Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4002)

Vierailija
3181/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkamummolla on jo valmiina iso pino harmaita miestensukkia ( joita ei kukaan halua). Ajattelin lähettää niitä kuningas Charlesille ja kuningas Kaarle Kustaalle, Juha Miedolle ja muille ihailemilleni miehille, mutta voitte saada muutaman parin keppihevoseksi. Harjaa varten löytyy myös lankaa, mutta mistä saatte turvasilmät?

Sukkamummo

Epäilen, että Camilla ja Silvia eivät osaa tehdä villasukkia ollenkaan! Oletteko samaa mieltä?

Vierailija
3182/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noita langolieerejä vastaan rokottautua? Miten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko noita langolieerejä vastaan rokottautua? Miten on?

Kysyttävä Stephen Kingiltä! En kyllä tiedä voiko  vastaukseensa luottaa...

Vierailija
3184/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkamummolla on jo valmiina iso pino harmaita miestensukkia ( joita ei kukaan halua). Ajattelin lähettää niitä kuningas Charlesille ja kuningas Kaarle Kustaalle, Juha Miedolle ja muille ihailemilleni miehille, mutta voitte saada muutaman parin keppihevoseksi. Harjaa varten löytyy myös lankaa, mutta mistä saatte turvasilmät?

Sukkamummo

Epäilen, että Camilla ja Silvia eivät osaa tehdä villasukkia ollenkaan! Oletteko samaa mieltä?

Jos sulla on mustaa lankaa, siitä saa tehtyä silmät. Nää on vähän kuin 80-luvun kakut. Tehdään siitä, mitä on saatavilla, ja mitä osataan tehdä.

Britanniassa on kyllä niin koleaa, että Camillan sietäisi osata sukankudonnan jalo taito. Silvia ei ole ruotsalainen ja on siellä aina asunut hyvissä oloissa.

Vierailija
3185/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tämä asia sinulta tällä hetkellä kotoa? - peukutusketju

Vierailija
3186/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö tämä asia sinulta tällä hetkellä kotoa? - peukutusketju

Ai niitäkö nuo ihmiset ovat, jotka kääntelevät alituiseen peukaloa ylös ja alas. Ihmettelin, että mihin täällä yritetään liftata. 

Vierailija
3187/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkamummo

Kyllä notta me Pohojanmaanpainijapoijjaat voiraan harmaat villasukat vastahan ottaa. Ei olla mitään cityhippejä notta. 

Vierailija
3188/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkamummo

Saiskohan Keravalta kepit niihin hevosiin? 

Vierailija
3189/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kiva että tällä lennolla saa keppihevostella. Mistä rakennetaan esteet? 

Vierailija
3190/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kiva että tällä lennolla saa keppihevostella. Mistä rakennetaan esteet? 

Noita heinäseipäitä tuli aika runsaasti, siis mistä rakennetaan ne koristesisustustikkaat. Missä myös se 5v vimpeli voi kiipeillä. Ni onha niihin naulat tai tapit, siis eikös niistä saa esteet?

Onkos täällä muuten Pekka Puuseppä paikalla?

Vierailija
3191/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Porvoossa! 

Vierailija
3192/4002 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎤🧛🏻

🎶En tiedä mitä tehdä, ja olen aina pimennossa

Elämme ruutitynnyrissä ja päästämme kipinöitä

Tarvitsen sinua todella tänä iltana

Ikuisuus alkaa tänä iltana

Ikuisuus alkaa tänä iltana

Olipa kerran aika, jolloin rakastuin

Nyt mä vain hajoan palasiksi

En voi tehdä mitään

Sydämen täydellinen pimennys

Olipa kerran

Mutta nyt pimeydessä on vain rakkautta

Ei mitään sanottavaa

Sydämen täydellinen pimennys🎶

Vierailija
3193/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Porvoolainen, ja ihmettelen aina, miksi jopa Iltasanomatin verkkosivulla on linkki tähän ketjuun. Ja tämähän on aika rasistinen ketju myös? 

Ketju lukkoon ja avaajalle bänniä! 

Vierailija
3194/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Porvoolainen, ja ihmettelen aina, miksi jopa Iltasanomatin verkkosivulla on linkki tähän ketjuun. Ja tämähän on aika rasistinen ketju myös? 

No. Samaan Sanoma-yhtiöön kuuluvat, siksi.

Ei kyllä ole rasistinen, 'porvoolaisia' provoja syrjivä kyllä - vitsillä :)

Sallittuja on laihialaisvitsitkin

Vierailija
3195/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo, Munsala, Nastola, mitä näitä nyt on.

Vain Porvoo noista enää itsenäinen kunta.

Vierailija
3196/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä porvoolaisia pilkata. Ihan nauretaan itselle ja kaikille vauva-palstalaisille asuinpaikasta riippumatta.

Onko sinulla pipo liian kireällä, porvoolainen?

T. porilainen ( porilaisia nauretaan aina, ei haittaa minua)

Vierailija
3197/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porilainen!

Tulipas mulle yks kaks nälkä.

Onko täällä ketään ranskalaista tai hampurilaista? Kuulin ranskaa ja saksaa jostain päin koneesta.

Vierailija
3198/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porilainen!

Tulipas mulle yks kaks nälkä.

Onko täällä ketään ranskalaista tai hampurilaista? Kuulin ranskaa ja saksaa jostain päin koneesta.

Minä olen Savonlinnalainen. Myyn lörtsyjä täällä koneen takaosassa. Tulkaa ostamaan tuoreita ja maistuvia. 

Tv. Lörtsytäti

Vierailija
3199/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koneen käytävä auki aletaan rakentaan esteitä heinäseipäistä. Nuo pari naista lupas rakentaa ne koristetikkaat seipäistä. Mutta näyttävät olevan aivan "seipäät"! Tikkaat on alkutekijöissään. 

Vierailija
3200/4002 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikku neiti porvoolainen, ihanainen täällä koneessa jossain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi