Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Airlines - tervetuloa lennolle!

Vierailija
15.06.2021 |

Hyvät matkustajat, tervetuloa Porvoo Airlinesien lennolle Munsalaan.

Kapteenimme on tänään farkkuasuun pukeutunut Hopea Kettu, ja matkustamosta vastaamme minä, Perseilevä Peikonlehti, sekä saunaillassa telakoitunut stuerttimme. Toivomme, että viihdytte lennollamme. Lentoaikamme on tänään noin 12 tuntia.

Tarjoilemme teille illallisen, jonka voitte valita herkullisista vaihtoehdoistamme:

A) 200g makaronilaatikkoa

B) Pestyä jauhenlihaa

C) Raikkaita voileipiä

Jälkiruoaksi olisi vanukkaita, jos mies ei olisi syönyt niitä.

Koneen takaosasta löytyy pieni baari, jossa vitosen matkustajat voivat iskeä kympin matkustajia heitä kuitenkaan saamatta. Tasonne on merkitty boarding passiinne.

Olemme aamuvirkku lentoyhtiö, joten herätämme teidän viideltä keskustelemaan viikkosiivouksesta, ruokabudjetista, anopin joululahjasta, koronasalaliitosta sekä siitä miksi mies pihtaa (ja liittyykö vanukkaat asiaan).

Mukavaa matkaa!

Kommentit (4004)

Vierailija
3161/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta! Mitä tuommoiset langolieerit oikein on? Ei ennen vanhaan tarvinnut pelätä kuin mörköjä, nyt vaikka mitä.

Mutta on meidän kapteenillamme rautaiset hermot, käänteli vain nappuloita toinen toisensa jälkeen. Ei vaihdeta tätä kapteenia koskaan!

Munsalan mummo

P.S. Minä en ole se housuton  varttunut naishenkilö. Minä olen kunniallinen ihminen.

Voin lähettää kapteenille kiitokseksi urheudesta kis-kis karamelleja ja vihreitä kuulia.

M.M.

Vierailija
3162/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se tiesi, kun kuunsolmu ja Mars kohtasivat Leijonan merkissä, langolieerit ilmestyivät Porvooseen! Nyt se näkyy tässä Temusta ostetussa kristallipallossa. Mikä ihme tässä pallossa jumittaa, kun on niin hidas ennustamaan?

Näkijäharjoittelija

Oletko muistanut puhdistaa pallon huolellisesti ja asettanut sen mustalla sametilla peitetyn pöydän päälle? Kynttilän liekki voi vielä auttaa näkemistä.

Tai sitten olet vahingossa tilannut temusta menneisyyteen näkevän pallon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko laulaa yhteislauluna Rodeon Kesähäät, se on niin ihq

Terveisin Doris

Vierailija
3164/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se tiesi, kun kuunsolmu ja Mars kohtasivat Leijonan merkissä, langolieerit ilmestyivät Porvooseen! Nyt se näkyy tässä Temusta ostetussa kristallipallossa. Mikä ihme tässä pallossa jumittaa, kun on niin hidas ennustamaan?

Näkijäharjoittelija

Oletko muistanut puhdistaa pallon huolellisesti ja asettanut sen mustalla sametilla peitetyn pöydän päälle? Kynttilän liekki voi vielä auttaa näkemistä.

Tai toimitusvirhe? Future ja Past menee niin helposti sekaisin...

Oikeasti tarvitsisin jonkun katsomaan menneisyyteeni, oli se nuoruus sen verran keskikeppanahuuruista

Anonyymi

Vierailija
3165/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestättekö myös vaimonhakumatkoja Thaimaaseeeeen?

Entä varttuneille naisille seksituristimatkoja Gambiaan?

Vierailija
3166/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkijäharjoittelija

Tai toimitusvirhe? Future ja Past menee niin helposti sekaisin...

Oikeasti tarvitsisin jonkun katsomaan menneisyyteeni, oli se nuoruus sen verran keskikeppanahuuruista

Anonyymi

Onneksi nykynuorilla voi olla kepparinhuuruinen, tai ehkäkin huumainen, nuoruus!

Silloin kun minä olin lapsi, kepparit tehtiin villasukista. Sukkamummo hoi! Onko sinulla ruskeaa, valkoista, vaaleanpunaista ja muuta heppamaista lankaa mukana? Neulotko meille parit hevosenpäät?

Vierailija
3167/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin passaamaan matkustajia. Menin lakkoon. Voitte kyllä itse pyyhkiä suunne. T. Lentoemo

Vierailija
3168/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen mies alkoi lennolla humalapäissään huutamaan lentoemännille, että pitää saada vitu--a hänelle. Poistettiin se lentokoneen ikkunasta pois. Me lennolla emme suvaitse huonoa käytöstä lainkaan. Meillä on se avoin ikkuna näille räyhääjille. Voivat hankkia toki vesiskootterin toki matkatavara osioon, mutta miten kertoa älykääpiölle, että nyt lennetään, ei olla enää vesillä? 

Vierailija
3169/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin passaamaan matkustajia. Menin lakkoon. Voitte kyllä itse pyyhkiä suunne. T. Lentoemo

Tätä se TiimiesiMIES jo ennusti. Oli nähnyt jo merkit huonosta työmoraalista.

Vierailija
3170/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joukossa Kesämökille ujuttautujia? Olette todellakin väärässä paikassa!

Vierailija
3171/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta! Mitä tuommoiset langolieerit oikein on? Ei ennen vanhaan tarvinnut pelätä kuin mörköjä, nyt vaikka mitä.

Mutta on meidän kapteenillamme rautaiset hermot, käänteli vain nappuloita toinen toisensa jälkeen. Ei vaihdeta tätä kapteenia koskaan!

Munsalan mummo

P.S. Minä en ole se housuton  varttunut naishenkilö. Minä olen kunniallinen ihminen.

Voin lähettää kapteenille kiitokseksi urheudesta kis-kis karamelleja ja vihreitä kuulia.

M.M.

Eikö Jääkarhuja, Toscaa ja Laktaa?

Vierailija
3172/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs suomalainen mies alkoi lennolla humalapäissään huutamaan lentoemännille, että pitää saada vitu--a hänelle. Poistettiin se lentokoneen ikkunasta pois. Me lennolla emme suvaitse huonoa käytöstä lainkaan. Meillä on se avoin ikkuna näille räyhääjille. Voivat hankkia toki vesiskootterin toki matkatavara osioon, mutta miten kertoa älykääpiölle, että nyt lennetään, ei olla enää vesillä? 

Sitten oli se yksi kansanedustaja, joka alkoi huutaa "ettekö te tiedä kuka minä olen" ja joka kävi oikein videotodisteena puhaltamassa kunnon tuiterin.

Ei sitä varmaan enää kukaan muista, kun oli niin vähäpätöinen ihminen.

Vierailija
3173/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Doris

MItä! Aikooko Doris vakiintua, kun haaveilee kesähäistä?

Vierailija
3174/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsimatkatavaroista löytyi olkaimeton prinsessahääpuku. 

Vierailija
3175/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Doris

Höpsö, enhän minä häistä haaveile... ikuinen reissunainen.

Toi biisi vaan on niin ihana, oon itekki paljain varpain sahtia hakenu naapurista ja laittanu sen  seittemän ketokukkaa juhannuksena tyynyn alle, uinut alasti viljapellossa, kurkkinut kaivoon..

Vierailija
3176/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko vanhanaikainen, minulta kun löytyy posliinia vain astiakaapista???

Vierailija
3177/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Doris

Boris on reissumies.

Vierailija
3178/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että sähköautot lyövät läpi?

Vierailija
3179/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että sähköautot lyövät läpi?

Taivas lyö tulta, yläpuolellamme.

Vierailija
3180/4004 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan langolieerit nappaavat nuo huonokäytöksiset jo ilmalennosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme