännityksellä odotamme mitä tuosta tulee? HI GLOVE?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin, puuttuko ehkä A?
Evil hog
Live hog
Hog veil
Hovi leg
Hive log
Levi hog
Hevi gol (niiinku kela gold)
Go Helvi
Joku matkustajista on ihmetellyt Kuippana nimeä. Valistan nyt teitä ja varsinkin toivon Vesihenkilö Jäniksen kuuntelevan tarkasti.
Kuippana on suomalaisessa kansantarustossa metsänhenki ja mahdollisesti jänisten emuu eli kantavanhempi.
Vesihenkilö Jänis voi siis olla Kuippanan lapsi! Kaikki on mahdollista täällä Porvoon koneessa. Kuka olisi arvannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin, puuttuko ehkä A?
Evil hog
Live hog
Hog veil
Hovi leg
Hive log
Levi hog
Hevi gol (niiinku kela gold)
Go Helvi
Onko Helvi kuulolla?
Helvi täällä! Mitä se nyt oikein tarkoittaa? Käsketäänkö Helviä lähtemään vai kannustetaanko Helviä, GO HELVI GO?
Hovi leg!
Onko meillä Seppokin täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil
Mie vaan
HIenoa, kun yritteliäisyys kukoistaa ja saamme vaihtelua ruokatarjontaan. Onko kovat hinnat?
Toitko ruisjauhot ja potut mukanasi? Ihmettelivätkö turvatarkastajat yhtään?
Kiitos, Lörtsytäti! Mukavaa vaihtelua tuohon jauhenlihamakaroonilaatikkoon. Tulen varmasti, jos pystyn hyppäämään noiden esteiden yli.