Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
3241/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kellään rikkoa 500 euron seteliä pienemmäksi? Ostaisin munavoita karjalanpiirakalla ja mulla on vain noita purppuranpunaisia viissatasia.

No. Pankin virkailijana minun kuuluu kysyä: mistä sait noin ison setelin? Selvitystä vaaditaan. Sinun pitää ilmoittaitua Yli-Iin Op vuorokauden kuluessa, passi mukaan.

Näin torjutaan harmaata taloutta!

No nyt ei kukaan halua tätä kaunista seteliä, kun joutuu siitä Yli-Iin osuuspankkiin kuulusteluun. Jäi munavoit saamatta! :(

Pahoittelen. Tämä nyt on vaan lakisääteinen toimenpide. Enhän minä näitä sääntöjä laadi. Voi sentään, olette kuitenkin Suomen kansalaisia. Ajatella, ellette olisi. Sitten vasta mutkikkaaksi menisi.

Pankkivirkailija, uskokaa, että mutkikkaaksi menee, varokaa käteisen kanssa, joudumme aina tarkastamaan henkilöllisyytenne.

Vierailija
3242/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pankkivirjailija tässä:

Mitä ihmettä teillä on salattavaa? Miksi ette voi ilmottautua Yli-Iin OP:ssä? Ihmettelen vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pankkivirjailija tässä:

Mitä ihmettä teillä on salattavaa? Miksi ette voi ilmottautua Yli-Iin OP:ssä? Ihmettelen vaan...

Kuule pankkivirkailija tämä lento lähtee nyt käymään Caymansaarilla ja Panamassa. Siellä ei kysellä turhia. 

Vierailija
3244/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lennolla suuri julkisuudenhenkilö ja arvostettu valmentaja Aitolehti, tuleva Palatsi? Oletan että herra Palatsi on myös. Voisiko joku valvoa herran turvallisuutta lennon aikana? Morsio voi olla hieman kiihkeämpää sorttia.

Vierailija
3245/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lennolla suuri julkisuudenhenkilö ja arvostettu valmentaja Aitolehti, tuleva Palatsi? Oletan että herra Palatsi on myös. Voisiko joku valvoa herran turvallisuutta lennon aikana? Morsio voi olla hieman kiihkeämpää sorttia.

"Hyvät matkustajat, täällä puhuu lentokapteeni. Onko matkustamossa poliisia?"

Vierailija
3246/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laulan nyt.  Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä..... 

Mitäs tykkäsitte? Sanoitin itse. 

Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?

Olisko? Kuulostaa kyllä siltä diivalta! 

Vierailija
3247/4002 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laulan nyt.  Oiii oiiii! Iiiiiik! Olen niin surullinen. Sydämeni rikki on. Oiiii oiiii miksi rikoit seeeeen. Uuuhh uuuhh! En kestä..... 

Mitäs tykkäsitte? Sanoitin itse. 

Ei kai se ollut itse luistelijatähtikaunotar?

Olisko? Kuulostaa kyllä siltä diivalta! 

ei voi olla, ei saa!!! Sillä on porttari kaikille AV officinale reissuille, tietäjät tietää!!

Vierailija
3248/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö työtön aikamiespoika mukaan lennolle? En ole koskaan ollut naisen kanssa, haluatteko kysyä jotain?

Oletko ehta peräkammarissa kasvatettu?

Entä onko äitykkäkin mukana? - Olisi niin hauskaa keskustella asiantuntijan kanssa eri kasvatusmenetelmien hyvistä ja pahoista puolista.

Vierailija
3249/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö Porboosta välilaskutta Pariisiin?

Täällä kaupunkilomaa suunnittelemme.

Vierailija
3250/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt toki. Munsalaan ollaan menossa.

Vierailija
3251/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peka Polisi ilmottautuu, antakaa roistoille kyytiä, siirtäkää varanne turvatilille. Pikaisesti. Heti oitis

Vierailija
3252/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peka Polisi ilmottautuu, antakaa roistoille kyytiä, siirtäkää varanne turvatilille. Pikaisesti. Heti oitis

Varoitus!!! Peka Polisi on valepoliisi!

Tv. Pekka Poliisi 

Vierailija
3253/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varoitus!!! Peka Polisi on valepoliisi!

Tv. Pekka Poliisi 

Itse olet valepoliisi. Oikea poliisi ei kirjoita oikein.

Vierailija
3254/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kellään rikkoa 500 euron seteliä pienemmäksi? Ostaisin munavoita karjalanpiirakalla ja mulla on vain noita purppuranpunaisia viissatasia.

Oletko varma, ettteivät setelit ole väärennöksiä? Eihän niitä ole enää painettukaan moneen vuoteen.

Vierailija
3255/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettteivät setelit ole väärennöksiä? Eihän niitä ole enää painettukaan moneen vuoteen.

Apua! Ovatko lapsenlapset jekuttaneet mummoa ja laittaneet leikkirahaa mummon käsilaukkuun? Kerran laittoivat Afrikan Tähti rahaa, mutta ne minä toki huomasin.

Ihmettelinkin, miten olin näin rikastunut. Maksoin tämän lentomatkanikin näillä seteleillä. Ei käsketty Yli-Iin Osuuspankkiin.

Vierailija
3256/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvät ihmiset, työtänihän minä vaan teen. (vaikka lähdinkin lomareissulle silloin vuosia sitten. Kun matka kuitenkin tuntuu venyvän, onnistuin sopimaan Yli-Iin kanssa etätyöstä)

Paula Pankkivirkailija

Serkkuni on muuten Pekka Poliisi

Vierailija
3257/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvät ihmiset, työtänihän minä vaan teen. (vaikka lähdinkin lomareissulle silloin vuosia sitten. Kun matka kuitenkin tuntuu venyvän, onnistuin sopimaan Yli-Iin kanssa etätyöstä)

Paula Pankkivirkailija

Ethän ilmoita serkullesi näistä minun seteleistäni? Lupaan luovuttaa ne heti Peka Poliisille vai olko se Pekka? Kummalle? Vai antaisinko lentokapteenille? Taidan sittenkin avata ikkunan ja lähettää lentolehtisiä maahan.

Vierailija
3258/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tarvitaan lakiapua: Onko paikalla Juuli Juristi/Lauri Lakimies???

Vierailija
3259/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Pankkivirkailija

Vai olitko Yli-Viikarin pankissa? 

Vierailija
3260/4002 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula Pankkivirkailija

Ethän ilmoita serkullesi näistä minun seteleistäni? Lupaan luovuttaa ne heti Peka Poliisille vai olko se Pekka? Kummalle? Vai antaisinko lentokapteenille? Taidan sittenkin avata ikkunan ja lähettää lentolehtisiä maahan.

Tästä voidaan khröm neuvotella...

Paula P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi