Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!
Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.
Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.
Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:
A) 200g makaronilaatikkoa
B) Pestyä jauhenlihaa
C) Raikkaita voileipiä
Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.
Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.
Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).
Mukavaa matkaa!
Kommentit (4002)
Vierailija kirjoitti:
Missä on Janne Porkka silloin kuin häntä tarvitaan? Hänhän myy vokaaleja. Onko lennolla?
Ai jäikö Kim Floorilta vokaaleita Jannelle?
Vierailija kirjoitti:
Hovi leg!
Onko meillä Seppokin täällä?
Seppoko ne kirjaimet tilasikin? Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil
Mie vaan
HIenoa, kun yritteliäisyys kukoistaa ja saamme vaihtelua ruokatarjontaan. Onko kovat hinnat?
Toitko ruisjauhot ja potut mukanasi? Ihmettelivätkö turvatarkastajat yhtään?
No toin muassani. Ainahan se jännittää, ko 'jauhoja' kulettaa. Ihan pokkana kävelin "ei tullattavaa" linjan läpi.
Ei o kallist, munavoi 4€/piiras, piiras tullee kaupan piälle
Mie vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie olen karjalainen, pyöräytin tuos par pellillistä karjalapiirasii, ruiskuoree ja pottutäyte. Tarjolla täs puolvälin paikkeil, munavoita erimaksust saatavil
Mie vaan
HIenoa, kun yritteliäisyys kukoistaa ja saamme vaihtelua ruokatarjontaan. Onko kovat hinnat?
Nääh, ne ovat nähneet jo ihan kaiken.
Toi naapuripenkin nuori nainen toi elektroniikkalaitteen. Sellaisen pitkulaisen muotoisen, tiedättehän. Se näkyi läpivalaisussa vähän epäilyttävänä juttuna ja hän sitä hihitellen esitteli turvatarkastajalle. Tarkastaja vain pyöritteli silmiään. Hän oli aiemmin tarkastanut kunnon Lady Dominan.
🎤🐕
🎶Varjo on korkealla,
pimeämmällä puolella,
ovien takana,
se on villimpi kyyti
Voit tehdä tai rikkoa
Voit voittaa tai hävitä
Se on tilaisuus jonka otat
Kun kiima on päälläsi
Kun kiima on päällä
Oh-ooh-oh-oh, oh-ooh-oh-oh
Toiminnassa mukana, olen pitänyt sinusta huolta
Kerro minulle, tunnetko sen?
Kiima on päällä (jee!)
Kiima on päällä (oi, joo)
Kiima on päällä (palaa, palaa, palaa)
Se on kadulla (woo-hoo)
Kiima on päällä (tunnen tulen)
Kiima on päällä
Liekit (oi-oi) palavat kirkkaasti
Kiima on päällä (kulta, etkö tunne sitä?)
Joo, se on kadulla (woo-hoo)
Kiima on päällä
Liekit palavat kirkkaasti🎶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie vaan
No toin muassani. Ainahan se jännittää, ko 'jauhoja' kulettaa. Ihan pokkana kävelin "ei tullattavaa" linjan läpi.
Mie vaan
Tosiaan Jaakko Kolmonen tuli nyt mieleen.
Kotimainen ruoka.
Jos Jaakko Kolmonen, niin sitten myös Kyösti Kakkonen!
Entäs Julius Vitonen? Onko jollakulla sama kirja kesken kuin minulla?
Vierailija kirjoitti:
🎤🐕
🎶Varjo on korkealla,
pimeämmällä puolella,
ovien takana,
se on villimpi kyytiVoit tehdä tai rikkoa
Voit voittaa tai hävitä
Kun kiima on päälläsi
Kun kiima on päälläOh-ooh-oh-oh, oh-ooh-oh-oh
Kerro minulle, tunnetko sen?Kiima on päällä (jee!)
Se on kadulla (woo-hoo)
Kiima on päällä (tunnen tulen)Kiima on päällä
Kiima on päällä
Liekit palavat kirkkaasti🎶
Laulava koirakin koneessa, tämäpä yllätys! Raukalla kiima-aika eikä pääse pois koneesta. "Ovien takana se on villimpi kyyti, hau hau hau!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie vaan
Mie vaan
Tehdään heti kaupat kahdellakympillä vai vaihtaisitko porilaisiin? Aitoa jahtimakkaraa on kunnon siivu, raakaa sipulia ja sinappia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie vaan
Mie vaan
Tehdään heti kaupat kahdellakympillä vai vaihtaisitko porilaisiin? Aitoa jahtimakkaraa on kunnon siivu, raakaa sipulia ja sinappia.
Oha siul käteistä ja tasaraha? Vaihtorahhaa ei ole ja verotuksellisista syistä: vain kätteine
Mie vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🎤🐕
🎶Varjo on korkealla,
pimeämmällä puolella,
ovien takana,
se on villimpi kyytiVoit tehdä tai rikkoa
Voit voittaa tai hävitä
Kun kiima on päälläsi
Kun kiima on päälläOh-ooh-oh-oh, oh-ooh-oh-oh
Kerro minulle, tunnetko sen?Kiima on päällä (jee!)
Se on kadulla (woo-hoo)
Kiima on päällä (tunnen tulen)Kiima on päällä
Kiima on päällä
Pitäähän meillä olla konekoira, vähän kuin laivakoira tai Laika
Olisko kellään rikkoa 500 euron seteliä pienemmäksi? Ostaisin munavoita karjalanpiirakalla ja mulla on vain noita purppuranpunaisia viissatasia.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kellään rikkoa 500 euron seteliä pienemmäksi? Ostaisin munavoita karjalanpiirakalla ja mulla on vain noita purppuranpunaisia viissatasia.
No. Pankin virkailijana minun kuuluu kysyä: mistä sait noin ison setelin? Selvitystä vaaditaan. Sinun pitää ilmoittaitua Yli-Iin Op vuorokauden kuluessa, passi mukaan.
Näin torjutaan harmaata taloutta!
No. Minä kyl haluaisin Ukko Nooan saunaan välillä, on sen verta helle ja siel on aina sahtia ja jotain suolapalaa. Hää ei varmaan pahastus, jos poikettais! Mitä ootta mieltä?
Juttelias Utelias
Kohta saadaan lintupaistia. Otin mukaan Berettani. Avatkaa ikkunat ja väistykää pois tieltä siksi aikaa kun napsautan meille muutaman Sorsan, hanhen tai mitä lintuja tuolla nyt sattuu lentelemään. Osaako laulava konekoira noutaa linnut? Olen se mies jolla on vihreä maastokuvioinen asu.
Tv. Metsästäjä Joona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Pankin virkailijana minun kuuluu kysyä: mistä sait noin ison setelin? Selvitystä vaaditaan. Sinun pitää ilmoittaitua Yli-Iin Op vuorokauden kuluessa, passi mukaan.
Mulla on Hopea Ketun kanssa vähän omia bisneksiä. Maksoin sille just miljoonan tilisiirtona, mutta onneksi voit käyttää kaiken tarmosi tähän seteliasiaan, niin meidän pikkubisnekset sujuivat kitkattomasti. Onhan se vitonen isompi luku kuin ykkönen, niin totta kai täytyy siihen panostaa!
Saako lennolle ottaa mukaan myös porsaat, jos haluaa pelastaa eläimet. Kun poliitikkoja ei kiinnosta eläinten kärsimykset. Jos poliitikko tulee lennolle, niin voidaanko heiltä leikata munat pois ilman kivunlievitystä?`Tai saako poliitikko lisääntyä ilman kivunlievitystä lainkaan? Olen sitä mieltä, että poliitkoilta myös munat poikki ilman kivun lievitystä. Huutakoon sitten niitä kipujaan jatkossa. kun ei kiinnosta se empatia heitä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei kukaan halua tätä kaunista seteliä, kun joutuu siitä Yli-Iin osuuspankkiin kuulusteluun. Jäi munavoit saamatta! :(
Jos unohdetaan munavoit. Olisiko kellään munatotiin aineksia?
Missä on Janne Porkka silloin kuin häntä tarvitaan? Hänhän myy vokaaleja. Onko lennolla?